Ok, sit vois laittaa tämän luuriino
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Waze -Ilmainen GPS navigaatio ohjelma.
Collapse
X
-
Originally posted by Jyle View PostKyllähän tolla jotenki pärjää, mutta todella paljon puuttui osoitteita Espoon alueella
Noh Wazessa on se hyvä homma että kun käyttäjät saa itse karttoja editoida ja korjaukset päivittyvät noin 2 kertaa viikossa niin seuraavalla kerralla voi osoitteet jo löytyä.
Ja jos itseä kiinnostaa karttoja modata niin hyvät ohjeet löytyy Waze Wikistä:
http://www.waze.com/wiki/index.php/Main_PageE60 535d LCI M-Sport
E36/7 Z3 2.8L
Comment
-
-
Originally posted by Robi View PostTuntuu tökkivän pahasti toi waze mulla..navigointi yms toimii mutta groupeja en löydä, ilmoittaa vaan että puhelin ei tue ominaisuutta ja pitäisi waze dashboardin kautta liittyä groupiin mutta eipä sieltäkään löydy mitään mistä liittyä groupiin..toinen pienoinen pulma on että en saa kytkettyä wazea facebookiin. Ongelmaksi muodostuu Nokian E7 ja kosketusnäyttö sekä qwerty näppis..pitäisi kirjoittaa sähköposti osoite mutta kosketusnäytölle ei aukea näppäimistöä wazessa ja sitten jos avaan kannen niin että on qwerty näppis käytössä toimii ainoastaan isot kirjaimet ja ylärivistä pelkät numerot.
Milläs mä saan loggattua facebookiin wazen kautta ja milläs mä löydän btcf groupin. Eikä muuten näy bensahintojakaan mun luurissa.
Koitappa mennä ton linkin kautta http://world.waze.com/dashboard/groups/ mulla ainakin toimi.(Eipä se searchi näytä vieläkään toimivan)
Sitten ton Facebookin pitäisi löytyä asetuksista Account & Login.E60 535d LCI M-Sport
E36/7 Z3 2.8L
Comment
-
-
Originally posted by Robi View PostPs..jätkä hengaili wazen mukaan aamulla dhl:n pihassa kun ajelin tuuskia ohi siinä seiskan aikaan
Onneks ton oman paikan saa piilotettua, jos haluaa ettei kaikki nää missä mennään..
Originally posted by LumiHurtta View PostNo voi hemmetti... Mä kun luulin että pääkaupunkiseutu ois aika pitkälti kokonaan saatu valmiiksi. Eipä sit näköjää :/
Ite kun joutuu koluumaan noita kinttupolkuja duunin takia..Bmw f11 530d -14 m-sport
Bmw e39 M5 -00
VW T-1 "Adolf" -71
Ex. Bmw e39 540i
Bmw e60 525i -04
Ex.Bmw e34 525i -92
Ex. BMW 528i m5-looker "Raf" -96
Comment
-
-
Tulipa asennettua tämä puhelimeen testimielessä vaikka ei tota navia juuri koskaan tarvitse. Ja autossa kun on prof. iDrive niin silläkin pärjää. Mut katsellaan miten tämä toimii.- F11 LCI xda -15
-Supra mk4 tt 6mt Euro
Ex:
- E91 325d -08 alpinweiss
- E39 530d Msport mt -01
- E46 320d toukka -02
- Golf 3 tdi +200kw
- B5 A4 tq ABT286
- 8L A3 t ABT215
- E36 325ic
- E28 520i
- E30
-jne käyttiksiä
Comment
-
-
On muuten karttojen päivitysväli pysyny nyt aika tasasesti 2 kertaa viikko tahdissa mikä on kieltämättä aika hyvä.
Lisää porukkaa toki saisi liittyä Wazettajien joukkoon koska nuo bensanhinnat ei tahdo pysyä ajantasalla... Lähetin tuossa joku aika sitten Wazen konttorille sähköpostia josko alkaisivat tekemään yhteistyötä polttoaine.netin kanssa ja lupasivat tutkia asiaa mutta ei oo tietoa onko edennyt minnekkään.
On muuten BTCF.Fi groupissa 38 jäsentä!E60 535d LCI M-Sport
E36/7 Z3 2.8L
Comment
-
Comment