Autolla mennään vaikka lunta tulis, kun on hiukan pakko. Mutta eiköhän sitä nyt selvitä, tosin jäin jo tänään kerran kotipihassa tasamaalle jumiin kun oli hiukan lunta/loskaa takapyörien alla
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Joko on kesärenkaat alla?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Timbe] View Postjoo ei vielä vähään aikaa tartte laittaa alle kun tää ihana takatalvi iski.
Comment
-
-
....on ihan ok jos itse ajatte ulos kesärenkailla näillä kelille. Ei mua haittaa vaikka kuolisitte, tai vaikka halvaanutte loppuelämäksi ( tietysti vähän harmittaa maksaa sosiaalitukia veron muodossa)...mutta jos ajatte sen lisäksi vaikkapa jonkun lapsen yli, tai vaikka mun lapsen yli...niin toivottavasti kuolette samaan aikaan, jos ei niin hoidan kyllä asia loppuun.
hyvä kevään jatku.....miettikää!
nimimerkki: kaverin lapsi joutui sairaalaan kun joku idioottille törmäsi häneen suojatiellä, kesärenkaat oli alla...mutta olipa kuulema hienot kromivanteet alla!Last edited by EPDM; 31-03-2009, 09:48.Viviendo en Lahiti
BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
Vw Corrado vr6
Comment
-
-
Originally posted by Peltsii View PostTänään tuli laitettua alle, ja ens yöks luvattu lunta
Ensi kokemuksia noista pilot sport 2:sista: Ei hiljasimmat, julmettu pito, erittäin tarkka ajotuntuma, rasittavan uraherkät:thinkOriginally posted by Peltsii View PostAutolla mennään vaikka lunta tulis, kun on hiukan pakko. Mutta eiköhän sitä nyt selvitä, tosin jäin jo tänään kerran kotipihassa tasamaalle jumiin kun oli hiukan lunta/loskaa takapyörien alla
Katellaan kuukauden päästä uudestaan...
Comment
-
-
Originally posted by Peltsii View PostTänään tuli laitettua alle, ja ens yöks luvattu lunta
Ensi kokemuksia noista pilot sport 2:sista: Ei hiljasimmat, julmettu pito, erittäin tarkka ajotuntuma, rasittavan uraherkät:think
Ja edelleen näille, jotka valittaa ku osa porukasta ajelee jo kesärenkailla....
Me ollaan Suomessa, jossa kelit voi vaihtua paljon lyhyenkin matkan sisällä.
Samalla leveysasteellakin kelit vaihtelee melkoisesti:
Rauma:
Ja jotakuinkin samalla korkeudella oleva Imatra:
Eli ihan turha on valittaa, jos minä täällä ajan kesärenkailla sulassa ja
sinä talvirenkailla lumessa.Last edited by siksta; 31-03-2009, 10:02.F25 3.0D M-sport, F20 118i M-sport
Comment
-
-
Originally posted by siksta View PostEli ihan turha on valittaa, jos minä täällä ajan kesärenkailla sulassa ja
sinä talvirenkailla lumessa.Exät E21/316, E28/525E, E34/540ia, E46/328ia, R1200S, K100RT/M, K100RS/SE, E38/728ia ja K1200S
Comment
-
-
Originally posted by EPDM View Post....on ihan ok jos itse ajatte ulos kesärenkailla näillä kelille...mutta jos ajatte sen lisäksi vaikkapa jonkun lapsen yli
Kyllä itsellä ainakin saa ne Breytonit odottaa vielä muutaman viikon tallissa.BMW F11 530 dA VOLL
Carbon-schwarz Metallic
BMW E30 325i Sport
Comment
-
-
Originally posted by EPDM View Postniin toivottavasti kuolette samaan aikaan, jos ei niin hoidan kyllä asia loppuun.
Ja aiheeseen: Ei ole vielä, koska ei tuolla MX:llä saa pitoja muutenkaan ja korvessa jossa tallitilatkin on, niin vielä lumikin maassa. Kesäautoissa onkin sitten aina kesäkumit alla 24/7 valmiina ja Mäxäänkin vaihtunee pikapuoliin.-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
-
Eipä tuo takatalvi tullut yllätyksenä, onneksi olin saksassa Samaan aikaan viime vuonnahan oli ACS2008 ja lunta tuli sen viikonlopun jälkeen ja ihmiset jotka sillo laittoivat jo kesäpyöriä alle ACS miittiin niin sai todeta ajelulla pienen liukkauden ja luntahan tuli heti seuraavana päivänä
Itse katson perjantaihin asti tilanteen ja sillo menee ehkä alle.:think
Comment
-
Comment