Autolla mennään vaikka lunta tulis, kun on hiukan pakko. Mutta eiköhän sitä nyt selvitä, tosin jäin jo tänään kerran kotipihassa tasamaalle jumiin kun oli hiukan lunta/loskaa takapyörien alla
itelle riitti kun kaverilta lähti jo kerran lapasesta mun auto ojaan.. ajelen transitilla nytten tosin kyllä huomenna varmaan voi jo bemarilla taas edetåä
....on ihan ok jos itse ajatte ulos kesärenkailla näillä kelille. Ei mua haittaa vaikka kuolisitte, tai vaikka halvaanutte loppuelämäksi ( tietysti vähän harmittaa maksaa sosiaalitukia veron muodossa)...mutta jos ajatte sen lisäksi vaikkapa jonkun lapsen yli, tai vaikka mun lapsen yli...niin toivottavasti kuolette samaan aikaan, jos ei niin hoidan kyllä asia loppuun.
hyvä kevään jatku.....miettikää!
nimimerkki: kaverin lapsi joutui sairaalaan kun joku idioottille törmäsi häneen suojatiellä, kesärenkaat oli alla...mutta olipa kuulema hienot kromivanteet alla!
Autolla mennään vaikka lunta tulis, kun on hiukan pakko. Mutta eiköhän sitä nyt selvitä, tosin jäin jo tänään kerran kotipihassa tasamaalle jumiin kun oli hiukan lunta/loskaa takapyörien alla
Tänään tuli laitettua alle, ja ens yöks luvattu lunta
Ensi kokemuksia noista pilot sport 2:sista: Ei hiljasimmat, julmettu pito, erittäin tarkka ajotuntuma, rasittavan uraherkät:think
Noni, siinä näät et ei noi "merkki"renkaat oo yhtään sen parempia.
Ja edelleen näille, jotka valittaa ku osa porukasta ajelee jo kesärenkailla....
Me ollaan Suomessa, jossa kelit voi vaihtua paljon lyhyenkin matkan sisällä.
Samalla leveysasteellakin kelit vaihtelee melkoisesti:
Rauma:
Ja jotakuinkin samalla korkeudella oleva Imatra:
Eli ihan turha on valittaa, jos minä täällä ajan kesärenkailla sulassa ja
sinä talvirenkailla lumessa.
Eli ihan turha on valittaa, jos minä täällä ajan kesärenkailla sulassa ja
sinä talvirenkailla lumessa.
Juuri näin. Ei täällä satakunnassa ole mitään järkeä jurnuttaa talvirenkaita pilalle, kun tiet on sulia ja kuivia. Viime yönä satoi vettä ja nyt taas paistaa aurinko.
....on ihan ok jos itse ajatte ulos kesärenkailla näillä kelille...mutta jos ajatte sen lisäksi vaikkapa jonkun lapsen yli
Tästä kokemus viikonloppuna tapiolassa.Liikenneympyrästä tulossa ulos n.30 km/h vauhtia,jalankulkija lähti ylittämään tietä suojatienkohdalla niin auto ei pysähtynyt millään,absit vaan hakkasivat ja eteenpäin liikuttiin,jalankulkija tajusi tilanteen ja veti myös jarrut pohjaan...onneksi mitään ei tapahtunut.Alla oli/on edelleen kitkarenkaat...
Kyllä itsellä ainakin saa ne Breytonit odottaa vielä muutaman viikon tallissa.
niin toivottavasti kuolette samaan aikaan, jos ei niin hoidan kyllä asia loppuun.
...ihanko oikeasti menet lyömään kuulan kalloon tuossa vaiheessa? Harvalla meistä on kuitenkaan oikeasti siihen loppupeleissä pokeria, kun tilanne mikä tahansa osuu kohdalle...Jos kuitenkin näin on, niin kova jätkä olet.
Ja aiheeseen: Ei ole vielä, koska ei tuolla MX:llä saa pitoja muutenkaan ja korvessa jossa tallitilatkin on, niin vielä lumikin maassa. Kesäautoissa onkin sitten aina kesäkumit alla 24/7 valmiina ja Mäxäänkin vaihtunee pikapuoliin.
Eipä tuo takatalvi tullut yllätyksenä, onneksi olin saksassa Samaan aikaan viime vuonnahan oli ACS2008 ja lunta tuli sen viikonlopun jälkeen ja ihmiset jotka sillo laittoivat jo kesäpyöriä alle ACS miittiin niin sai todeta ajelulla pienen liukkauden ja luntahan tuli heti seuraavana päivänä
Itse katson perjantaihin asti tilanteen ja sillo menee ehkä alle.:think
Comment