eipä kyllä tarvi haaveilla kesärenkaiden vaihdosta vielä! hyvä että kotipihaan pääsi äsken. on sen verran tuota sohjopaskaa tuossa tiellä saisivat käydä auraamassa nii pääsee etteenpäin!
-Raahe connection-
E39 LeMans BlueM5
E60 530da M-spört mod. Black sapphire metallic
E39 523i Montrealblau
E34 DiamantSchwartz 535i
Vikakoodin lukua ja remontteja raahen seudulla
Ei tartte haaveilla hetkeen,kun pitää nekin ostaa eka.Ja ei muutenkaan täällä oli aamulla lunta maassa,yöllä satanut.Ei ainakaan kuukauteen vielä.Vaikka olis millainen rattimies kun sattuu mustajää yllättämään kesiksillä 80km vauhdissa niin puskassa pölisee.
Itse tuli pistettyä tänään. Satun olemaan itse rengasmies. Joten joutuisin keskellä rengassesonkia vääntää pitkän työpäivän jälkeen samoille vanteille ja alle, ei jaksa... Joten nyt lähdetään pelaamaan rulettia, toivotaan että sää pysyy myötäisenä.
Ei oo käynyt mielessä, että osalla voi olla huonoja keliolosuhteita varten toinen auto missä on talvirenkaat? Itse ainakin otan toisen auton jos ajokeli on liian huono.
Niinpä. Eilen meni ekaan Bemariin kesäpallot alle, ja hyvin toimii. Säätiedotukset ja lämpömittari ovat seurannassa, ja äkkiä vaihtuu Hakka R:t takaisinkin alle, jos tarve iskee. Oikein jos takatalvi yllättää, niin antaa Bemmin seistä ja ajellaan sen ajot Jeepillä M+S:llä.
Tänään pääsi muuttuvilla rajoituksilla ajamaan kesärenkailla oikein 120:n rajoituksellakin.
Vaihtaisin joo, muttakun tuli hankittua uudet kesävanteet e34:sen alle ja kappas eipä ole tarpeeksi pitkiä pultteja Oliskos kellään joitain erikoispitkiä ylimääräisenä? 20kpl tarvis
Comment