Originally posted by Kaivo
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Joko on kesärenkaat alla?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by illu^^ View PostNo tuota ei millään pahalla, joku Helsingin alua on melko pientä vrt tuonne Kajaanin korpiin missä Rocklankin torppa on, et vissiin kovin hirveästi sorateitä joudu ajelemaan siellä Helsinkissä?
Comment
-
-
Originally posted by Kaivo View PostIhan hyvin tuola meijän maatilan läheisyydessä pääsi kitkoilla soratiellä etenemään. En toki tiiä missä kynnöspellossa sielä sitten ajellaan.
Comment
-
-
Joo-o, eiköhän se ole tämäkin talvi ollu pahempi täällä etelän hetelmien parissa, kuin muualla suomessa keskimäärin ? Ja kyllä, olen ajellut muuallakin kuin kehä3 sisäpuolella, paljonkin.
Ja mitä kesärenkaiden allelaittoon tulee niin ei muuta kuin hätäsimmät alle vain, lunta tulee tälläkin hetkellä !540i 6-Gang Touring -95 -ZzZz-
Audi A6 C7 S-Line ABT
Comment
-
-
Originally posted by Cock View PostJoo-o, eiköhän se ole tämäkin talvi ollu pahempi täällä etelän hetelmien parissa, kuin muualla suomessa keskimäärin ? Ja kyllä, olen ajellut muuallakin kuin kehä3 sisäpuolella, paljonkin.
Ja mitä kesärenkaiden allelaittoon tulee niin ei muuta kuin hätäsimmät alle vain, lunta tulee tälläkin hetkellä !-Official BTCF-Sauna Team-
Comment
-
-
Originally posted by aaretti View PostTurhaa liioittelua se lumen määrä siellä. Kävin siellä niin paljon vähemmän oli mitä täällä. Siellä sataa 10cm niin uutiset uutisoi ja täällä tuli viikko sitten sen 25cm niin ihmiset kolasi pihan ja lähti normaalisti töihin ja siitä ei uutisoitu sen enempää.
No siis se että tästä Etelä-Suomen lumitilanteesta uutisoidaan ja voivotellaan kaaosta johtuu siitä, että täällä ei ole edes valmistauduttu tällaisiin lumimääriin ja tienhoito ym. systeemit menee ihan kuralle. Toisaalta täällä on kyllä aurattavaakin hiukan enemmän kuin jossain keski-Suomen kirkonkylällä :think: ja täällä on ihmiset myös astetta kädettömämpiä, vähän kun lunta näyttää niin paskahalvaus iskee välittömästi, ja liikenne on päin persettä ! En tiedä, ehkä mä oon jotenkin erilainen nuori kun en oo vielä menny lukkoon tässä 13 vuoden ajouran aikana perus talviolosuhteista !
Mutta eihän sitä voi kiistää etteikö täällä olis ollu tätä lunta nyt tänä talvena aikalailla eniten koko talven aikana.540i 6-Gang Touring -95 -ZzZz-
Audi A6 C7 S-Line ABT
Comment
-
-
Originally posted by Cock View PostNo siis se että tästä Etelä-Suomen lumitilanteesta uutisoidaan ja voivotellaan kaaosta johtuu siitä, että täällä ei ole edes valmistauduttu tällaisiin lumimääriin ja tienhoito ym. systeemit menee ihan kuralle. Toisaalta täällä on kyllä aurattavaakin hiukan enemmän kuin jossain keski-Suomen kirkonkylällä :think: ja täällä on ihmiset myös astetta kädettömämpiä, vähän kun lunta näyttää niin paskahalvaus iskee välittömästi, ja liikenne on päin persettä ! En tiedä, ehkä mä oon jotenkin erilainen nuori kun en oo vielä menny lukkoon tässä 13 vuoden ajouran aikana perus talviolosuhteista !
Mutta eihän sitä voi kiistää etteikö täällä olis ollu tätä lunta nyt tänä talvena aikalailla eniten koko talven aikana.
Ja täällä ajellaan kyllä vielä pitkään talvikumeilla, josko tuossa toukokuussa sais kesägummit alle...
Comment
-
-
Originally posted by pazq View PostMikä ihmisiä vaivaa!?! Eilen tuli hurukselassa (anjala-kotka) välillä MOOTTORIPYÖRÄ vastaan?!?!?!!
Mulle pärräkelit tulee sillon kun nahkatakissa ja t-paidassa tarkenee hyvin.W208
W638
E36
Comment
-
-
Originally posted by S^X View PostJotkut aloittaa goretex-homoilun hyvissä ajoin ja jatkavat sitä myöhään syksyyn.
Mulle pärräkelit tulee sillon kun nahkatakissa ja t-paidassa tarkenee hyvin.
Comment
-
-
Originally posted by pazq View PostMikä ihmisiä vaivaa!?! Eilen tuli hurukselassa (anjala-kotka) välillä MOOTTORIPYÖRÄ vastaan?!?!?!!
Ite en kyl lähtis pyörällä ajelemaan ennenku hiekotus sorat on kunnolla harjailtu pois.Last edited by Osku; 20-03-2011, 15:34.E30 24V 5D "Vakio"
Originally posted by ///Make1436 voittoa 1628 päivässä. 4,5 vuodessa voitto joka ikinen päivä, vaikka ei olisi ollut kilpailupäiväkään. Revi siitä. Siihen asti kun E34 tekee saman, E30 on kuningas.
Comment
-
Comment