Originally posted by hasba
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
wanted.topikki ex kulkineista
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Onicle View PostInttikaverin auto. Kone hajos siitä, seisonut tallissa viimeset 8kk, tulossa ehkä 2.7stroker?
Tosiaan oli jo tiedossa, että se alakerta ei ollut todellakaan loistava ja mainitsinkin asiasta silloin. Yläkerta aivan priima. Hyvä vaan, että tulee vielä ajoon
Comment
-
-
tästä saattaa tulla palautetta mut tulkoon vaan... en jaksanu lukea 33 sivua tekstiä että oliko tänne aijemmin laitettu tätä... saa kai sen entisen autonsa rekkarin mukaan nykyisen olin paikan ja omistajan selville ihan tekstiviestillä, eli tarkoitan nyt juuri sitä että tässä on 33 sivua täyttä pas***E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.
Comment
-
-
Originally posted by GOOFY View Posttästä saattaa tulla palautetta mut tulkoon vaan... en jaksanu lukea 33 sivua tekstiä että oliko tänne aijemmin laitettu tätä... saa kai sen entisen autonsa rekkarin mukaan nykyisen olin paikan ja omistajan selville ihan tekstiviestillä, eli tarkoitan nyt juuri sitä että tässä on 33 sivua täyttä pas***
Comment
-
-
Originally posted by Maza View PostJuvan lähistöllä on edelleen. Luojan kiitos omistajanvaihto syöksykierre näyttäisi loppuneen. Pitänee lunastaa itselle jahka ilmaantuu taas myyntiin. Entisöin takas 323i:ksi.E91 335i M-Sport (17T, VRSF, BMS...)
Ex: E91 330D LCI, E92 335i, E39 M5, E36 M3, E34 540i...
Comment
-
-
Originally posted by KOK77 View PostMissäs tämä kulkine liikkuu, vai liikkuuko enää missään?
Onkos kellään havaintoa mun entisestä bronzitbeige e34 525i:stä,ORU-890? Vilppulaan myin ja oulussa talvella bongattu...E30 cabriolet -92 M-Tech II
E46 sedan -01
Corolla
Comment
-
-
Originally posted by Touniks View PostLiikkuu ilmeisesti... www.nettiauto.com/1281470
Onkos kellään havaintoa mun entisestä bronzitbeige e34 525i:stä,ORU-890? Vilppulaan myin ja oulussa talvella bongattu...
On havaintoja joku kolmeviikkoo sitten bilteman pihassa oulussa ja vielä ihan tikissä näytti olevan.
Comment
-
-
Havaintoa
UHY-754 4-ovinen 325iX TV Erityistuntomerkit,luomet,m-tech2 puskuri edessä takana repsikan puolella isompi vekki ~vantaalla päin
BBR-316 4-ovinen tämäkin 320i TV,Erityistuntomerkkejä harmaa konepelti,~LPR suunta
Molemmat E30 korisia
320i myyty kesällä 2005
325iX Alkukeväällä 2007E30 24V 5D "Vakio"
Originally posted by ///Make1436 voittoa 1628 päivässä. 4,5 vuodessa voitto joka ikinen päivä, vaikka ei olisi ollut kilpailupäiväkään. Revi siitä. Siihen asti kun E34 tekee saman, E30 on kuningas.
Comment
-
-
316i -89, musta, ZEC-988 rekkari. Mitä nettiautosta tutkin, niin ollut parikin kertaa myynnissä sen jälkeen kun minulta lähti. Edellisessä ilmoituksessa mainitaan iskarien yläpäiden olevan vaihtokunnossa, ja uudet saa mukaan.. minä ne aikanaan ostinkin eikä näköjään ole kukaan jaksanut vaihdella.
Comment
-
Comment