Lisätään tohon vielä että kuskin ovi kolaroitu Ruotsissa ja huonosti korjattu..vaatii uuden oven jos haluaa täydellisen.
Suuttimet, bensapumput, puolat ainakin vaihdettu Auto Salvassa. Maalipintahan tossa oli järkyttävässä kunnossa, sisusta pääpiirteittään siisti, jalopuut teipattu hiilariteipillä ihan ammattimiehen toimesta, takapenkin "tuhkiksen" kansi rikki.
Huoltoja huuteli muistaakseni tulevaksi tässä tai ensi kuussa. Ei nykinyt kun noin kuukausi sitten käytiin koeajolla ja teknisesti tuntui silloin ehjälle.. Onhan toi nettiauton halvin 335 mutta saadakseen tosta kelvollisen vaatii se noin 5-7000€ rahaa uuteen oveen, maalaukseen, alustaan ja vanteisiin..toki siihen voisi samalla työntää M-sport korisarjan jos maalailemaan ryhtyy. Eli sitten kun hinta alkaa olemaan alle 25k€ niin toi kannattaa hakea pois.
En epäile tietoasi mutta onko varmuutta tuosta ruotsin päässä tapahtuneesta pususta? Jos asian otan hieronnassa esille niin en voi kuitenkaan lonkalta ruveta väitöksiä heittämään. Enkä ovea huomannut katsoa niin tarkkaan, näkyykö siinä vielä jotain jälkeä?
Tiedän että Chrysler ei vastaa laadultaan ja materiaaleiltaan Bmw:tä tai MB:tä mutta sitä ei ikäväkyllä voi tässä valinnassa pitää ykköskriteerinä.
Tiedän myös sen, että samalla rahalla saa muutakin ja ostaisinkin muuta mutta kun auton takapenkille pitää mahtua kolme turvaistuista niin tarjonta käy henkilöauto puolella suppeaksi
Toki maasturit ovat toinen vaihtoehto mutta kalliit ylläpito ja käyttökustannukset verrattuna henkilöautoon + että samalla budjetilla saa ~5v vanhemman ja 100tkm enemmän ajetun maasturin
Kulutuskeskustelua ei tässäkohtaa kannata vetää peliin koska sillä ei ole juuri väliä kuluttaako tylsä karvalakki 1.8 sekalaisessa 8,5l vai mukava täysvarusteltu 5.7 13-14l/100km koska kilometrejä tulee vuositasolla todella vähän!
Kyseinen 5.7 HEMI on kyllä peruskoneena "vanhanaikainen" mutta kaiketi luotettava patarauta, onhan tuossa toki kulutuksen ja päästöjen suhteen kehitys mennyt eteenpäin sitten 70-luvun vehkeiden
Tiedän että Chrysler ei vastaa laadultaan ja materiaaleiltaan Bmw:tä tai MB:tä mutta sitä ei ikäväkyllä voi tässä valinnassa pitää ykköskriteerinä.
Tiedän myös sen, että samalla rahalla saa muutakin ja ostaisinkin muuta mutta kun auton takapenkille pitää mahtua kolme turvaistuista niin tarjonta käy henkilöauto puolella suppeaksi
Toki maasturit ovat toinen vaihtoehto mutta kalliit ylläpito ja käyttökustannukset verrattuna henkilöautoon + että samalla budjetilla saa ~5v vanhemman ja 100tkm enemmän ajetun maasturin
Kulutuskeskustelua ei tässäkohtaa kannata vetää peliin koska sillä ei ole juuri väliä kuluttaako tylsä karvalakki 1.8 sekalaisessa 8,5l vai mukava täysvarusteltu 5.7 13-14l/100km koska kilometrejä tulee vuositasolla todella vähän!
Kyseinen 5.7 HEMI on kyllä peruskoneena "vanhanaikainen" mutta kaiketi luotettava patarauta, onhan tuossa toki kulutuksen ja päästöjen suhteen kehitys mennyt eteenpäin sitten 70-luvun vehkeiden
Tiedän että Chrysler ei vastaa laadultaan ja materiaaleiltaan Bmw:tä tai MB:tä mutta sitä ei ikäväkyllä voi tässä valinnassa pitää ykköskriteerinä.
Tiedän myös sen, että samalla rahalla saa muutakin ja ostaisinkin muuta mutta kun auton takapenkille pitää mahtua kolme turvaistuista niin tarjonta käy henkilöauto puolella suppeaksi
Oon itse ajellut tuollaisella Hemillä muutaman kuukauden, kyllä mä siitä pidin. Mulla oli keskikulutus 14.2 sekalaisessa.
Ryslerissähän on hemi koneessa, se sylintereiden lepuutustoiminto vai mikä saakeli sen nyt oli, että kulutus pysyy aisoissa ja taitaahan se ihan pätevä keksintö olla, jos kerta noin vähällä kulkee?
ex. e39 540i vm-98, ex. audi S8 vm-01. ex. Saab 9-5 aero 2.3t sportcombi vm-05 RE85 stage 5+
En epäile tietoasi mutta onko varmuutta tuosta ruotsin päässä tapahtuneesta pususta? Jos asian otan hieronnassa esille niin en voi kuitenkaan lonkalta ruveta väitöksiä heittämään. Enkä ovea huomannut katsoa niin tarkkaan, näkyykö siinä vielä jotain jälkeä?
Liikkeen omistaja kertoi mulle henkilökohtaisesti että oli kolaroitu ruotsissa ja korjattu aavistuksen huonosti. Ostivat asiakkaalleen itse sen aikoinaan ruotsista ja jokin aika takaperin oli tullut vaihdossa heille takaisin. Väittäisin että on melko luotettavaa tietoa ja oven kolhut näkee katsomattakin. Ovi aaltoilee eikä istu korin linjoihin ollenkaan ja on käytännössä mahdoton oikoa virheettömäksi kun pelti on niin venynyt. Tästä syystä vaatii kokonaan uuden oven saadakseen mokomasta virheetön.
Kaarien mankelointia yli kymmenen vuoden kokemuksella.
Tiedustelut priva tai 0452210069 Current E61 530d
E39 530d
E39 520iA
E46 330xd
E28 528i
En epäile tietoasi mutta onko varmuutta tuosta ruotsin päässä tapahtuneesta pususta? Jos asian otan hieronnassa esille niin en voi kuitenkaan lonkalta ruveta väitöksiä heittämään. Enkä ovea huomannut katsoa niin tarkkaan, näkyykö siinä vielä jotain jälkeä?
Kannattaako noin huonoa edes ostaa, äkkiä menee monta tonnia fiksauksiin?
Harvoin tulee tänne mitään laitettua mutta nyt on kyllä muuten ihan skarppi ja uudehko auto raiskattu niin kauheilla tinavanteilla ettei oikeesti ikinä oo tällästä pohjanoteerausta nähny...
Eihän se ikinä valmiiksi paskaa kannata ostaa, mutta pitää kyllä vielä jutella myyjän kanssa paljonko on valmis tulemaan vastaan.
Selannut melkein kaikki 335 läpi mitkä budjettiin menee, mutta riesana on auto mistä pitäisi päästä vaihdossa eroon. Yksityiset kauppaajat kaikenlisäksi todella harvoin haluavat autoa vaihdossa.
Eihän se ikinä valmiiksi paskaa kannata ostaa, mutta pitää kyllä vielä jutella myyjän kanssa paljonko on valmis tulemaan vastaan.
Selannut melkein kaikki 335 läpi mitkä budjettiin menee, mutta riesana on auto mistä pitäisi päästä vaihdossa eroon. Yksityiset kauppaajat kaikenlisäksi todella harvoin haluavat autoa vaihdossa.
Oon kuullu että joskus joku yksityinen on saanut omansa myytyä nettiautossa. Varmaksi en mene sanomaan mutta kuullut olen
Comment