Announcement
Collapse
No announcement yet.
Nettiautosta bongailtua IX
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Dew View PostTästä mitään tietoi? http://www.nettiauto.com/bmw/318/504...s=gticarcenter
Rekkarilla kun googlettaa niin löytyy jotain vanhoja juttuja jossa kerrotaan olevan class II mutta mahtaakohan olla?- Bmw jälkivarustelu(retrofit) ja sähkötyöt.
- Ohjelmistopäivitykset, koodaukset, vikakoodit ja livedata.
- E- ja F- sarjan avaimet.
- xHP vaihdelaatikkon ohjelmointia.
- Moottorin optimointia kaikkiin merkkeihin.
Finmodi oy
050-3063926
[email protected]
Comment
-
-
"Auto ei oo mun nimissä. Ostin auton 22.10.2012
Vahinkossa revin paperit palasiks ja heitin roskikseen. Paperit on nyt tallella, mutta korjattu teipillä.
Nimet ja päivämäärät on kyllä papereis, mutta katsastuskonttori ei hyväksy tällaisi papereitä.
Oon jo soittanut edelliselle omistajalle päivast toiseen, mut vittu kun se ei vaan vasta.
VITUTTAA, VITUTTAA, VITUTTAA ihan tarpeeks."
Luukku auki ja risut kyytiin
Comment
-
-
Last edited by duuk; 04-11-2012, 14:20.
duke's garage:
Suzuki R50
E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & F11 520dA M-Sport
M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
S38 S54 S62
instagram: _duuk
Comment
-
-
Originally posted by duuk View PostE70 X5 30d
Comment
-
-
Jos joku tällaista kaipaa niin mielestäni hinnaltaan todella kohtuullinen, jos jaksaa itse edes hieman jumpata niin turbiinin vaihto ei paljoa maksaMistä siis toi humppaus vika johtuu.. jos en olisi nykyistä 535d:tä hakenut niin tämän hakisin itse
Ei ole myyntipuhe, on vain mielestäni bongaus
Ajaisin jollain muulla merkillä jos löytyisi kokonaisuutena paremmin itselle sopiva jotain muulta merkiltä.. 😎
Comment
-
-
Hinta on kyllä asiallinen. Irto turbiinin korjaus maksaa 370€ + postit ja irroitus sekä öljyjenvaihdot päälle, joten tonniin se menee jos ei itse tee...
Käsittääkseni 2005 mallisen avaimesta ei paljon tietoja irtoa, vasta 2006 malliin tuli uudempi avain.
Avaimen tarkastelu uudemmissakin on aika tuhraa, ruuvaus voi jäädä kiinni tai sitten ei, avaimetkin kun pystyy ohjelmoimaan...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
Comment