Onkos kyseisen auton historiasta tietoa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Nettiautosta bongailtua IX
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by JJwawoo View Posthttp://www.nettiauto.com/bmw/325/4924328 mitään tietoa?LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View PostEn tiedä juuri mitään mutta aika jännä vuosimallinsa puolesta että on 325 ja ei ole Airbagia. Vois kuvitella että on 323. Mutta enpä minä mitään varmaksi tiedäkään.
Pakollinen:
MB W204 C320 CDI
Kawasaki Ninja ZX-7R
Comment
-
-
Originally posted by Rudenorth View Post
Ja ai pannahinen tuommonen cabi kelpais ihan huoletta. Manuaalina.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by Ape View Post
Kaukana on käyty myyntikuvat ottamassa, Muuramessa
(no joo, e30-miitistä taitaa olla kyse)
on kyllä hieno.
e. Mikähän tuossa mr.Vallin seiskassa kun ei kelpaa. Muuta kuin metrit. Vaihtoja on tarjottu molemmin puolin lukemattomiajoko myyjä tai sit kaikki muut on nirsoja... melkeen tekis mieli itekin kokeilla.
Last edited by mixxis; 16-07-2012, 11:31._____________________________________________________________________________________At the end of the tunnel, there's always light - It just might be a train
[ Focus stw ]
[ A6 C7 3.0tdi Q ]
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View PostEn tiedä juuri mitään mutta aika jännä vuosimallinsa puolesta että on 325 ja ei ole Airbagia. Vois kuvitella että on 323. Mutta enpä minä mitään varmaksi tiedäkään.
mun ex 325i coupe oli vuosimallia 1995, ja oli ihan vielä m50b25 koneella.
tosin siinä oli pussillinen ratti.BMW E92 325i SPACEGRAU METALLIC 2007 -since 2014
BMW CRUISE BIKE 2017
TREK POWERFLY 4 2021
@kukisenjussi instagram
Comment
-
-
Jaahas, taas olis auto myyty ja uus tarttis löytää. E90 jossa pitää olla xenonit, sporttipenkit ja mielellään idrive. Nettiauton hinnoitelu näyttää olevan ennallaan, joten tarttee varmaan lähteä taas reissuun. Karvalakkia 325i:tä näyttää kyllä riittävän periaatteessa aika edulliseen hintaan ja hyvä niin. En mä niitä ostamassa ole, mutta verotuksen kannalta hyvä, että on halpoja ja vähän ajettuja tarjolla.Last edited by Juppe; 16-07-2012, 11:45.
Comment
-
-
e. Mikähän tuossa mr.Vallin seiskassa kun ei kelpaa. Muuta kuin metrit. Vaihtoja on tarjottu molemmin puolin lukemattomiajoko myyjä tai sit kaikki muut on nirsoja... melkeen tekis mieli itekin kokeilla.[/I][/QUOTE]
Itsekin käyttis seiskaa etsineenä pitäisin tuota auttamattomasti liian pienenä koneena tuon kokoluokan autoon! Noilla ajaneena 5.4 V12 on sopivasti moukkua vaivattomaan liikkumiseenBMW F11 LCI 530da x-drive
Opel Vivaro biturbo - 18 vuokrattavana
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostMyyjältä tuli viestiä, että joskus ylimaalattu ja hieman appelsiinipintaa näkyvissä.Originally posted by mixxis View Post
e. Mikähän tuossa mr.Vallin seiskassa kun ei kelpaa. Muuta kuin metrit. Vaihtoja on tarjottu molemmin puolin lukemattomiajoko myyjä tai sit kaikki muut on nirsoja... melkeen tekis mieli itekin kokeilla.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
Comment
-
-
Originally posted by pexodus View Poste. Mikähän tuossa mr.Vallin seiskassa kun ei kelpaa. Muuta kuin metrit. Vaihtoja on tarjottu molemmin puolin lukemattomiajoko myyjä tai sit kaikki muut on nirsoja... melkeen tekis mieli itekin kokeilla.[/I]
[/QUOTE]
Itse seuraan lähinnä 740/750. Ja varmuuden vuoksi noita pienempiä
Mietin vaan, kun suunnilleen kaikki autot joita olen itse katsellut, on saanut vaihtotarjoukset Vallilta.
Suomennan edellistä postaustani; tekis mieli kokeilla kävisikö vaihto.
Ei niinkään tekis mieli kokeilla pärjäisinkö tuolla...
Jospahan tuo tourinki jonain päivänä häviäis pihasta ensin. Tai ei siihen kuole vaikkei hävieiskään, halvempi sillä on reissata anyway
e. No menipäs ohi minulta että tuosta onkin jo keskusteltu...no ei se mitään..._____________________________________________________________________________________At the end of the tunnel, there's always light - It just might be a train
[ Focus stw ]
[ A6 C7 3.0tdi Q ]
Comment
-
Comment