Kyllä noilla S8 audeilla on ikään ja kilsoihin nähden 1500-2000€ liikaa hintaa...
Omaa myin aluksi vuoden päivät ja hinta oli keskitasoa facelift malleissa, kilsoja omassa oli toiseksi vähiten mitä siihen aikaan D2 ässiä oli myynnissä.
Muistaakseni n.30 vaihtoehdotusta tuli, erinlaisiin autoihin +vene ja kerrostalo kaksio +pari rahatonta haaveilijaa, jotka kulutti vain aikaani, mutta vastailin silti kaikkiin kysymyksiin ja laitoin pyynnöstä parikymmentä kuvaa sähköpostiin.
Sen jälkeen otin auton pois myynnistä ja ajelin toista vuotta itse ja huoltelin viat mitä autoon välillä tuli, eli lähinnä elektroniikka murheita Maf-anturia, lambda-anturia ja muuta pientä.
Samalla tuli milltekin rosteriputkisto alle.
Sitten autokuume taas kasvoi niin kovaksi, että auto meni myyntiin edulliseen hintaa ja laitoin vielä loppuun hinnan seuraksi, että *****€/asiallinen tarjous ja isolla: "EI VAIHTOA".
Luonnollisesti vaihtoja ehdoteltiin muutamaan autoon ja lopulta mies toisesta päästä Suomea soitti ja noudin hänet ja hänen vaimokkeensa lentokentältä ja mies sai ajaa kentältä tallille n.90km "testilenkin" ennen, kuin kaupat lyötiin lukkoon.
Ja juuri, kun papereita alettiin tekemään soitti toinen kiinnostunut autosta ja jouduin hänelle jo myymään "eioota", kun ostaja oli rahat kourassa toisella puolen pöytää ja luovarikin oli nimiä vaille valmis.
Ostaja sattui olemaan entinen katsastusmies ja ennenkin S8:in omistaneena (vm -98, jos en ihan väärin muista), niin hän katsoi auton melko tarkkaan läpi ja tyytyväinen oli.
Ja vaikka itse sanonkin, niin kyllä se auto oli taatusti nettiauton parhaimmasta päästä, kun sen myin pois.
Kaikista huolloista oli kuitit ja aukoton huoltokirja löytyi ja auton historia oli tiedossa.
Reilu kuukausi meni tällä kertaa auton myymisessä, eli ei paha ollenkaan.
Oma viehätyksensä noissa erikoisemmissa laitteissa on, mutta niistä eroon pääseminen onkin sitten vähän vaikeampaa...
Hyvät muistot kyllä jäi, vaikka rahaa paloikin melko mukavasti.
Omaa myin aluksi vuoden päivät ja hinta oli keskitasoa facelift malleissa, kilsoja omassa oli toiseksi vähiten mitä siihen aikaan D2 ässiä oli myynnissä.
Muistaakseni n.30 vaihtoehdotusta tuli, erinlaisiin autoihin +vene ja kerrostalo kaksio +pari rahatonta haaveilijaa, jotka kulutti vain aikaani, mutta vastailin silti kaikkiin kysymyksiin ja laitoin pyynnöstä parikymmentä kuvaa sähköpostiin.
Sen jälkeen otin auton pois myynnistä ja ajelin toista vuotta itse ja huoltelin viat mitä autoon välillä tuli, eli lähinnä elektroniikka murheita Maf-anturia, lambda-anturia ja muuta pientä.
Samalla tuli milltekin rosteriputkisto alle.
Sitten autokuume taas kasvoi niin kovaksi, että auto meni myyntiin edulliseen hintaa ja laitoin vielä loppuun hinnan seuraksi, että *****€/asiallinen tarjous ja isolla: "EI VAIHTOA".
Luonnollisesti vaihtoja ehdoteltiin muutamaan autoon ja lopulta mies toisesta päästä Suomea soitti ja noudin hänet ja hänen vaimokkeensa lentokentältä ja mies sai ajaa kentältä tallille n.90km "testilenkin" ennen, kuin kaupat lyötiin lukkoon.
Ja juuri, kun papereita alettiin tekemään soitti toinen kiinnostunut autosta ja jouduin hänelle jo myymään "eioota", kun ostaja oli rahat kourassa toisella puolen pöytää ja luovarikin oli nimiä vaille valmis.
Ostaja sattui olemaan entinen katsastusmies ja ennenkin S8:in omistaneena (vm -98, jos en ihan väärin muista), niin hän katsoi auton melko tarkkaan läpi ja tyytyväinen oli.
Ja vaikka itse sanonkin, niin kyllä se auto oli taatusti nettiauton parhaimmasta päästä, kun sen myin pois.
Kaikista huolloista oli kuitit ja aukoton huoltokirja löytyi ja auton historia oli tiedossa.
Reilu kuukausi meni tällä kertaa auton myymisessä, eli ei paha ollenkaan.
Oma viehätyksensä noissa erikoisemmissa laitteissa on, mutta niistä eroon pääseminen onkin sitten vähän vaikeampaa...
Hyvät muistot kyllä jäi, vaikka rahaa paloikin melko mukavasti.
Comment