Kyllä noihin saa "tuplalasit", mutta ei saman asian vuoksi kuin yleensä. Jos autossa aurinkosuoja setti tehtaalta, on niissä tuplalasit, eli kaksi lasia päällekäin ja kalvo niiden välissä. Showroomissa on mun vanha 330i, missä kuvia noista tuplalaseista.
Tässä ainankin erittäin hyvä esimerkki kuinka yritetään kusettaa mahdollista ostajaa
Kyseessä siis kaverin vanha auto, on ostanut tuon joskus vuonna 2006 ja jo silloin kilometrit olivat jotain 250tkm! Ja 2v sitten oli jo ylittynyt 300tkm. Nyt myyjä ilmoittaa että kilometrit ovat mukamas 241tkm
Lisäksi tuo nahkasisusta eikä ratti ole ollut tuossa alunperin paikoillaan, vaikka tuossa ilmoitetaan m-sport varustelusta.. Keskuslukitusta ei myöskään autosta oikeasti löydy jollei ole jälkiasennettu.
Ja tuo hinta.. 1900e?? onhan noita ollu kaupattava ilman nahkasisustaa parilla satasella.
Jaa-a oliskohan tommoinen 20v vette ihan virhetikki? Arvonsa pitäisi varmaan ihan hyvin jos ei paljon kilometrejä ajele, mutta onko tuolla jo liikaakin hintaa? Kellään tietoa tahi kokemusta noista/tuosta?
Jaa-a oliskohan tommoinen 20v vette ihan virhetikki? Arvonsa pitäisi varmaan ihan hyvin jos ei paljon kilometrejä ajele, mutta onko tuolla jo liikaakin hintaa? Kellään tietoa tahi kokemusta noista/tuosta?
C4 vette on samaa kastia, kuin 80-luvun mustang...
Isoa klassikkoa siitä ei tule koskaan ja joku keräilijä voi hyvästä maksaakkin jotain, mutta tuskin ihan perus- mallista.
Klassikko, niin C3 tai omalla kohdalla se oikea, eli C2.
Tai jos uudempaa, niin mielummin C5.
ex. e39 540i vm-98, ex. audi S8 vm-01. ex. Saab 9-5 aero 2.3t sportcombi vm-05 RE85 stage 5+
Jaa-a oliskohan tommoinen 20v vette ihan virhetikki? Arvonsa pitäisi varmaan ihan hyvin jos ei paljon kilometrejä ajele, mutta onko tuolla jo liikaakin hintaa? Kellään tietoa tahi kokemusta noista/tuosta?
Ihan yleissivistyksen nimissä käy kokeilemassa, miltä tuntuu kun kaikki värisee ympärillä ja muovikatteet vääntyilee. Kone kiertää vähemmän kuin diesel. Mut muuten ihankiva tai silleen.
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET! tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan. Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu! AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment