Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nettiautosta bongailtua IX

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanerv4
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2009
    • 976
    • Tampere

    Originally posted by Jube View Post
    Jo jaa, ehkä sitä ei sitten halua kukaan kun on edelleen myynnissä
    On kuitenkin samoissa hinnoissa kuin e36 korin 328:t, itse kyllä ottaisin ennemmin tuon e46:n joka on 2510€:n erolla Suomen halvin kutoskoneinen e46 cabi ja vaikka sitten vaihtaisin ne penkit?
    Jos auto on jo pyynniltään 2500€ muita vastaavia halvempi niin voi olla ammattilaisen hommaa tingata 2000-3000€ hinnasta pois...

    Ja mitä kilsoihin tulee niin eikö juuri tuollainen auto millä tulee vähän vuotuisia kilometrejä voi olla vaikka hieman enemmän ajettu jos on halpa ostaa ennemmin kuin käyttöpeli mihin tulee vuositasolla enemmän metrejä? :think

    Siinä seuraava:
    http://www.nettiauto.com/bmw/320/5228471
    Itse huomasin omaa cabia myydessäni että moni takertu juurikin tuohon lättäpenkkisyyteen, meinasi jo hermot mennä ja piti ostaa sportit ebaysta mutta punaisia ja hyväkuntoisia oli vaikea löytää. mutta onneksi sille tosi ostajalle ei sitten asiat niin paljoa merkannutkaan, mutta seuraavaan e93 cabiin otan alkuperäisen m-sport paketin makso mitä maksoi!

    Edit: ja onhan tuo 2.0l kone aivan hirveä tuohon tonnikeijuun!
    Last edited by Kanerv4; 07-12-2012, 22:25.

    Comment

    • Convertible
      Bimmer Enthusiast
      • Nov 2003
      • 2638
      • Turku

      Originally posted by Kanerv4 View Post
      Itse huomasin omaa cabia myydessäni että moni takertu juurikin tuohon lättäpenkkisyyteen, meinasi jo hermot mennä ja piti ostaa sportit ebaysta mutta punaisia ja hyväkuntoisia oli vaikea löytää. mutta onneksi sille tosi ostajalle ei sitten asiat niin paljoa merkannutkaan, mutta seuraavaan e93 cabiin otan alkuperäisen m-sport paketin makso mitä maksoi!

      Edit: ja onhan tuo 2.0l kone aivan hirveä tuohon tonnikeijuun!
      Ei tuo 2.2 kone ole huono, mutta ei tuo koppa liiku kunnolla ilman S konetta.

      F25 X3 35d
      E87 118i
      E46 330ti
      E46 M3
      E30 M3
      E30 M3 Convertible
      Z3 Roadster

      Comment

      • McBeast
        Bimmer Enthusiast
        • Dec 2007
        • 2998
        • Tallinn

        Originally posted by Convertible View Post
        Ei tuo 2.2 kone ole huono, mutta ei tuo koppa liiku kunnolla ilman S konetta.

        http://www.nettiauto.com/bmw/330/5034484
        Ei, mutta kyllä se Vivaron jälkeen hymyä hetken jaksaa nostattaa.

        Tietoa tästä?
        Ex: BMW 530d X-Drive F11, BMW 335i E93, BMW 325i E92, BMW 740iL E38, BMW 330Ci E46, BMW 740iA E38

        Comment

        • Rudenorth
          Bimmer Enthusiast
          • Feb 2005
          • 2415
          • Iisalmi

          Originally posted by Jube View Post
          http://www.nettiauto.com/bmw/320/5144314
          Tämä kannattaisi jonku jolla on ylijäämää tyynyn alla napata halvalla ennen kesää jos on vähänkään ilmoituksen mukaisessa kunnossa?
          Onhan siinä varmasti pientä kulutusosa jumppaa tuohon ikään ja noilla kilsoilla, mutta on kyllä hintapyyntikin kohdallaan!
          Kesän kynnyksellä saa varmasti siivun enemmän :think
          Kaverin entinen cäbi.
          MB W204 C320 CDI
          Kawasaki Ninja ZX-7R

          Comment

          • Enliz
            BTCF Member
            • Jan 2005
            • 1503
            • Espoo



            Aijj että on maukas paketti
            now: Mercedes Benz 350e AMG
            ex: f30 320i M-Sport
            ex: e46 320i M-Sport II
            ex: e46 330Ci Cabriolet M-Sport II
            ex: e36 316i Compact
            ex: e39 530i M-Sport
            ex: e46 320Cd M-Sport II

            Comment

            • Juhi$
              Bimmer Enthusiast
              • Jul 2009
              • 1268
              • Laukaa

              Ei nettiauto mutta kuka hakee talvilintaks?
              http://www.classiccarsforsale.co.uk/.../1988-bmw-e30/

              Comment

              • Anzafin
                Bimmer Enthusiast
                • Oct 2006
                • 3747
                • Kajaani

                Jaa on tainnu minun entinen 530d mennä kaupaksi vai :think...? Tunnustaako kukaan ostaneensa? Vai olisiko otettu muuten vain myynnistä pois...

                - Antti -

                Comment

                • ///Jone
                  Bimmer Enthusiast
                  • Oct 2009
                  • 1281
                  • HKI

                  Originally posted by Juhi$ View Post
                  Ei nettiauto mutta kuka hakee talvilintaks?
                  http://www.classiccarsforsale.co.uk/.../1988-bmw-e30/
                  Taitaa olla turhan kylymä tuollainen nelipyttynen talveksi :think Tässä olisi myös vaihtoehto, kai tuossa lämmintä ilmaa riittäisi sisällekin? http://www.jameslist.com/cars/bmw/m3...or-sale-517441
                  ______________________
                  Nykyinen:
                  Model 3

                  BMW:t vuodesta 2009:
                  i3s, G30 530e M-sport, F20 120d M-sport, 2xE36 M-sport ja M-technic, sekä E46 318i

                  Comment

                  • PP440
                    Bimmer Enthusiast
                    • Apr 2007
                    • 1263
                    • Mikkeli

                    KELPAISHHH.

                    Comment

                    • Juhi$
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jul 2009
                      • 1268
                      • Laukaa

                      Originally posted by PP440 View Post
                      You Kiddings me?

                      Jos olis tällekkin säilytyspaikka niin hakisin samantien, vaikka yksi jo onkin!
                      http://www.nettiauto.com/bmw/518/4946190
                      Last edited by Juhi$; 09-12-2012, 00:15.

                      Comment

                      • soda
                        Bimmer Fanatic
                        • Apr 2007
                        • 552
                        • Helsinki

                        Originally posted by PP440 View Post

                        Näin tuon perjantai-iltana livenä Lahdessa. Maukas! Kelpaisi koska vain, mutta jotenkin puntissa värähtää enemmän tämä:



                        Ainoa vaan, että etuveto, joka murskaa ostoaikeet..
                        BMW - Ex. z3 Coupe 2.8l, e30 Mtech-2 m50b25, CLS 55 AMG, Toyota Supra Eurospec mkIV manuaali (T)T +700hp, e39 530da "työjuhta" e39 530da pre-fl Shadowline M-sport
                        Nyt; e93 330da, VW T5.1 Caravelle "FakeTaxi"

                        Comment

                        • BmwPunisher
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jul 2003
                          • 7629
                          • Lemu

                          Originally posted by PP440 View Post
                          Kyseisellä kaverilla myös pari Bemaria..

                          Täältä jotain juttua kaverin autoista..
                          E70 X5 30d

                          Comment

                          • MikkoV
                            Bimmer Fanatic
                            • Jan 2003
                            • 631
                            • Sastamala

                            Originally posted by soda View Post
                            Näin tuon perjantai-iltana livenä Lahdessa. Maukas! Kelpaisi koska vain, mutta jotenkin puntissa värähtää enemmän tämä:



                            Ainoa vaan, että etuveto, joka murskaa ostoaikeet..
                            Tarvii sanoa että CTS-V ja manuaalina ois sellanen mikä kelpais itselle käyttikseksi oikein vallan hyvin, -V mallit vaan harmillisen harvinaisia näillä nurkilla. M5 teho / paino / suorituskykyluokkaa mutta omaa helvatan hyvän viripotentiaalin ja tekniikka helppohuoltoista ja edullista osiltaan, eli noissahan on vanhemmissa Corveten LS6 ja uudemmissa perus LS2 kone.

                            Wikipediasta:
                            "First generation (2004–2007)
                            First generation
                            Production 2004–2007
                            Platform GM Sigma platform
                            Engine 2004–2005: 5.7 L LS6 V8
                            2006–2007: 6.0 L LS2 V8
                            Transmission 6-speed Tremec T56 manual
                            Wheelbase 113.4 in (2,880 mm)
                            Length 191.5 in (4,864 mm)
                            Width 70.6 in (1,793 mm)
                            Height 57.3 in (1,455 mm)
                            Curb weight 3,850 lb (1,750 kg)
                            Related Cadillac CTS
                            Cadillac STS-V
                            Chevrolet Corvette
                            Chassis

                            The first generation CTS-V is based on the same rear-wheel-drive GM Sigma platform as is the base model CTS. The use of a V8 engine required a unique engine cradle distinct from the base CTS V6. Larger anti-roll bars and larger shocks were also added. The spring rate was significantly increased. The 2006-2007 update also included a stronger rear differential and half shaft design. Unique front and rear treatments also included mesh grilles over the front openings, a track-ready suspension, and 18×8.5 inch wheels inside of P245/45R18 Z-rated Goodyear Eagle F1 Supercar run-flat tires. Brakes were 13.97 in (355 mm) rotors in the front, with 14.37 in (365 mm) rotors in the rear - each with four-piston Brembo calipers on the front and rear wheels. In addition, GM badges were added on 2006 models.
                            Engine

                            The CTS sedan is enhanced with GM performance parts like a GM LS engine V8 from the C5-generation Chevrolet Corvette Z06, as well as the Corvette Z06's six-speed Tremec manual transmission. The "small block" V8 is a descendant of Ed Cole's original Chevrolet V8 design which premiered in the fall of 1954 for the 1955 model year, and has been in continuous production for installation in various General Motors vehicles ever since. From 2004 and 2005, the CTS-V came with the 5.7 L pushrod OHV LS6 engine producing 400 hp (298 kW) at 6,000 rpm and 395 lb·ft (536 N·m) of torque at 4,800 rpm. The 5 lb·ft (7 N·m) torque reduction of the CTS-V vs the LS6 used in the C5 Z06, was due to the exhaust manifold that needed to be used on the CTS-V. From 2006 to 2007, the previous LS6 engine was superseded by the new 6.0 L OHV LS2 engine as used in the base 2006 Chevrolet Corvette. The new LS2 engine was rated at the same 400 hp (298 kW) at 6,000 rpm with the peak torque of 395 lb·ft (536 N·m) at 4,400 rpm. While both engines offer the same HP and torque specifications, the LS2's benefit was a wider torque band, due to the higher displacement it offered.
                            Transmission and drive train

                            The only available transmission was the six-speed manual Tremec T56. The transmission used the skip-shift feature to conserve fuel during light loads by preventing drivers from using the second and third gears, and a dual mass flywheel to reduce "rattle" in no load conditions. The rear axle was a Getrag limited slip IRS unit with a 3.73:1 ratio.
                            Performance

                            General Motors states a 0-60 mph time of 4.6 seconds for the first generation CTS-V, with the quarter mile time estimated at 13.1 seconds at 109 mph, onward to a stated top speed of 163 mph. The 14 inch diameter Brembo brakes can slow the vehicle from 60 mph in 110 feet."
                            Last edited by MikkoV; 09-12-2012, 14:17.
                            E70 3.0SD -08
                            .................................................. ................................
                            Autoviitala Drift Team, Chevrolet Camaro RS 6.2 LS3 S/C -70

                            Comment

                            • Peltsii
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jul 2007
                              • 7061
                              • Turenki





                              "Itse olen tehnyt ja tulos on uniikki!"
                              DUCATI 1098 RACING EVO

                              Comment

                              • soda
                                Bimmer Fanatic
                                • Apr 2007
                                • 552
                                • Helsinki

                                Originally posted by MikkoV View Post
                                Tarvii sanoa että CTS-V ja manuaalina ois sellanen mikä kelpais itselle käyttikseksi oikein vallan hyvin, -V mallit vaan harmillisen harvinaisia näillä nurkilla. M5 teho / paino / suorituskykyluokkaa mutta omaa helvatan hyvän viripotentiaalin ja tekniikka helppohuoltoista ja edullista osiltaan, eli noissahan on vanhemmissa Corveten LS6 ja uudemmissa perus LS2 kone.

                                Wikipediasta: ...
                                Oho, enpäs tiennykään tuosta v-mallista. Sain uuden päiväunen.

                                Turha: http://www.nettiauto.com/porsche/911/5248799
                                BMW - Ex. z3 Coupe 2.8l, e30 Mtech-2 m50b25, CLS 55 AMG, Toyota Supra Eurospec mkIV manuaali (T)T +700hp, e39 530da "työjuhta" e39 530da pre-fl Shadowline M-sport
                                Nyt; e93 330da, VW T5.1 Caravelle "FakeTaxi"

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎