Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW ja positiiviset reaktiot kanssa-autoilijoissa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Remotion
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2003
    • 15214
    • Ajamisen Iloa

    #31
    Ei oo Z3 Coupella tullu ku pelkkää positiivista. Viimeksi tänä aamuna auton vieressä seisoi hieman kahdeksan jälkeen tyyppi joka kyyläsi autoa pitkään ja hartaasti.
    Kun tulin autolle, tokaisi hän että hieno auto sulla.

    Yleensä mielenkiintoisimmat jutut kuulee tankatessa bensa-asemalla tai sitten lasten suusta ihan missä vaan sattuu kohdalle.

    Eniten tuntuu tuottavan ihmetystä auton ikä. Luullaan että se on aika tuore vaikkei ehkä ihan tarkkaan osatakaan sanoa, mutta kun tokaisee että ikää on seuraavaksi 15v niin yleensä silmät lävähtää auki.
    Last edited by Remotion; 16-08-2012, 12:26.
    Z3 coupé individual

    F01, F02, F10, F11 takakäännön muoviosat
    E36 ilmanotot & Z3 ilmanotot

    Comment

    • Vilikki
      Bimmer Enthusiast
      • Jun 2004
      • 6309
      • Raahe

      #32
      Kyllähän moni tulee ihmettelemään että millainen tälläkertaa. Monta bemaria omistanu ja ihmisillä tuntuu olevan se tiedossa, herättää usein mielenkiintoa kun on autoa vaihtanut.
      BMW e36 316i Turbo Compact

      Comment

      • masumasu
        Bimmer Fanatic
        • Aug 2009
        • 703
        • Joensuu

        #33
        Z3:lla minäkin olen kerännyt pelkkää positiivista palautetta. Auton luukki on ainakin nuorten miesten mieleen. Mutta kyllähän tuon auton muotoja ihmettelee vanhemmatkin herrat. Vanhempia miehiä ihmetyttää eniten se, että auto on noin "pullea" jo tehtaalta lähtiessään.
        Seiska herätti aikanaan enempi kateutta pikkukylän vanhemmissa herroissa, mutta kävi pari herrasmiestä ihmettelemässä moottoria, kun olivat kuulleet sen koosta huoltoaseman kahvipöydässä.
        Z3 coupe

        Comment

        • Guest's Avatar

          #34
          Kanssa autoilijoissa en ole vielä huomannut mitään erityisen positiivista reaktiota, sama minkälaisella tai merkkisellä vimpaimella ollut liikenteessä.

          Jos haluaa nähdä iloisesti tervehtiviä ihmisiä, niin kannattaa pysähtyä siihen suojatien eteen

          Comment

          • bmw323it
            BTCF Member
            • Mar 2008
            • 1814
            • N/A

            #35
            Originally posted by Mr.Speed View Post
            Jos haluaa nähdä iloisesti tervehtiviä ihmisiä, niin kannattaa pysähtyä siihen suojatien eteen
            Nyt:
            BMW 530e (g30)
            BMW 335i (e90)
            BMW 323iC (e36)
            BMW 850i (e31)
            Golf GTE
            ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä

            Comment

            • Krynx
              BTCF Member
              • Sep 2006
              • 908
              • á la Temmes

              #36
              Originally posted by Mr.Speed View Post
              Jos haluaa nähdä iloisesti tervehtiviä ihmisiä, niin kannattaa pysähtyä siihen suojatien eteen
              Useammin se on Ilme tuota luokkaa. Voi jo silmistä lukea että WTF
              E39 525d -00
              E39 523i-96
              E30 316 -86

              Comment

              • Zuuzo
                Bimmer Fanatic
                • May 2007
                • 441
                • Etelä-Savo, Pieksämäki

                #37
                mä olen lähinnä saanu negatiivisia reaktioita bemuista mitä mulla on ollu
                isä valitti mulle aikoinaan että minkä takia sulla pitää olla tuollaisia romuja ( e36 m3 ) ja samaan aikaan se kehui mun serkun e36 320ia että on siinä hienon näköinen auto ja tuo mahtaa olla tehokas sekä nopea.
                muutama viikko sitten isä kävi mun autotallissa ja kysyi multa että toimiiko näistä autoista mikään kun kaikki näyttää aivan romuilta ( e46 330 cabriolet, e39 530d touring sekä e34 535 sedan )
                paraskin huutelemaan mulle kun ite se ajelee kialla vm 2010 joka on ollu viimeisen vuoden aikana aikas monta kertaa huollossa.

                sitä en edes jaksa laskea montako kertaa mulle on vittuiltu liikenteessä ollessa

                Comment

                • -challenger-
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jan 2009
                  • 2148
                  • L a h t i

                  #38
                  Originally posted by Zuuzo View Post
                  mä olen lähinnä saanu negatiivisia reaktioita bemuista mitä mulla on ollu
                  isä valitti mulle aikoinaan että minkä takia sulla pitää olla tuollaisia romuja ( e36 m3 ) ja samaan aikaan se kehui mun serkun e36 320ia että on siinä hienon näköinen auto ja tuo mahtaa olla tehokas sekä nopea.
                  muutama viikko sitten isä kävi mun autotallissa ja kysyi multa että toimiiko näistä autoista mikään kun kaikki näyttää aivan romuilta ( e46 330 cabriolet, e39 530d touring sekä e34 535 sedan )
                  paraskin huutelemaan mulle kun ite se ajelee kialla vm 2010 joka on ollu viimeisen vuoden aikana aikas monta kertaa huollossa.

                  sitä en edes jaksa laskea montako kertaa mulle on vittuiltu liikenteessä ollessa
                  Ompas sulla reilu faija, kaiken kyl kruunaa että se ajaa itse KIAlla Mut vaiha noi ''romut'' yhtee vähä kalliimpaa ? e60 545 tai 550i ? Vois olla isukki sen jälkee hissunkissun

                  Comment

                  • Samppae39
                    Bimmer Enthusiast
                    • Feb 2009
                    • 1585
                    • Vähäkyrö

                    #39
                    Automyyjiltä on tullu positiivista. Yhtä Passattia kävin kahtomassa ja aloin puhua vaihdosta, niin automyyjä totes, että ei sun kannata tommosta Bemaria Passattiin vaihtaa, harmittaa kuitenki, eikä kulutuskaan oo ratkasevasti pienempi. Toki se ois sen mielellään vaihtanu.

                    Toinen myyjä taas kehu useaan otteeseen siistiksi ja olis hyvittänytkin suht hyvin vaihdossa facelift m-sport dieseliin.

                    Sitte pari on tervehtiny iloisesti keskisormella jne...

                    Muutenpa ei sitte ole juuri positiivista tullut. Isä aina kehottaa vaihtamaan Ladaan, ku jotain vikaa ilmenee. Paitti taannoin ku mun e28 oli isällä lainassa, nii kehu sitä paremmaks ajaa ja hiljasemmaks, ku sen oma 2000 vuosimallin Passat, moitti vaan että meinaa jäähä tasasellakin kiinni risteyksiin (18v vanhat Gislavedin nastat oli alla).

                    Comment

                    • jva
                      Bimmer Enthusiast
                      • Sep 2006
                      • 1419

                      #40
                      Originally posted by Samppae39 View Post
                      Toinen myyjä taas kehu useaan otteeseen siistiksi ja olis hyvittänytkin suht hyvin vaihdossa facelift m-sport dieseliin.
                      Sori, mut pakko sanoa.. Miksiköhän se autoMYYJÄ noin sanoi..

                      Comment

                      • ommiK
                        Bimmer Rookie
                        • May 2012
                        • 147
                        • Helsinki

                        #41
                        Cabrion origamitaittelunäytös parkkiksella kirvoittaa pikkulapsilta yleensä jotain ihmetyshuutoja, söpöin oli 5-6v tyttö joka oli ilmestynyt taakse ja kuuluvaan ääneen kommentoi: "Oooo... Ooooo!!!" seuratessaan esitystä.

                        Noin yleensä on huomannut että katto päällä on perusbemarimulkku jolle ei nyt ainakaan kaistanvaihdossa tilaa anneta, katto auki sama operaatio on täysin ongelmaton.
                        ex-E93

                        -- I'll do the stupid thing first and then you shy people follow. --

                        Comment

                        • Samppae39
                          Bimmer Enthusiast
                          • Feb 2009
                          • 1585
                          • Vähäkyrö

                          #42
                          Originally posted by jva View Post
                          Sori, mut pakko sanoa.. Miksiköhän se autoMYYJÄ noin sanoi..
                          Luulis, että MYYJÄ haukkuis vaihdokkia, niin ei tarttis hyvittää niin paljoa. Ite ainaki autoa ostaessa pyrin olla väliinpitämätön, enkä etumus pullottaen kuolaa, niin on parempi keskustella hinnasta. Niin tai näin

                          Comment

                          • jva
                            Bimmer Enthusiast
                            • Sep 2006
                            • 1419

                            #43
                            Originally posted by Samppae39 View Post
                            Luulis, että MYYJÄ haukkuis vaihdokkia, niin ei tarttis hyvittää niin paljoa. Ite ainaki autoa ostaessa pyrin olla väliinpitämätön, enkä etumus pullottaen kuolaa, niin on parempi keskustella hinnasta. Niin tai näin
                            Kyllähän se nyt niin on että jos automyyjä menee ja haukkuu asiakkaan vaihdokkia niin useimmiten asiakas loukkaantuu ja suuttuu..ja häipyy liikkeestä ja kauppa jää siihen.

                            Taitava myyjä pyrkii siihen, että asiakkaalle tulee kokonaisvaltainen "voittajan olo" - silloin asiakasta on helppo viedä kun hän luulee olevansa niskan päällä ja päätyvänsä voitolle. Sanotaan automyyjistä mitä tahansa, niin kyllä heistä aika moni useimpia asiakkaita halutessaan vie kuin pässiä narussa. Ei se vaadi kuin hiukan psykologian tuntemusta ja sen soveltamista käytäntöön ja se on siinä..ja kyllä moni niistä pojista sen homman osaa..

                            Comment

                            • Soininen
                              BTCF Member
                              • Nov 2006
                              • 1293
                              • Kajaani

                              #44
                              Kyllähän tuolla e28:lla ajaessa on tullut paljonkin positiivista palautetta. Varsinkin kaikki vähän vanhemmat herrasmiehet on tullut tankilla kyselemään autosta ja tarinoimaan kun itsellä tai jollain muulla on ollut sillon 80 luvulla samanlainen ja on muutama tyttökin sanonut sitä söpöksi auto siis!
                              E28 "525i" M52 -84
                              F11 520d xDrive -16

                              Comment

                              • Samppae39
                                Bimmer Enthusiast
                                • Feb 2009
                                • 1585
                                • Vähäkyrö

                                #45
                                Originally posted by jva View Post
                                Kyllähän se nyt niin on että jos automyyjä menee ja haukkuu asiakkaan vaihdokkia niin useimmiten asiakas loukkaantuu ja suuttuu..ja häipyy liikkeestä ja kauppa jää siihen.

                                Taitava myyjä pyrkii siihen, että asiakkaalle tulee kokonaisvaltainen "voittajan olo" - silloin asiakasta on helppo viedä kun hän luulee olevansa niskan päällä ja päätyvänsä voitolle. Sanotaan automyyjistä mitä tahansa, niin kyllä heistä aika moni useimpia asiakkaita halutessaan vie kuin pässiä narussa. Ei se vaadi kuin hiukan psykologian tuntemusta ja sen soveltamista käytäntöön ja se on siinä..ja kyllä moni niistä pojista sen homman osaa..
                                Näköjään osaa, ku minäkin menin siihen naruun Tosin kauppoja se ei saa mun kans tehtyä, hiukka yli hintainen se m-sportti.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎