Tervehdys!
Haulla en löytänyt relevanttia infoa, niin valitettavasti täytyy tehdä uusi säie.
Olen katsellut uutta käyttistä viime aikoina. Bemuista on jäänyt hyvät muistot -97 316i:stä, jollainen mulla oli jokunen vuosi sitten. Muutenkin ovat mukavia ajeltavia, etenkin pidemmilläkin matkoilla.
Kiikarissa on / budjettiin sopii n. rontti 10 vuotta vanha kiesi. Suurimmalla osalla tuon ikäisistä menopeleistä löytyy yllättäen 10 omistajaa, joskus useampikin. Onko nyt vain niin, että on huono aika etsiä autoa ja vain "kiertopalkinnot" ovat enää markkinoilla, vai mikä lienee syynä bemujen "kierrätysintoon"?
(Kävinpä koeajamassa E39 523 vm. 1996. Kolme omistajaa. Ruostetta takaluukussa, muuten mukavassa kondiksessa, kävi tasaisesti ja siististi mutta alkoi keittää ja varoitusvalot laulamaan heti kun nopeutta nosti yli 80 km/h... eli ei vähät omistajatkaan välttämättä tee autuaaksi.)
Haulla en löytänyt relevanttia infoa, niin valitettavasti täytyy tehdä uusi säie.
Olen katsellut uutta käyttistä viime aikoina. Bemuista on jäänyt hyvät muistot -97 316i:stä, jollainen mulla oli jokunen vuosi sitten. Muutenkin ovat mukavia ajeltavia, etenkin pidemmilläkin matkoilla.
Kiikarissa on / budjettiin sopii n. rontti 10 vuotta vanha kiesi. Suurimmalla osalla tuon ikäisistä menopeleistä löytyy yllättäen 10 omistajaa, joskus useampikin. Onko nyt vain niin, että on huono aika etsiä autoa ja vain "kiertopalkinnot" ovat enää markkinoilla, vai mikä lienee syynä bemujen "kierrätysintoon"?
(Kävinpä koeajamassa E39 523 vm. 1996. Kolme omistajaa. Ruostetta takaluukussa, muuten mukavassa kondiksessa, kävi tasaisesti ja siististi mutta alkoi keittää ja varoitusvalot laulamaan heti kun nopeutta nosti yli 80 km/h... eli ei vähät omistajatkaan välttämättä tee autuaaksi.)
Comment