Siinähän vittuilee, eipä tuo minua pahemmin kiinnosta. Harvemmin mitään perusteltuja mielipiteitä tulee vaikka niitä kysyisikin niin ei pääse edes kunnolla väittelemään.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ärsyttääkö BMW vittuilu?
Collapse
X
-
- E34 M5 Diamantschwarz restoration project-
ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
-
-
Juurikin nuorempi porukka pakkaa "vittuilemaan", mutta eipä tuo pahemmin jaksa ärsyttää eikä kiinnostaa Luulevat kai että nämä vanhatki bemarit maksaa maltaita. Vanhemmilta ihmisiltä tulee lähinnä kehuja///MotorporotE34 ///M5 -91
E28 535iA projekti
ex E91 330xd M-Sport -06
ex E38 740 iL
ex E39 M5 -01
ex E60 530iA M-Sport -04
ex E34 520i
Comment
-
-
Kyllähän sitä kuulee aamusta iltaan.. Merkillä on oma historiansa ja toisten mielestä ollaan kaikki kusipäitä mutta sou not.. yleisimminhän nuo on ollut semmosia näppynaamoja jotka ajelee jonkun sortin isiliisingeillä mutta niille on kyllä helppo näpäyttää takasinSuuri voima tuo mukanaan suuren vastuun
e39 535ia -96
Comment
-
-
kyllähän tuota aina joskus saa kuulla mutta ei kun itse mukaan pilkkaamaan bemaria niin ne lopettaa. tietysti vitsillä vaan aina tullu mollattua mut joskus aikoinaan muistan kun itsekin olin sellainen idiootti että vihasin bemareita mutta se loppui siihen kun kävin istumassa kerran bemun kyydissä auto siinä missä muutkin! ja aiemmin mainitusta neloskoneesta ja etuvedosta on kyllä tullu kuittailtua takaisinpäin. en ole koskaan oikeastaan ottanut tosissaan kuittailua bemarista. se on mulle edelleen bemarin raato vaikka pidänkin merkistä todella paljon huumoria kansa huumoria!
Comment
-
-
Kettuilu jaksaa lähinnä naurattaa...
Viimeisin nyt viime lauantailta:
Tutun tuttu kuuli baarissa, että kaverini kanssa ajamme molemmat bemarilla, niin tämä henkilö ilmoittautui kommunistiksi ja kertoi, että kun vallankumous alkaa niin tällaiset bmw-kapitalistit ammutaan ensimmäisenä...
Mä hajosin siihen paikkaan, ei voinut kuin nauraa...
P.S. tuo oli kettuilua (ei vittuilua) eli huumoria alun alkaenkin, mutta se tuli sentään tyylillä!F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Lähinnä naurattaa ja turhautaa tietämättömyys ja perusteiden puute. Lapsellistahan tuo on.
Pienien valintakriteerien perusteella usein tarjoan koeajoa aukojille, saa koittaa että miten huono auto se oikeasti on. Jotku on koittanukki ja osa pystyny nielemään totuuden auton ajettavuudesta. Mutta onhan se edelleen paska ku "vie niin vitusti bensaa, on kallis ostaa ja ylläpitää, on niin yleinen auto, on niin amisauto"
Comment
-
-
Originally posted by Reva View PostEniten ärsyttää ne 15vee mopopojat jotka sanoo et bemari on paska vaikka eivät oo ajanu millään autolla.
Sitten joskus mulla oli pihassa laakerivikainen e30 320 ja kansipahvivikanen e28 518 niin koulussa opettaja oli kysyny et missäs nevalainen taas on. Kaverit oli sanonu et varmaan rassaa taas niitä bemareitaan niin ope oli sanonu et taitaa se nevalainen olla aika rikas ku kaks bemarii pihassa.E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
Comment
-
-
Originally posted by ruupanen View PostHöhöö, vai että neviskovis rikas. No nyt sie oot varmaan super köyhä ku ei ole yhtään bemari (jos ei lasketa minulta lainassa olevaa) Kyllähän tuota aina tulee kettuilua. Isä ja veljet ajelee voordeilla, niin heiltä kyllä tulee aina vaikka mitä bmw paska --> voordi paras bull shittiä. Eipä jaksa yleensä hirveemmin kiinnostaa. Toisaalta joskus mukava väitelläkkin...BMW e34 525i -93 touring
ex mopot: 518i e28 - 316 e30 - 320i e30 - BMW e30 316 - m40 voimanpesä - 323i e30 - 520 e28 - e34 520/530i
Comment
-
-
Originally posted by Heguli 31 View PostHonda Civicci-miesten kanssa joskus töissä kuittaillaan puolin ja toisin.Loppuu yleensä siihen kun itsekkin kehun omistavani kaksikin Hondaa.Nimittäin ruohonleikkurin ja lumilingon.Parasta nääs mihin Honda pystyy...
Ja mulle vittuillaan varmaan eniten kaveriporukoissa,kun ei TÄLLÄ hetkellä sitä bemaria ole..
Comment
-
Comment