Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ärsyttääkö BMW vittuilu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • QUASIMODO
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2005
    • 2540
    • Pirkkala

    Ei ärsytä...

    Yhden entisen työpaikan pihalla joku köyhä nosti joka päivä BMW-merkkisistä henkilöautoista toisen pyyhkijän pystyyn ja räki tuulilaseihin.
    Se jo hieman vitutti
    sigpic

    Comment

    • huru-ukko
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2004
      • 4052
      • Inkoo/Portimao

      Mitääh! Onko se vittuilua,kun kaikki tampoonittomat naiset kysyy,että pääseex jousille tohon sun herk6? Pitää niin vitusti nöyristellä ja ryhtyä lapiokaupalla haukkumaan ajo-ominaisuuksia,että ne kymmenet "kia- & letukkalaiset" lähtisivät tontin laidalta vaikka pottujen keittoon!!! Kertaakaan ei ole kukaan vittuillu - jos ei lasketa rahoittajaa mukaan!

      Comment

      • Marette
        Bimmer Rookie
        • Jul 2010
        • 60
        • Itä-Suomi

        Originally posted by Marette View Post
        Itsehän tutustuin BMW-merkkiin mieheni kautta. Isälläni oli silloin Opel Omega ja hän jaksoi "vittuilla" miehelleni aina kun sai tilaisuuden. Nyt isälläni onkin E39 528ia!
        Ihan vaan päivitystä.. Tänään lähdetään isän ja pikkuveljen kanssa Kuopioon hakemaan pikkuveljellekin bemari!
        Nyt
        BMW E46 325i touring M-Sport II Imolarot

        Ennen
        BMW E30 320i coupe Delphin metallic
        BMW E32 730i sedan Granitsilber
        BMW E36 316i sedan Dunkelgrün

        Comment

        • |marjo
          Bimmer Fanatic
          • Sep 2005
          • 649
          • Kestilä

          Originally posted by Marette View Post
          Ihan vaan päivitystä.. Tänään lähdetään isän ja pikkuveljen kanssa Kuopioon hakemaan pikkuveljellekin bemari!
          Itselläni kaksi nuorempaa velipoikaa ja molemmat seuranneet isosiskon jalanjälkiä

          Ja ettei aivan offtopiciksi mene, niin vittuilu ei häritise. En muutenkaan elämässäni ota mitenkään henkilökohtaisesti toisten mielipiteitä/sanomisia. Heidän oma ongelmahan se on jos eivät hyvän päälle tajua
          e30 323i Cabrio
          e36 320i Touring -95
          Honda CB 600 Hornet -98
          ex e39 530da Touring M-Sport -01
          ex e36 323i M-Sport -98
          ex e36 316i -97

          Comment

          • Henkka21
            Bimmer Rookie
            • Oct 2009
            • 159
            • Mikkeli

            Originally posted by maukk1s View Post
            No on, moni ei _todellakaan_ tiedä mitä E36 vähän erikoisemman näköisenä vaikkapa maksaa, on veikkailtu ihan 15000e ylöspäin vieläkin yms. Nämä tosin n.17v jamppojen suusta ja varsin yleistä. Ei mihinkään n.5000e päinkään yksikään veikkaus, joka ei ns. bemarien malleja tunne. Huhhuh
            Yks esimerkki vielä, naapuri tuumas neljäkutosesta että onpa sulla hieno auto ja vielä UUNITUORE. Tais leuat vähän loksahtaa kun sanoin että kohta 11v vanha.

            Muuten peräkylän volvoamiksilta saa kuulla jatkuvasti typerää kuittailua ja sehän on ihan yleistä että lähes joka valoissa joku 40v setä paahtaa v70:lla tms ohi.
            Last edited by Henkka21; 14-06-2011, 10:32.

            Comment

            • MelaJii
              BTCF Member
              • Jan 2011
              • 115
              • Porvoo, Finland

              Kyllähän tuota saa töissä kuunnella jonni verran. Suurrimmaksi osaksi nipponi kuskeilta ja onhan tuon seatti kuskin leuat käyneet ihan hyvin sen jälkeen ku ajoin bemarilla pihaan. Perkele pitäs keksiä jotain uutta mitä sanoo vastaan ku suuri osa vastalauseista käytetty
              BMW E30 316 M10

              Comment

              • peto2
                BTCF Member
                • Jan 2007
                • 8253
                • Järvikylä (Nakkila)

                käytän itseironiaa sen verran runsaasti ettei oikeen kukaan osaa enää siihen päälle vittuilla

                töissäkin bemaristit "vittuilee" toisilleen kuinka paskoilla autoilla ajetaan.. koita siihen sitten volvosta huudella jotain
                F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
                ex:
                E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
                Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
                Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
                Nakkaa privaa jos tarvetta.

                Comment

                • Throttle
                  Bimmer Fanatic
                  • Nov 2010
                  • 793
                  • -

                  ''Piti ostaa itselleni bemarin kun oma ei riitänyt'' ton jälkeen ei enää vittuilua

                  Comment

                  • Eetu
                    Banned
                    • Oct 2008
                    • 2843

                    Kyllähän tuota päivittäin kuulee, mutta jätän moiset lässyttäjät omaan arvoonsa. Lähinnä tekevät vain itsensä idjooteiksi.

                    Comment

                    • Marette
                      Bimmer Rookie
                      • Jul 2010
                      • 60
                      • Itä-Suomi

                      Originally posted by |marjo View Post
                      Itselläni kaksi nuorempaa velipoikaa ja molemmat seuranneet isosiskon jalanjälkiä

                      Ja ettei aivan offtopiciksi mene, niin vittuilu ei häritise. En muutenkaan elämässäni ota mitenkään henkilökohtaisesti toisten mielipiteitä/sanomisia. Heidän oma ongelmahan se on jos eivät hyvän päälle tajua
                      Mulla on myös kaksi pikkuveljeä, toinen sai nyt ajokortin ja bemarihan sille piti hommata. Toisella olis auton hankinta joskus vuoden-parin päästä edessä. Varmaan sekin haluaa bemarin

                      Tosiaan mun pikkuveljet oli kovia volvo-miehiä sillon, kun eka bemari tuli taloon. Armotonta vittuilua bemareista - nyt ei enää sanaakaan
                      Last edited by Marette; 30-05-2012, 13:12.
                      Nyt
                      BMW E46 325i touring M-Sport II Imolarot

                      Ennen
                      BMW E30 320i coupe Delphin metallic
                      BMW E32 730i sedan Granitsilber
                      BMW E36 316i sedan Dunkelgrün

                      Comment

                      • MYM5
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jan 2005
                        • 1141
                        • Joensuu

                        Tänään oikeastaan ärsytti! Menen lasiliikkeeseen lasia hakemaan, kun paikalla puolituttu kaveri, ostamassa tarjous öljyä ja suodatinta. Keskustelu meni näin.

                        Spede: Vieläkö sie bemarin paskoilla ajelet?

                        Minä: JUU! Milläs muulla? Milläs ite?

                        Spede: Mä ajan volkkarilla. On meinaan pikkasen parempi. ( vento -93)

                        Minä:No ei mee hyvin sullakaan sitten.


                        Spede: Tiesitkö, että bemarit on köyhien autoja? Niillä ajaa kaikki köyhät. Minä ostan kuussatasen coupe mersun, kun lotossa voitan.

                        Minä: Just joo! (Pakko oli lähteä pihalle)
                        Ajamisen iloa vuoden jokaisena päivänä.

                        Comment

                        • -challenger-
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jan 2009
                          • 2148
                          • L a h t i

                          Joku passatti ny voi hyvä peli olla mutta VENTO :think
                          Haha !

                          Comment

                          • Römpsä
                            BTCF Member
                            • Jun 2010
                            • 821
                            • Jyväskylä

                            Originally posted by MYM5 View Post
                            Tänään oikeastaan ärsytti! Menen lasiliikkeeseen lasia hakemaan, kun paikalla puolituttu kaveri, ostamassa tarjous öljyä ja suodatinta. Keskustelu meni näin.

                            Spede: Vieläkö sie bemarin paskoilla ajelet?

                            Minä: JUU! Milläs muulla? Milläs ite?

                            Spede: Mä ajan volkkarilla. On meinaan pikkasen parempi. ( vento -93)

                            Minä:No ei mee hyvin sullakaan sitten.


                            Spede: Tiesitkö, että bemarit on köyhien autoja? Niillä ajaa kaikki köyhät. Minä ostan kuussatasen coupe mersun, kun lotossa voitan.


                            Minä: Just joo! (Pakko oli lähteä pihalle)
                            On meinaa niin yleinen tuo,ja se kaikista ärsyttävin. Vaikka jonkun kanssa puhuu ihan normaalisti autoista,niin saattaa ihan yhtäkkiä tulla tuo kohta,ja sit ollaan just ostamassa jotain ihme autoa JOS saa joskus rahaa,tai JOS voittaa joskus lotossa.

                            Ite on vaa silleen siististi hiljaa ja yrittää vaihtaa puheen aiheen,jotkut ei vaan osaa keskusella autoista JÄRKEVÄSTI.
                            Bmw F11 520dA Touring -12
                            EX:Bmw E61 530dA -04
                            EX:Volkswagen Passat 2.0tdi 4-Motion -07
                            EX:BMW E46 320d Touring -04
                            EX:Bmw E39 525iA Touring -02
                            EX:Bmw E46 320d Touring -03
                            EX:Bmw E36 318Is Limited Edition Class II -94

                            Comment

                            • mixxis
                              Bimmer Enthusiast
                              • Nov 2009
                              • 1877
                              • Jyväskylä / Uurainen

                              eipä mua henk koht ole oikeestaan koskaan vituttanu automerkin kommentointi, tietämättömät on onnettomia, mutta joskus kuulee sivusta niitä juttuja niin pistää ärsyttään..

                              esim fb:ssa; jos kaveri x laittaa kuvan / kuvia autostaan (bmw) niin ensimmäinen kommentti: "jatke", seuraava on "kun oma ei riitä" yms -vaikka ois kuinka olevinaan vitsi, niin aika väsynyttä huumoria

                              no tietysti sitten erikseen vielä vannoutuneet "muu merkki" -ihmiset, jotka nyt vittuilee / änisee mille tahansa muulle kuin omalle merkille..
                              ___________________________________
                              __________________________________________________
                              At the end of the tunnel, there's always light - It just might be a train



                              [ Focus stw ]
                              [ A6 C7 3.0tdi Q ]

                              Comment

                              • Nyrbba
                                Bimmer Fanatic
                                • Jul 2007
                                • 763
                                • Espoo

                                Originally posted by mixxis View Post
                                eipä mua henk koht ole oikeestaan koskaan vituttanu automerkin kommentointi, tietämättömät on onnettomia, mutta joskus kuulee sivusta niitä juttuja niin pistää ärsyttään..

                                esim fb:ssa; jos kaveri x laittaa kuvan / kuvia autostaan (bmw) niin ensimmäinen kommentti: "jatke", seuraava on "kun oma ei riitä" yms -vaikka ois kuinka olevinaan vitsi, niin aika väsynyttä huumoria

                                no tietysti sitten erikseen vielä vannoutuneet "muu merkki" -ihmiset, jotka nyt vittuilee / änisee mille tahansa muulle kuin omalle merkille..
                                Itse lisäilin tuossa Ylläsmiitistä kuvia, niin heti tultiin kärkkäileen:

                                Tuttu: mulukunjatke jengi

                                Minä: Rehellisten miesten jengi

                                Tuttu: tuohon et usko itekhän

                                Minä: en kyllä tuohon sunkaan ekaan komenttiin :P

                                Tuttu: niitähän ne pemarit just onkin.. vaikka auton merkkiä en moiti.. pää asia että on sakemanni =)

                                Minä: No eikö bemaristit oo sitten rehellisiä, kun kehtaa myöntään?

                                Tuttu: hehe

                                Minä: ei ole kato tarvetta valehella, niinku toisilla :P

                                Tuttu: pööh ei wolkkarimiehenä valehella jos olis halpa mersu niin sillon vois jo epäillä

                                Minä: no wolkkarilla ei tartte ees yrittää valehella

                                Minä: ‎"Olen suorittanut biologisen tehtäväni, ja odotan kuolemaa"vagen

                                Tuttu: onpahan sentään halpa ja luotettava pärssi.. 97 vm 3koppa kolopakko...pääasia että ethenpäin pääseepi
                                Nyt. e30 2d "316" M10b21 Turbo

                                ex. e30 ac schnitzer S3 m20b27TIC, 2x 325i 2d pfebo edit, 323i 2d
                                ex. e36 m3 3.2L 4d sedan, 316 sedan
                                ex. e28 524 TD
                                ex. e34 535i, 525ix touring, 520 m50b20TIC
                                ex. e39 540i 4.4 manuaali 540iA 4.4, 523i, 525tds, 540iA touring
                                ex. e32 750iL, 730iA

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎