Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ärsyttääkö BMW vittuilu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Warra
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2005
    • 483

    #46
    Suurinta osaa varmaan vituttaa kun eivät osaa hallita sivuluisua takavedolla, niin ajelevat etuvedolla. Se varmaan siitä pemarista niin paskan tekee
    E46 320i Facelift Touring M54b22
    exät:E46 316i Facelift Sedan N42b18, E46 316i Sedan M43b19, E36 318tiA Compact M42B18

    Comment

    • Sandra
      Bimmer Rookie
      • Jul 2006
      • 121
      • Littoinen

      #47
      ..mua vituttaa yli kaiken töissä ku asiakkaat sanoo (yleensä ne on 40-50vee äijiä) et tarvii varmaan ruveta parturi-kampaajaks ku on noin hyvät tulot et voi ostaa avobemun...herkkäää..ihan niinku rahotuksia ei olis keksitty jota nykyään tyrkytetään jokaselle...hei haloo.. ihan niinku mä ostaisinki 40000e auton tost noin vaan käteisel...tai sit ne vittuilee jos mul on auto mun liikkeen parkkiksel siin pihal ni miksen mä voi jättää sitä sinne kauemmas parkkiin.. noh, miks jättäisin....ÄRSYTTÄVÄÄ...tekis mieli sanoo pari valittuu sanaa...mut ei voi...ku jos ei ol asiakkkait ni ei ol kyl rahaa kaa...joten tarvii vaan nieleskellä hymyssä suin...
      ex E46 323i Cabrio -01
      ex VW Touareg 3.2 V6 -04
      Volvo C70 T5 -06

      Comment

      • Tomppa123
        Bimmer Enthusiast
        • Sep 2005
        • 1980
        • Salo

        #48
        siltä osin vituttaa, ku suurin osa ketä bemareita haukkuu, ei ole koskaan ees kyseistä autoa kokeillut!!

        Comment

        • Ändi
          Bimmer Enthusiast
          • Sep 2004
          • 1292
          • Pori

          #49
          Mitäs siitä nyt hernettä nenään ottamaan. sehän nyt on selvä et mun kyrpä on pienempi ku muilla joten ajelen bemarillani.
          sigpic
          E46 2d 330 -02
          EX.
          E36 2d 328 -97
          e92 335d -07
          330D touring M-sport II. -04 (260hp/600nm)
          Audi S4 -99 (324hp/497nm)
          Bmw 328 iA 2D -95 (218hp/275nm)
          Bmw 325 iA 2D -93
          Bmw 325 4d -92

          Comment

          • Tupex83
            Bimmer Fanatic
            • Nov 2005
            • 212
            • Salo

            #50
            Töissänikin olen törmännyt kyseiseen vittuiluun! Ihme mielikuvia on valmiiksi ihmisillä päässä koskien bimereitä! Voi helv..sanon mä! On se jatke tai ei ni ajan hyvällä autolla!

            Exät: E30 320 -86, E46 316 -01
            E60 525iA M-Sport -05, nykyinen E60 535d M-Sport

            Comment

            • e34_aki
              Bimmer Fanatic
              • Oct 2005
              • 195
              • Lahti rock city

              #51
              Mua vaan lähinnä naurattaa nämä penarista itkijät.. tyypillisimmät ihmis tyypit jotka niitä haukkuvat on kuitenkin: 1: karjala cäppi urpot joita kiukuttaa kun korolla tai kadetti ei olekaan se maailman mukavin ja nopein urheilu auto.. Ja hyvänä kakkosena perus kateellinen suomalainen, yleensä naapuri tai duunikaveri jolla on joku ihan perus kiesi..

              Parhaat naurut sain kun olin just ostanu ton oman kotilon ja kävin näyttämässä sitä kaverin porukoille ku ne halus välttämättä nähdä sen.. Ne oli ihan myytyjä noista sähkönahka jakkaroista.. Siinä niitten pihalla päivystää aina semmonen n.150 kg täti ihminen joka kyttää kaikkea ja tietää kaiken.. Se sitte rupes kyselemää bemun hintaa ja sanoin vaan että ihan tarpeeksi se makso.. Heti ku lähettii menemään siitä niin se rupes valistamaa kaverin mutsille et kuinka hän mielummin ottais volvon ku tollasen bemarin.. Tän kaverin eno oli joku pariviikkoa takaperin ostanu kans bemun.. Ja sillon tää mamma ylisti viel bemaria volvoa paremmaksi.. Kaverin mutsi tokas sit takasin sille et "vähän aikaa sittehän sä sanoit haluavas mielummin bemarin ku volvon"

              Siinä meni sit puhevälit pariks kuukaudeks naapureilta

              Otti vissiin vähän koville kun tälläsellä nuorella hampilla on hienompi auto kun niiden 400tkm ajettu ruosteinen galantti..

              Comment

              • bimmerE34
                Bimmer Enthusiast
                • Aug 2004
                • 6209
                • Gotham

                #52
                Kyllä se aina laittaa vähän ärsyttämään. Eilen, kun eivät keksineet muusta sanomista, niin armoton aukominen alkoi peltivanteista.. Siinä oli hyvä heittää "Niin. No. Toisilla on moottori, vetää takaa jne, ja toisilla taas 1.8 celica ja markantalon alessiot alla, sekä eestä vetelee".
                Meni hiljaiseksi vähäksi aikaa, ja vaihtoi puheenaihetta "ota kyytiin pariksi ringiksi". Aina ei jaksa kaikkea suodattaa, mitä puhuuvat

                ///Pumppu Pojat Racing Team
                Metaline sport #40

                Comment

                • Guest's Avatar

                  #53
                  Originally posted by Warra
                  Suurinta osaa varmaan vituttaa kun eivät osaa hallita sivuluisua takavedolla, niin ajelevat etuvedolla. Se varmaan siitä pemarista niin paskan tekee
                  ..jep, onneksi niitä bemareita ei näy ojissa talvisin
                  Last edited by Guest; 03-09-2006, 16:44.

                  Comment

                  • Aukes!
                    Bimmer Enthusiast
                    • Nov 2003
                    • 2014
                    • Riihimäki

                    #54
                    Mulle on aivan sama mitä muut on musta tai mun autosta mieltä.


                    - E60 -05 "too small to mention"
                    ex: 4x Mercedes, 6x BMW, 4x VW ja monta muuta.

                    Comment

                    • Laxa
                      Bimmer Enthusiast
                      • Feb 2004
                      • 1363
                      • Tampere

                      #55
                      Itseä ei merkki provo jaksa heilauttaa mutta:

                      Erään huonekaluliikkeen naismyyjä sanoi että olivat pohtineet työtovereiden kesken ja todenneet että kusipäisimmät kuljettajat ajavat nykyään kuulemma Audilla... Ovat kuulemma hankalimpia asiakkaita...
                      Jos mä oisin sä ni kuka sä sit oisitkaan?

                      E30 325i Cabrio M-Tech II -91

                      EX: G30 Sedan 520d A xDrive -17
                      EX: E61 530xdAT -07
                      EX: E60 520dA Sedan -08
                      EX: F30 320dA xDrive Sport -13
                      EX: E39 530dAT -02
                      EX: E36 320iA -91
                      EX: R1150RT -03

                      Comment

                      • _Jubi_
                        BTCF Member
                        • Dec 2003
                        • 572
                        • Lieksa

                        #56
                        Riippuu siitä kuka sanoo ja miten.. Kavereiden kaa on sitä "merkkisotaa" leikillään..
                        E91 320d x-drive -10
                        E34 520i touring - 94
                        E12 528ia - 79





                        ex:
                        E39 530i m-sport Touring, E46 320d, E39 525iAT,E39 540iaT, 4 x E39 525iA, 3 x E30, E46 320iT m-sport, E53 X5 3.0i manuaali - 02

                        Comment

                        • Petteri75
                          Bimmer Enthusiast
                          • Aug 2005
                          • 2539
                          • Kirkkonummi

                          #57
                          Ei tuo E34 nyt niin vauraan näköinen ole, että siitä kovin moni jaksaisi kovinkaan älykästä keksiä. Ja toisekseen, kaikki bemunistit voivat kuvitella millaista reaktiokylpyä sai kun kävi ilmi, että ajelin saabilla. Ja vielä vanhalla 9satkulla. Ja vielä turbolla. Ja että niitä onkin ollut kohtuu monta.. Ex-Aero oli varmasti ulkopuolisin silmin kaikkein "järjettömin" hankinta, ei kovin nuori, maalipinnassa muistoja välimerellisestä autonkohtelusta, ostettu velalla jne. No, pääasia että itse tykkää ja että kanssaihmisillä on hauskaa

                          Harmi kyllä, kukaan ei ole vieläkään heittänyt mitään kommenttia navanaluisista ulottuvuuksista suhteessa tämänhetkiseen automerkkiin.
                          BMW 530e iPerformance Luxury Line -20

                          Comment

                          • full
                            Bimmer Enthusiast
                            • Mar 2005
                            • 1214
                            • Tampere

                            #58
                            juu kyllähän tuo vähän jo otattaa mutta kyllä sitä yleensä on osattu antaa samalla mitalla takaisin.

                            en voi käsittää miten 15 ja 20 vuotta vanhat autot saa ihmiset ihan sekasin.. sain mie yhden työkaverin käännytettyä kun annoin viikonloppuna kyytiä m535:lla maanantaina töissä kaikki tuli kyselemään ja kehumaan autoa kun tämä yksi sälli oli laittanut huhun liikkeelle että meikäläisen auto kuulemma kulkee sai kyllä vähän nauraa mutta hyvä näinkinpäin..

                            ja tämä kyseinen sälli siis oli siihen asti aina haukkunut tuota meikäläisen roskoppia
                            BMW M535iA -86
                            Volvo V90 -18

                            Comment

                            • Guest's Avatar

                              #59
                              Hahaa, minua on väitetty rikkaaksipaskaksi, kun ajelen penarilla, miten mulla voikaan olla rahaa... Vai mitä sanotte E300 316, rikkaan miehen lelu???? Ja kyllä se on jatke, mulla nimittäin so little penis... Että näin....

                              Comment

                              • Kaimann
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jul 2006
                                • 1214
                                • Karigasniemi

                                #60
                                Tuli itelläki velalla ostettua 8v vanha neloskoneella oleva bemari niin vielä jaksaa ihmiset jauhaa. Paras oli ku yks kyläläinen oli appiukolle tokassu että "on se perhana kuma ku pitää vanhalla bemarilla pullistella" sit oli menny hiljaseks ku oli hoksannu kelle puhui ja kenestä.

                                Yks täkäläinen jamppa jaksaa jauhaa bensalaskusta mutta ei se minusta paljoa ole jos 6L/100km. mutta onhan se paljon ku passatti vie 4l/100km ja vielä diisseliä, mutta maksaa se webastoki ku ei saksan lada pysy talvella lämpimänä ku on niin pienet kulutukset.

                                Ja meneehän ne 318i:stä ohi tdi vehkeillä mutta ensimmäisessä mutkassa pääsee kyllä kuittaamaan, en koskaan ajanu niin jämäkällä mutkan nielijällä kuin madalletulla bemarilla.

                                Mutta muuten en jaksa välittää, kateus se on mikä saa ihmiset puhumaan, eihän se mersukaan näytä hyvältä muuta ku omassa pihassa
                                "Keskity sinä olemaan se vahtimestari, niin minä keskityn olemaan se maailmanmestari" -Matti Nykänen-

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎