Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ärsyttääkö BMW vittuilu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bimmergirl
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2004
    • 502
    • Sastamala

    Kyllähän se välillä vähän hermoon ottaa vaikka ei bemaria edes ole, mutta monikin tietää että olen innokas bmw-fani. Langon perheellä taas jokaisella on 2-3 toyotaa ja varsinkin veljeksiltä sitä "vittuilua" saa kuulla, kun ei muuta elämää ole kuin se toyota. Ja kaverit on toinen paha kun ne puhuu autoista niin "kaikkitietävästi", ja kun sen tietää, että ne ei niistä mitään tiedä. Sivusko mun juttu vähän aiheesta??
    [oo=[][]=oo]
    [o_\____/_0]

    BMW e46 330dA -00 touring

    EX: Opel vectra a 1,6i -90 "iceblue"
    Peugeot 205 lacoste 1,4 -85
    Mazda 323f 1,8i 16v -90
    Honda accord 2,0 16v -91
    Honda civic 1,5i 16V -90 "jäätävä rässi"

    Comment

    • Laura
      BTCF Member
      • May 2006
      • 67
      • Joensuu

      Vaikken ite Bemaristi ole, mutten voi sietää sitä jatkuvaa kuittailua ja yleistämistä Bemaristeista ja Bemareista. Yleensäkin, yleistäminen on vi...sta.

      Comment

      • [pmp]
        Bimmer Fanatic
        • Feb 2006
        • 650
        • Vantaa

        kyllähän tosta kuulee aina välillä, 3 kaveria on oikein ottanut asiakseen, yksi ajaa faijansa mondeolla, toisella ei edes ole omaa autoa vaikka on 26 (eikä ole ikinä ollutkaan) ja kolmas veijari ajaa fiat uno 1.0 :think Onse kumma ku se 45 heppane koirankoppi on niin paljon parempi ku mun e30, myös Skeidat ovat kovassa suosiossa, ku octavia rs on niin kova peli ja blaa blaa hankkikaa elämä! Vituttais olal köyhä, ja olen kyllä huomannut että bemarilla kun ajan muutun ihan toiseksi ihmiseksi liikenteessä
        F31 335dx m-sport
        Ex F10 535d m-sport
        Ex E30 325i
        Ex E36 325td
        Ex E30 320i

        Comment

        • saasko
          Bimmer Rookie
          • Oct 2006
          • 36

          Välillä kuullu, mutta yllättävän vähän. Joskus on kyytiläiset alkanu jotain mussuttamaan, niin tokaisee vain että saa sitä kävelläkki.

          Itelläkään ei ollut minkäänlaista tarkoitusta alunperin laittaa bemaria, päinvastoin. Kummasti muuttu mielipide, kun kävin koeajolla. Pakkohan se oli saada
          Muista herkutella!

          Comment

          • Dandy
            Bimmer Enthusiast
            • Apr 2003
            • 1438
            • ....

            Eipä ole oikeastaan vittuilua tullut koskaan, vaikka seitsemäs bemari on menossa. Enkä oikein ymmärrä ketä tuollainen nyt voisi ärsyttää. Onnea vain jollekin, joka alkaa jostakin autosta tosissaan kuittailemaan...

            Ämmän ostamisen jälkeen koeajolle lähtijöitä on kyllä riittänyt.

            Comment

            • mukko
              Bimmer Enthusiast
              • Jan 2003
              • 5965
              • Uleåborg

              Ainahan ne duunikaverit jaksaa kuittailla, tosin oli merkki mikä tahansa niin AINA pitää ja saakin kuittailla
              -- Official member of BTCF-Sauna Team --

              Save the World, Fuck The Fuel Economy
              Vitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!

              Comment

              • PFloyd
                Bimmer Fanatic
                • May 2004
                • 517

                Ei oo vittuiltu tähän mennessä.

                Comment

                • kölbertti
                  Bimmer Rookie
                  • Oct 2006
                  • 45
                  • vieremä

                  Originally posted by JoPe87 View Post
                  ennen kaikki vittuili kun mulla oli eka bemari (ja niillä joku riisikuppi)ja nytte on useemmat kaverit ostanu bemun..sitä mä en ymmärrä..taitaa vaan noi ihmiset olla niin kateellisia kun toisella on bemari :think
                  voi vitun nuija varmaan joku kehtaa olla kateellinen jostain bemmarista!!!!! ainahan joka auto merkistä joku keksii jotain sanomista!!!

                  Comment

                  • TFV
                    Bimmer Enthusiast
                    • Mar 2006
                    • 3080
                    • Nurmijärvi

                    Mulla, vanhalla äijällä, ei riitä hoksottimet hiffaamaan mulkoillaanko tai kiilataanko mua. Vaimo taas, jatkuvaa havainnointia "mikroaaltouuneista" jotka roikkuu puskurissa ja koheltaa kannelmäen kohdalla oikealta ohi, vain jäädäkseen jalkoihin hetken kuluttua motarilla. Vaimo ajaa työmatkansa meidän ikälopulla 528ia touringilla, jossa on mun jäljiltä vähän normaalia isommat putket takana. Luulen, että se on se, joka sulakerasioilla ajavia vituttaa. Akka ja isoooot pakoputket. Meidän eukko se vaan osaa tarpeen tullen polkea, kertonut monet hyvät stoorit merkonomiturpojen lopullisista kulkuhaluista.
                    E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.

                    Comment

                    • farkku
                      Bimmer Rookie
                      • Nov 2005
                      • 188
                      • Rolho

                      Eipä voi sanoa, että korpeasi mitenkään erityisesti. Mutta takasin kyllä annan mennäsamalla mitälla sillointällöin.
                      Born to be wild paitsi himassa

                      Comment

                      • jarci
                        Bimmer Fanatic
                        • Apr 2006
                        • 783
                        • Sawo

                        Originally posted by kölbertti View Post
                        voi vitun nuija varmaan joku kehtaa olla kateellinen jostain bemmarista!!!!! ainahan joka auto merkistä joku keksii jotain sanomista!!!

                        näin puhuu mies joka kehuu ooppelia
                        Last edited by jarci; 24-01-2007, 18:07.
                        Nykyisin mennään X3 E83

                        Comment

                        • Jussi78
                          BTCF Member
                          • Dec 2005
                          • 916
                          • Ruukki

                          Oon koko ajan samaa mieltä vittuilioitten kans. sitten ne ei itekkään vihti enään vittuilla.
                          Käyttis 530d


                          Ex: e21 6kpl - e36 7kpl - e30 5kpl - e28 4kpl - e3 1kpl - e24-3kpl e34-3kpl -1kpl E31 e39-1kpl

                          Comment

                          • _kinkkis_
                            Newbiemmer
                            • May 2006
                            • 6
                            • Helsinki

                            haha...

                            ""Mul on Nissani ja sä ajat jollain bemarilla..."" Mulla on sentään talvella lämmin. Eli niinpä, lisää löylyä kiukaalle
                            _ROK_

                            Comment

                            • mekstrm
                              Bimmer Fanatic
                              • Jan 2003
                              • 836
                              • Vantaa

                              Ei varsinaista vittuilua ole edes koskaan tullut, mutta pientä naljailua kavereilta joskus.
                              Nyt on aika järjestään päässy hymyilemään kun lähes kaikille frendeille on ilmestynyt bemut alle
                              Since 1994 : 520i e28 -83, 316 e30 -85, 316i e30 -89,316 e30 -87, 318i e30 touring -89, 325i e30 cabrio -87, 320i e36 touring -96,325i e30 cabrio -88, 316i e30 bavaria -91, 325i cabrio -87, 318i e36 touring -95, 325i sedan -91, 320i e36 touring -97, e39 525ia touring -01, e46 318i touring -02 , 316ti compact -03 Nyt e61 525i touring, e46 318i cabrio -04

                              Comment

                              • säkki
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jan 2003
                                • 2372
                                • espoo

                                eipä jaksa stressaa... harvemmin on edes vittuiltu kun ei oo ajeltu koskaan niillä pahimmilla legendaarisilla "pimppihelvettibemareilla" mutta jos joku vittuilee niin ihan rauhassa,pääasia että itteään miellyttää istahtaa ratin taakse.Ei ne vittuilijat kuitenkaan koskaan keksi mitään hyvää syytä miksi bmw olisi niin paska etteikö semmoisella voisi ajaa,harvemmin niillä vaan on varaa ylläpitää/ostaa semmoista
                                Bmw E60 520D LCI -08

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎