Kyllähän tota "mulkunjatke" juttua kuulee välillä koulussa. Taitaa poikia vituttaa kun niillä ei ole vesipuhvelinnahkaa corollassa
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ärsyttääkö BMW vittuilu?
Collapse
X
-
Ittelle ei ole toistaseksi mitään kritiikkä tullut, olen sitten millä vain bimmerillä ollut liikenteessä :think... Tosin se tuli huomattua kun tossa jonkun verran olen kaverin E36 325i Coupe M3-lookilla ollu päristelemässä et porukat änkee väkisin ohi :think...
Tosin kavereilta kuule nyt vaikka mitä, ja mitä, ja mitä ja mitävaanBMW F10 520d
BMW 540iA Touring
BMW E30 Cabrio kesäpeli
Ex Subaru Impreza WRX STi, E46 320M-sport, E91 330xd, , F10 M-Sport 525d, Evo X MR '09, E46 330XDA, EVO IX '06, Honda Integra Type-R DC2, Vectra 2.5 B2V6, Corsa B 1.6 GSi, Civic i-VT EE9, Civic/Crx 1.6 dohc x3, Civic 1.6 s, 200sx S13 jne....
Comment
-
-
joo faija on pahin vittuilemaan tosta jatkeesta
kavereilta nyt ei oo tullu kun takas samalla mitalla ku on ite alkanu avautuu noista riisikupeista ja ranskanpullistae60 535d -07 Monacoblau, e46 325ia cab -01, VW Golf 1.9tdi e39 540i -99, e34 540iA -93, e34 525i luxorbeige -89, talvipommi saab 9000cd 2.0t, e36 320i Bmw-Schwarz -91, e34 525i -91 Sterlingsilber metallic, e34 518i -90 Alpinweiß II, e21 315 -83 Diamantschwarz
Comment
-
-
Viimeks kuultua kovaan ääneen tyypeiltä jolla paskakasa-Mazda ja romuläjä-chevy diisseli:
- mua ei oo koskaan bemarit sytyttäny
- ei muakaan
- tuo toinenkin tyyppi '(siis joku muu)kertoo aina, ettei bemarissa oo mitään vikaa ja kohta koko alusta vaihdettu
- noo, kai se jotain jo kertoo, ettei kolme vuotta vanha auto mene edes katsastuksesta läpi (OBD- vika)
-----
- sä kun oot noin pitkä ja istut kaukana takana, niin onhan sulla ainakin kolme metriä siinä mulkunjatketta
-----
- "baijerilainen paskakasa"
-----
- ootko varma, että tuo bemaris lähtee käyntii tuolla pakkasella
-----
- soita sit, kun toi jättää tielle nii tuun hinaan.
-----
Aina vaan jaksan nauraa mielessäni tuolle kaikille, mutta joku huono päivä saattaa käydä toisin...
Comment
-
-
Jep jep. Kyllähän sitä vittuilua kyrvän jatkeesta saa kuulla.
Jos toi mun 14v vanha rotko kelpuutetaan kyrvän jatkeeksi muilla kulkuneuvo- merkeillä ajavien toimesta esim. riisikupeilla ajattelevat niin, niin kai noissa bimmereissä on sitte sitä jotain heidänkin mielestä. Itse pidän BMW merkkiä vanhanakin muiden merkkien yläpuolella. Esim. ajomukavuuden, hiljaisuuden ja korimallien ajattomuuden vuoksi.:thinksigpic
Comment
-
-
Originally posted by Aukes! View PostEi kiinnosta ihmisten mielipiteet jotka eivät arvosta hienoa tekniikkaa jonkun käsittämättömän merkkifobian takia-- Official member of BTCF-Sauna Team --
Save the World, Fuck The Fuel EconomyVitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!
Comment
-
Comment