kyllä voi.. muistaakseni 10/87 jälkeen rek.vähäpäästöisiä
Noissa vanhemmissa tuontiautoissa hieman riippui katsimiehestä miten ne on Suomeen merkattu. Esmes oma e30 325i touring vm88 ei ole merkattu vähäpäästöiseksi saati sinne ole edes merkattu vaatimusta katalysaattorista. Nykyäänhän noita ei rekisteriotteessa mainita, joten asia piti tarkastaa katsikonttorilla liikennetietojärjestelmästä.
Oma -88 325 avo on ykstie katilla. Katsastusmies anto vihreää valoa että saa laittaa turboa kylkeen :think Katin pitää olla paikalla mutta aivan sama onko siellä sisällä mitään.
Ei vähäpäästöinen kummiski kyseessä.
Onkohan katsuri jäämerellä tai onko näin :think
e30 325i Cabrio -88 Ibi Love Volkswagen Golf IV 1,9 Tdi -04
Oma -88 325 avo on ykstie katilla. Katsastusmies anto vihreää valoa että saa laittaa turboa kylkeen :think Katin pitää olla paikalla mutta aivan sama onko siellä sisällä mitään.
Ei vähäpäästöinen kummiski kyseessä.
Onkohan katsuri jäämerellä tai onko näin :think
Mä olen ymmärtänyt että aina kun ahdetaan, niin vaaditaan katti putkeen. Ei vähäpäästöisenä se kumminkin pysyy papereissa niinkuin tähänkin asti.
vähäpäästönen menee aina pussitestiin. joten kattele joku toinen jos ahtaa haluat.
Ja tuohan ei ole faktaa...
Ongelmaksi muodostuu mikäli käyttöön otettu 1.12.88 ja jälkeen sekä ON RASTITETTU vähäpäästöiseksi. Ennen tuota päivää vähäpäästöisyysmerkintä ei ole este. Allekirjoittaneelle näin vuosi sitten kerrottiin kun 30.11.1988 käyttöön otetun 325i:n föönillä varustin ja muutoskatsastin. Sanoivat vaan, että menipäs tämä tapaus rajoille, onnittelut!
BTW, Eilen vuosikatsastutin ilman huomautuksia! IHQUU!
P.s siis minulla oli rasti vähäpäästöisyydessä, mutta pystyi kuulemma poistamaan kun on vanhempi käyttöönotettu ennen 1.12.1988.
Minun E30 on 86vm ja käyttöönotettu 87. Tuotu Suomeen 2006 ja on vähäpäästöinen. Yritin muuttaa ei vähäpäästöiseksi mutta ei kuulemma onnistu BMW suomen ja trafin mukaan, kun asiaa selvittelin.
Comment