Announcement

Collapse
No announcement yet.

eu kilpien vaihto vanhan mallisiin.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Thuppu
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2007
    • 3626
    • Seinäjoki

Ite kun oon hakenut uuden kilven ei oo mitään puhuttu et tarttis vanhaa palauttaa.
    BMW 740iA "ALPINA"
    BMW 320d Touring e91 "M-Sport"
    Audi UrS4 2.2 20vt Twincharged @624hv/737Nm
    Audi 80q b4 2.2 20vt @488hv/620Nm

Comment

• 525iiäxä
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2005
      • 1855
      • Lappeenranta, Finland

Originally posted by Thuppu View Post
      Ite kun oon hakenut uuden kilven ei oo mitään puhuttu et tarttis vanhaa palauttaa.
      Olen kaksi kertaa tehnyt tämän EU->perinteinen vaihdoksen. Eka kerralla (A-katsastus) ei vanhojen perään kyselty ollenkaan. Sanoivat vain, että tuo vanhat joskus pois. Taisi jäädä viemättä... Toisella kertaa (K1) kyseltiin aika monta kertaa, mutta en koskaan niitä vienyt takaisin. Piti kuitenkin tehdä selvitys, että olivat kadonneet, elikkäs "joutuivat vahingossa kaatopaikkakuormaan"

Mitä niillä ylimääräisillä kilvillä sitten tekee? Onpahan varakilvet autoihin, joista toista ei enää edes minulla ole... Tuollahan ne on tallin seinään naulattu.

Volvo V70 2.4T -02
      E30 323i -84 (taas)

Ex-BMW: E46 320 Cabrio -01, E46 330Xi Touring -01, E36 325 Cabrio -94, E30 325 Cabrio Turbo -87, E34 525iX Touring -92, E30 323i -84

Comment

• D`Artagnan
        Bimmer Rookie
        • Feb 2008
        • 78

Ensimmäisiä asioita joita yleensä teen auton vaihdettuani on kilpien vaihto uusiin EU tunnuksettomiin. Jokakerta olen vaihdon suorittanut katsastuskonttorin pihassa, vanhat on täytynyt antaa takaisin.
        Uusien kilpien tilauslappuun olen vaihdon syyksi kirjoittanut "vauroituneet kilvet", jota ne toki on vääntyneine kulmineen, ruosteisine ruuvin reikineen ja haalistuneina numeroineen olleet.
        Mielestäni yksi edullisimpia keinoja nostaa auton yleisilmettä on uudet kilvet.

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎