Ehkä amiskassa koulun hiace, jonka ensimmäinen omistaja taisi olla jeesus. Niin karmivaa rotteloa ei vielä ole tullut vastaan, ja ai piru ne rattivaihteet... Toki varmaan oli kohtelullakin ollut osuutta asiaan, kun katon kautta ympäri ajettu yms. Oli sentään penkkien takana luukku minkä avas ajossa niin kuulu koneen imuäänet makeemmin ohjaamoon
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Paskin auto, millä olet ajanut?
Collapse
X
-
Originally posted by skeeny View PostMikä tahansa ranskalainen auto. Hyundai Sonata, paskempaa penkkiä ja ajettavuutta saa etsiä. Hiace, Nissan Primera, Toyota Avensis, Plymouth Valiant, Volvo Amazon, Fiat Uno..onhan noilla sysipaskoilla tullut kurvailtua
Karmein auto mitä olen ajanut mahtaa olla Fordin P100, joka kävi kolmella540i 6-Gang Touring -95 -ZzZz-
Audi A6 C7 S-Line ABT
Comment
-
-
Originally posted by Cock View PostSulla mahtaa olla isokin otanta noista Ranskiksista ? Kyllä niistä löytyy helvetin kivoja ajettavia, mukaan lukien sigun Xsara.
Karmein auto mitä olen ajanut mahtaa olla Fordin P100, joka kävi kolmellaBMW 135i performance
ex: BMW e46 M3
Comment
-
-
Originally posted by ämkolme View PostMikä tahansa Ranskalainen! Nykyään ranut grilliltä! Hyi vittu mitä paskoja540i 6-Gang Touring -95 -ZzZz-
Audi A6 C7 S-Line ABT
Comment
-
-
Originally posted by Cock View PostNo kerro toki millä ranulla olet ajanut, ja mikä siinä oli niin helvetin huonoa että pitää noin möykätä ? Jos kokemukset rajoittuu Rättäriin tai BeeXään, niin älä vaivaudu
Minun huonoimmat autot on ollu vm 86 323 mazda ja 1200 nappisilmä lada. eli en ole edes paskalla päässyt ajamaan
Comment
-
-
Jos vähänkin uudemmista autoista puhutaan, niin paskuudessa yksi nousee ylitse muiden:
Miten kukaan vähänkään järjissään oleva ihminen on voinut käydä liikkeestä uutena ostamassa tällaisen kapistuksen - on mulle täysin käsittämätön konsepti. Toteutuksessa ja viimeistelyssä kaikki huutaa, että valmistus on tehty kehitysmaassa vuosikymmeniä vanhalla tekniikalla. Ajo- ja muutkin ominaisuudet häviää kaikille autoille jotka on valmistettu sitten vuoden 1970. Alle kymmenen vuoden iässä jokainen korin alue alkaa ruostumaan puhki ja jarrut prakaa kun poljinta survaisee vähän lujempaa.
Joku sanoo, että ainakin saa uuden auton, jossa on takuu, järkivalinta siis jos ei ole paljoa rahaa laittaa. Paskat, samalla hinnalla on varmasti saanut käytetyn Corollan, joka (tässäkin langassa morkkamisista huolimatta) päihittää tuollaisen kaikilta ominaisuuksiltaan. Toitsu ei kuitenkaan hajoa, joten mitä väliä takuulla, ja siinä vaiheessa kun rollan arvo on laskenut vaikka 8000€ > 5000€, on laatokan hinta tippunut kahdeksasta alle tonniin. Kertakaikkisen idioottimainen ratkaisu tällainen laitos, ja kaikilta jotka ovat tällaisen ostaneet, pitäisi välittömästi peruuttaa äänioikeus ja takavarikoida omaisuus valtiolle, ennen kuin tekevät jotain yhtä tyhmää. Käytettynä tällaisen läjän ostaneita en ylenkatso samalla tavalla, arvonalennuksen takiahan näitä saa muutamalla satasella, jos tarvitsee vain sen a:sta b:hen kulkevan ajoneuvon (ja on masokisti).
Myös Samara aiheuttaa samanlaisia tuntemuksia, varsinkin uudemmat. Miten sellaista autoa on voitu tehdä vielä 2000-luvun puolella, ja joku on rahansa sellaiseen laittanut... Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin vituttaa ainakin tunnin.
Pakettiautojen listaaminen on tavallaan epäreilua, koska niiden suunnittelussa on alunperinkin keskitytty muuhun kun ajokokemukseen. Ehdotan silti - onneksi lyhyen ajokokemuksen perusteella - tällaista:
Kertakaikkisen jäätävä rämistin, jossa kaikki hallintalaitteet on tehty hyytelöstä.
Esitän samaan syssyyn vielä poikkeavan mielipiteen: Joku morkkasi Hyundai i20:ä. Vuosi takaperin oli sellainen laitos vuokrakinnerinä Saksassa, ja tuli pyörittyä Frankfurtin ympäristössä. Mun mielestä ihan asiansa ajava vehje. Suunnilleen 150km/h sillä ilkesi ajella ilman suurempaa kuolemanpelkoa, toki pikkasen heiluvainen oli tuulella kuorma-autoja ohitellessa. Näppärä pikku kassi, eikä sisämelukaan ollut mitenkään sietämätön. Voisin kuvitella pahempiakin kohtaloita, kuin että joutuisi hoitamaan arkiajonsa tollasella.Nyt: e82 x-kertaa maailman ympäri & Z3 rdstr jäätelökioskillakäyntiauto
Ennen: e83 3.0sd, e30 mit m20 soundit sekä e21 kolmenyhdenviiden
Comment
-
-
Kaverillani oli ensi autona Morris Marina sedan 1.8 TC ( Twin carburettor, ns. kaksimuuttuvakurkkuista kaasutinta)
SE on ylivoimaisesti kaikista huonoin auto millä olen koskaan ajanut.
Seuraavaksi tulee sitten lada 110 ja heti perässä seuraa Moskvist eliteBmw e61 535 d touring M-sport 11/2004 "TÄYSITEHOINEN"
Ja autoa janottaa alla näkyvään tapaan...
http://tankkaus.com/cars/public_grap...33/2016/2015/3
e39 -530d touring 11/1999
ex:Bmw e21 320 6 syl "kaasari" 1979
Automaattivaihteiston huuhteluöljynvaihto
Comment
-
-
Originally posted by Cock View PostSulla mahtaa olla isokin otanta noista Ranskiksista ? Kyllä niistä löytyy helvetin kivoja ajettavia, mukaan lukien sigun Xsara.
Karmein auto mitä olen ajanut mahtaa olla Fordin P100, joka kävi kolmellaOriginally posted by ämkolme View PostMikä tahansa Ranskalainen! Nykyään ranut grilliltä! Hyi vittu mitä paskoja
Comment
-
-
Originally posted by Justabanana View PostJos vähänkin uudemmista autoista puhutaan, niin paskuudessa yksi nousee ylitse muiden:
Ajamistani autoista huonoimmiksi lasken FSO polonezin lisäksi lähes kaikki puolustusvoimien käyttämät venäläisvalmisteiset laitteet.E61 530D Imola Rot
Comment
-
-
Originally posted by BMF View PostMahtokohan olla alkuperäinen? Ettei mikään korin vaihto esim:malibun alustalla mikä on jäykällä akselilla? Ukon 69 Vetteä ajaneena omat kokemukset on aika paljon erillaiset....lähes mikroautomainen paitsi kun tempas lapun lattiaan...lähinnä siksi kun istuu niin lähellä taka-akselia niin pienikin sladi tuntuu kun olis aivan poikittain...mitä meteliin tulee niin kyllä +600hp saa pitää jo ääntäkin eikä haitannu yhtään Vakio tietysti eri asia...
Edit:Ja mitä topiikin aiheeseen tulee niin kaikki saatanan e34:set(ihan 520-Ämmään),Opel kadet,Mazda 323,Chrysler voyager.
Kyllähän tuolla kaupungissa oli mukava ajella, maantiellä kovemmissa nopeuksissa tuo luikertelu ei oikein mukavalta tuntunut
Toinen hirveä ajettava oli armeijan ambulanssi mallin Transporter T2:n
Comment
-
-
Originally posted by Justabanana View PostEsitän samaan syssyyn vielä poikkeavan mielipiteen: Joku morkkasi Hyundai i20:ä. Vuosi takaperin oli sellainen laitos vuokrakinnerinä Saksassa, ja tuli pyörittyä Frankfurtin ympäristössä. Mun mielestä ihan asiansa ajava vehje. Suunnilleen 150km/h sillä ilkesi ajella ilman suurempaa kuolemanpelkoa, toki pikkasen heiluvainen oli tuulella kuorma-autoja ohitellessa. Näppärä pikku kassi, eikä sisämelukaan ollut mitenkään sietämätön. Voisin kuvitella pahempiakin kohtaloita, kuin että joutuisi hoitamaan arkiajonsa tollasella.
Varmaan paskimpiin autoihin mitä olen ajanut lukeutuu tuo ohjaustehostamaton b corsa... Toinen on W124 mersu, ihan hirveä laite, 200d ei mee mihinkään ja muutenkin penkit ja ratti aivan perseestä.
Auto mikä ajotuntumaltaan verratuna moneen muuhun yllätti itseni on Ford Ka, sitä ensimmäistä koria. Ahdas kun perkele tän kokoiselle äijälle mutta todella kiva ajaa pikkuautoksi. Uskokaa tai älkää voittaa ajettavuudeltaan tuon hyandain ja corsan 100-0.
Comment
-
-
Originally posted by ämkolme View PostMikä tahansa Ranskalainen! Nykyään ranut grilliltä! Hyi vittu mitä paskoja
VTS Xsara on erittäin hyvä ajaa kunnossa ollessaan. Paras etuvetoinen auto tähän asti ajettavuudeltaan mitä olen omistanut. Hauska, ripeä, ketterä, silti tunnokas ja jämäkkä. Todella hyvä! Ostaisin toistekin jos olisi tiloja säilyttää kalustoa.E30 325 iX -90 touring
Vw Passat 1.8 T -01
Ex BMW:t
E36 320 i -92 coupe
E36 328 i -95 coupe
E36 325 iA -94 sedan
E34 520 i 24V -95 touring
E34 540 iA -94 sedan
E39 525 TDS -98 touring
Originally posted by TareJRMutta ite oon ollu tyytyväinen autoon ja tälleen harmitaa vaa se että noi ei olle oikealla keski jaolla noi vanteet.
Comment
-
Comment