"bmw 518 ja m5 on sama alusta ja vaihelaatikko. kyllä minä tiiän mullaki on ollu ennen 518."
"bemareista kuulee millon niissä on loppumassa bensa ku ne rupiaa säklättään, varsinkin jos on vanha 525." tämmöistä kuulin kerran oman kylän "bemarivelholta"
Ja tasaisin väliajoin joku kertoo kotona valmistaneensa 100% etanolia kotiolosuhteissa.
Jos löytyy kotoa kunnon kemian labra, oishan se teoreettisesti mahdollista. Mutta 100% etanoli "imee" heti ilman kosteudesta tai muualta vettä itseensä ja on juotaessa vain 96%:sta. Vaikka riittäneehän sekin...
Volvofoorumilla joku kertoi pistäneensä lastun 2,4-litraiseen vapaastihengittävään kymppiventtiiliseen, teho kuulema kasvoi 140hp -> yli 170hp. Dynolappuja ei ollut näyttää, oli kuulema mitannut miten paljon enemmän ilmaa kone haukkaa ja laskenut siitä.
entinen työkaveri oli lintumetillä 12.9 rihlakolla
muutenkin hänen serkulla, kaverilla tai naapurilla, oli aina isompi, tehokkaampi tai parempi. ihan sama mistä puhuttiin
Mulla oli samanmoinen. Joku töissä sano, että hänen sukulaisella on uudenkarea Letukan Silverado, niin eiköhän tämän kaverin serkulla ollu niitä kaks.
Kysyin kerran tämän ainaparempikaverin tuning volkkarin kulutusta, niin kuulemma Keskisellä käydessä ku ajo 80km/h alueella 100km/h, niin vei niin ja niin paljo. Kysyin sitte, että oisko vieny vähemmän jos ois ajanu 100km/h 100km/h alueella? Ei osannu sanoa
Meillä Pietarsaaressa kovasti puhuttiin, että joku sotilas olisi Dragsvikistä ajanu moottoripyörällä iltavapaan aikana Pietarsaareen ja käyny syömässä Korv Göranin kebabit ja sitte takasi. Aika kovaa on saanu siinäkin päästellä, n. 530km/suunta.
sorry OT, mutta jos ajattelee kuinka hyvää se jörskin kebu oli vielä toistakymmentä vuotta sitten, niin en kyllä yhtään epäile tarinaa...
Ja saman tarinan olen kuullut itsekkin Jeppiksessä.
sorry OT, mutta jos ajattelee kuinka hyvää se jörskin kebu oli vielä toistakymmentä vuotta sitten, niin en kyllä yhtään epäile tarinaa...
Ja saman tarinan olen kuullut itsekkin Jeppiksessä.
Joo olihan se hyvää, mutta onko se edes mahdollista, kuiteski 300km/h keskinopeudellakin matkoihin menis 3,5h,siihen ruuan odottaminen ja pikanen syönti niin ollaanki jo 4h :think Ite en enää muista kuinka pitkiä ne iv:t oli intissä
Joo olihan se hyvää, mutta onko se edes mahdollista, kuiteski 300km/h keskinopeudellakin matkoihin menis 3,5h,siihen ruuan odottaminen ja pikanen syönti niin ollaanki jo 4h :think Ite en enää muista kuinka pitkiä ne iv:t oli intissä
Sen mitä itse olen kuullut niin tämä olisi tapahtunut aikana jolloin oli vielä keskiviikkoisin pitemmät iltavapaat eli 17:45-23:59.
"bmw 518 ja m5 on sama alusta ja vaihelaatikko. kyllä minä tiiän mullaki on ollu ennen 518."
"bemareista kuulee millon niissä on loppumassa bensa ku ne rupiaa säklättään, varsinkin jos on vanha 525." tämmöistä kuulin kerran oman kylän "bemarivelholta"
Ainakin e30:ssä alkaa ohjaamoon kuulua takapenkin alta bensapumpun säksätys kun tankki on lähes tyhjä.
No enmä nyt tiedä, onhan noissa "vähiten luotettavisssa autoissa" enemmän elektroniikaa joka särkyä ja niillä todnäköisesti ajettaankin enemmän kuin luotetavilla tuossa listauksessa.... No mut Sitikka on sitikka vaikka voisssa paistaisi
Mutta tuota en älyä miten sinun E28 liittyi tuohon artikkeliin?
No sillai et E28:illa oon ajannu vsta 1989. Elektroniikkaa vähän, mutta mekaanista tekniikkaa on. Ihme ettei BMW kuulu listaan, vai onko uudet huonoja?
Ja lisää pukkaa, toimittaja käynny taas ESSON baarissa!
Joku joskus tuumannu, että dieseli bemari menee koneremonttiin jos ajaa vesilätäkköön. Imuputki on sellasessa paikassa, että imee koneesen kaiken veden joka lätäköstä lentää.
Joku joskus tuumannu, että dieseli bemari menee koneremonttiin jos ajaa vesilätäkköön. Imuputki on sellasessa paikassa, että imee koneesen kaiken veden joka lätäköstä lentää.
Yhden tämmöisen nähnyt, en muista oliko E39 vai E6X. Oli johonkin vähän isompaan lätäkköön ajettu ja pari kiertokankea oli mutkalla. Kone kuitenkin oli käynyt tyhjennyksen jälkeen.
Joku joskus tuumannu, että dieseli bemari menee koneremonttiin jos ajaa vesilätäkköön. Imuputki on sellasessa paikassa, että imee koneesen kaiken veden joka lätäköstä lentää.
Tuohon huhuun törmäsin joskus vuosia ennen tähän merkkiin ja foorumeihin sekaantumista, kun tuli googlailtua tyyppivikoja (sukulaismies tuotatti niinä päivinä e39:n Saksasta). Sittemmin en ole edes muistanut
ja sitten kun luisuttelee automaattivaihteisella. Monta kertaa jonkun tutun tutun auto spinnannut, kun on keventänyt kaasua (tai nostanut jalan kaasulta) --> laatikko vaihtaa isommalle --> sutii vielä kovemmin --> lapasesta :think
Comment