Mä taisin kysellä siitä Hesan autosta taannoin (josta kuvat oli Nokia talon helipadiltä otettu).
Mutta, mutta, tää ei mun mielestä ole se? Se oli manuaali ja jonnekin on kadonnut matkalla CSL vanteet, ratti, hiilikuitu diffu sekä kuvioon on ilmestynyt navi ja kummallinen takaspoikka. Värikin näytti vaaleammalta? :think
Mä taisin kysellä siitä Hesan autosta taannoin (josta kuvat oli Nokia talon helipadiltä otettu).
Mutta, mutta, tää ei mun mielestä ole se? Se oli manuaali ja jonnekin on kadonnut matkalla CSL vanteet, ratti, hiilikuitu diffu sekä kuvioon on ilmestynyt navi ja kummallinen takaspoikka. Värikin näytti vaaleammalta? :think
Voin tosin olla väärässäkin ja puhua eri autosta.
Ei ole sama auto. Tämän auton väri on STAHLGRAU METALLIC (400)
Voin tosin olla väärässäkin ja puhua eri autosta.
Jep eri autosta on kyse jos EPDM ajatteli tuota samaksi autoksi
Tässä joku vanha ilmoitus tuosta SMG lootallisesta http://www.nettiauto.com/bmw/m3/4986938 (melkein sama pyynti ollut yksityisellä) näköjään kk-laakeritkin vaihdettu eli hyvällä pidolla ollut
Jep eri autosta on kyse jos EPDM ajatteli tuota samaksi autoksi
Tässä joku vanha ilmoitus tuosta SMG lootallisesta http://www.nettiauto.com/bmw/m3/4986938 (melkein sama pyynti ollut yksityisellä) näköjään kk-laakeritkin vaihdettu eli hyvällä pidolla ollut
Jaa-ah olette oikeassa, se toinen olikin manuaali, my bad...
Autoliike varmaan tarkoittaa M5:lla manuaalia viisilovista askia... tai sitten ei Jokatapauksessa Takaveto M5 kuulostaa mun korvaan aikas normaalilta, kun ei niitä ikinä ole nelivetoisinakaan saanut :think
ex: SEAT Leon ST 1.5 TGI FR -20, X5 xDrive 40e -16, 535iX M-Sport -12, e70 X5 3,0d sport -07, Mini John Cooper Works Coupe -12,
e60 530 xd M-sport -06, Mini Cooper S + JCW kit -02, e46 328i -98, e36 325i -91,
e30 318i -88
Siinäkin on edullinen eikä vielä edes mikään loppuunajettu.
Tuon 325:n hinta tuntuu seilaavan hullun lailla. Oli 13ke käteisellä, sit tarjos tuota vaihdossa ja laittoi silloin hinnaksi 16800e, sit taas myyntiin 14800e jne.
Muutenkin ihme häiskä, ehdottaa vaihtoa ja kysyn välirahaa niin eipä kuulunut sen jälkeen.
Comment