Ja vaikka mitenkä hintaa "suhteuttaisit", niin ei mene lähellekkään 20K€..
Vuosi sitten myyntihinta 24900e, yleensä ikä ja lisääntyneet kilsat laskevat auton arvoa. Ei e90 vielä mikään keräilyharvinaisuus ole.
Mutta jokainen saa pyytää tottakai mitä haluaa omastaan, ei siitä ole kyse. Harvinaisen hyvin on tuo sinun pirssisi "ladattu", joten ostaja voi löytyä harrastebemarististakin.
Vuosi sitten myyntihinta 24900e, yleensä ikä ja lisääntyneet kilsat laskevat auton arvoa. Ei e90 vielä mikään keräilyharvinaisuus ole.
Mutta jokainen saa pyytää tottakai mitä haluaa omastaan, ei siitä ole kyse. Harvinaisen hyvin on tuo sinun pirssisi "ladattu", joten ostaja voi löytyä harrastebemarististakin.
En ymmärrä ihan pointtiasi, sinun mielestä autolla ei saa siis tehdä voittoa mikäli sen on itse sattunut jostakin syystä saamaan edullisesti? Esimerkki, löydät itsellesi normaalia markkina-arvoa edullisemman auton jonka ostat, normaali arvo 10000e sinä saat auton 7500e ajat vuoden ja arvo ei ole tipahtanut todellisesta markkina-arvosta kun 1000e, elikkä auton todellinen markkina-arvo on 9000e. Myytkö tällöin oman autosi alle 7500e, jos sinulla olisi mahdollisuus saada autosta se 9000euroa?
Itse ainakin YLEENSÄ laitan omien autojen hinnat kunnon, kilsojen ja varusteiden mukaan, enkä sen mukaan mitä itse olen niistä joskus maksanut.
Comment