Nämä autot ovat olleet samaisessa liikkeessä myytävänä varmasti 3vuotta
Lienee arvokin laskenut jo tuona aikana kympin per katiska mutta pyynti on ja pysyy
Ihmetelly samaa jo pitkään, notta mikä mahtaa olla syy että ovat "myynnissä".:think
Mites tämä? Pitkään ollut jo myynnissä, muistaakseni jo viime syksystä.
Ihan siistikuntosen näkönen kuvissa mutta oiskohan järkee :think
Mites tuo väri ku runkonumerolla anto tälläsen COSMOSSCHWARZ METALLIC (303) tuohon valkeaan avoon. http://www.nettiauto.com/bmw/325/5295542
Varmaan voisit antaa tuolle kommentille jotain sisältöä, jos jotain tiedät?
Hieman ihmetyttää, että kun noi VTT:n paperit on ollu taskussa jo aika monta vuotta, niin miten tuota ahdinta ja konetta ei ole vieläkään muutoskatsastettu. Jos nykyinen omistaja on kyllästynyt auton laittamiseen, niin mitä se on sitten autolle tehnyt, kun toi "laitettavien asioiden lista" on sama kuin joku 3-4 vuotta sitten jo.
toi hestecin boxi on uinut vedessä ja hapettunut joten käynti on mitä sattuu. Yhden 6kg jauhesammuttimen olen tyhjentänyt tonne konehuoneeseen ja ahtimella on ajettu ilman öljyä noin ainakin kun auto oli tomippan omistuksessa...
toi hestecin boxi on uinut vedessä ja hapettunut joten käynti on mitä sattuu. Yhden 6kg jauhesammuttimen olen tyhjentänyt tonne konehuoneeseen ja ahtimella on ajettu ilman öljyä noin ainakin kun auto oli tomippan omistuksessa...
65900€ keskeneräisestä Sprinteristä, varmaan kova kysyntä
Näillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Quote: Originally Posted by Soiled
Tätä jos joku on menossa katsomaan niin kannattaa tutkia koppa aika tarkkaan. Ei ollut ihan semmoinen mitä piti olla :(
En halua mustata myyjää sen ihmeemmin, kun jokaisella on oma käsityksensä hyvästä ja huonosta. Tällä kertaa vain sattui näkemykset aivan ristiin.
Miten muistelen että tällä kaverilla oli joskus 528 myynnissä josta oli 100 tkm lähtenyt pois....
Tuo 528 kaveri laittoi mulle privaa kun taisin kysellä siitä autosta täällä..
Comment