Originally posted by Kandis
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bemun myymisen sietämätön vaikeus II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
-
-
Originally posted by Kandis View PostJepa, sulla vissii ollu aikasemmi?sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by JHo View PostNo kannattaako tuota sitten tommoiseen vaihtaa, luulenpa ettei se ole sulle valmis maksamaan väliä, itse en ainakaan maksaisi. Niin ja -99 vm. diesel autolle 270tkm ole mikään paha kilometrimäärä, autohan on jo 14 vuotta vanha. Jos kilometrilukemat nyt sitten edes pitää paikkansa.
Originally posted by Jube View PostSenverran on omakohtaista kokemusta että edellisessä M3 cabriossa oli ilmastointi ---> Ostaessa kokeilin että toimii ja seuraavan kerran myydessä ostajan kanssa kokeiltiin että toimii
Nykyisessä e30:ssä sitä ei ole ja arvatkaa olenko kaivannut? :think
Kovakattoisissa asia erikseen
Autossasi on hinta kohdallaan mutta vuodenaika lienee suurin jarru kaupan syntymiselle, itse laittaisin halvat pikkuviat (etupään puslat ja iskari) kuntoon niin helpottaisi kenties myyntiä?
Itse Naantalin auringon alla asuvana en harkitsisi avo enkä umpikorista autoa koskaan ilman ilmastointia. PL. joku yber turbohärveli.
duke's garage:
Suzuki R50
E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & E36 323ti 1999
M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
S38 S54 S62
instagram: _duuk
Comment
-
-
Originally posted by duuk View PostJep skeptinen olen varsinkin 528:n kilometrilukemaan MITTARISTOSSA
No, tämä vaihto alkaa kieltämättä vaikuttaa hieman turhalta, koska en ole tuollaista etsimässä. Kiitoksia kuitenkin ajatuksista kaikille osallistuneille!------------
f25 X3 30d M-sport -11 Carbonschwartz
e91 325d -07 Alpinweiß
ex:
e39 528i Touring -99 Cosmosschwartz
e81 120d M-sport -08 LeMans blau
e46 328Ci -99 Cosmosschwartz
e36 320i coupé -95 Daytonaviolett
Comment
-
-
Originally posted by Jube View PostSenverran on omakohtaista kokemusta että edellisessä M3 cabriossa oli ilmastointi ---> Ostaessa kokeilin että toimii ja seuraavan kerran myydessä ostajan kanssa kokeiltiin että toimiiNyt:
BMW 530e (g30)
BMW 335i (e90)
BMW 323iC (e36)
BMW 850i (e31)
Golf GTE
ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä
Comment
-
-
Samaa mieltä
Itse asun myös pohjoisessa ja ei kävisi mielessäkään ostaa avoa tai mitään muutakaan autoa ilman ilmastointia, olen omistanut kummankinlaisia avoja sekä ilmastoinnilla ja ilman.
Tilanne voi olla eri jos avo on puhdas "fiilistely" auto, jolla ajetaan vain kauniina päivinä katto alhaalla, itse kun käytän avoja ihan normaalina käyttiksenä joka päivä satoi tai paistoi, niin onhan se aivan masthäv varuste.
Originally posted by duuk View PostNiin sä vissiin asut hieman pohjoisemmassa kuin sitten taas monet asiasta kirjoittaneet??! Ohan se nyt pikkasen eri jos kesän lämpimin vaihe kestää kuukauden ja liikenneruuhkista ei tietoakaan. Kun sitten taas vertaa esim. kesäkuumaa helsinkiä ja niitä iltapäivän ruuhkia :think
Itse Naantalin auringon alla asuvana en harkitsisi avo enkä umpikorista autoa koskaan ilman ilmastointia. PL. joku yber turbohärveli.
Comment
-
-
Originally posted by ritariässä View PostAvo vaatii ehdottomasti ilmastoinnin ja sen jälkeen kaveriksi kovakaton ja poks, tässähän on erinomainen auto kaikkiin vuodenaikoihin.E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
Comment
-
-
Originally posted by ruupanen View PostNyt oot asian ytimessä. Noin ainakin ite olen suunnitellut tekeväni, jos ja kun joskus avon ostan. Toki asennan vielä vetokoukun, et saan kelkkaa kuletettuun.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by ruupanen View PostNyt oot asian ytimessä. Noin ainakin ite olen suunnitellut tekeväni, jos ja kun joskus avon ostan. Toki asennan vielä vetokoukun, et saan kelkkaa kuletettuun.E28 - E30
HUNAJATA HUNAJATA
Comment
-
-
Eli. Avoauto jossa kova katto, ilmastointi, persegrillit, lohkolämmitin/webasto, vetokoukku, lumiaura, tottakai lisäpitkät ja maadoitushäntä. Enempää ei voi ihminen toivoa .
Käyttiksessänihän siis ei ole edes ilmastointia. Ja vaikka olisikin, niin tuskinpa toimisi. Täytyy siis tontittaa tuo-22 Lexus ES300h
-07 Subaru Outback
...ja toiset on niin köyhii ettei niil oo muut ku rahaa…
Comment
-
-
Originally posted by rizzo View PostLiityn keskusteluun. Ainakin E36 cabrioletin perimmäinen tarkoitus on tehdä vaikutus vastakkaisen sukupuolen alle 18-vuotiaisiin + yli 35-vuotiaisiin naisiin. Ja ainakin Kainuuun suunnilla toimii erittäin hyvin!-22 Lexus ES300h
-07 Subaru Outback
...ja toiset on niin köyhii ettei niil oo muut ku rahaa…
Comment
-
Comment