Jep vanhat ja siistit varmasti menevät sopivaan hintaan, mutta yrittäppä myydä vaikka jotain BMW 335i -07 reiluun kolmen kympin hintaan niin ei auta vaikka olisi kuinka hyväkuntoinen
Ei mee taas mun järkeen, mutta millä logiikalla melkeen 7 vuotta vanhasta 3-sarjalaisesta täytyis maksaa yli 30 tonnia? Oli siellä pellin alla mitä tahansa.
Ei mee taas mun järkeen, mutta millä logiikalla melkeen 7 vuotta vanhasta 3-sarjalaisesta täytyis maksaa yli 30 tonnia? Oli siellä pellin alla mitä tahansa.
Koska pitää jos sellaisen haluaa. Eihän siihen mitään sen ihmeempää järkee tarvita ymmärtääkseni? Ite haetin Saksasta ja sain maksaa melkein 40 tonnia. Miksi? Koska ne vaan maksaa sielläkin. Mielummin mä maksan 335:sta yli 30 tonnia kuin 320:stä tonnin tonnia.
Koska pitää jos sellaisen haluaa. Eihän siihen mitään sen ihmeempää järkee tarvita ymmärtääkseni? Ite haetin Saksasta ja sain maksaa melkein 40 tonnia. Miksi? Koska ne vaan maksaa sielläkin. Mielummin mä maksan 335:sta yli 30 tonnia kuin 320:stä tonnin tonnia.
Kyllä kyllä, maksaahan joku jostakin mitä tahansa jos sitä jotakin oikein kovasti haluaa. Eikä siinä mitään pahaa / väärää ole. Mutta jutun juju tässä olikin se, että turha on tuskailla sen myyntiajan kanssa, kun harva kuitenkaan ymmärtää, miksi joku 335 maksaa niin paljon enemmän kuin vaikkapa se 320. Tästä taas tullaan siihen vanhaan viisauteen, että kaikki harrastukset maksavat. Eikä tuo 335 taida olla koskaan ollutkaan mikään zippinetto-miesten kulkine.
Voi olla, että kuulun vähemmistöön, joskin epäilen sitä, mutta itse en ainakaan nykyisessä mielentilassa maksaisi noinkin vanhasta autosta noinkin paljoa.
Kyllähän BMW on sairaan vaikea myydä ellei ole tarjota rahoitusta! Jos hinta on halpa, ostaja epäilee laitteen olevan rikki! Jos taasen kohdallaan, epäillään myynti-ilmoituksen paikkaansa pitävyyttä(hyväkuntoinen) halvahkon hinnan takia! Jos "ylihinnoiteltu" ei kukaan kysy mitään, tai tarjoaa vaihdossa omaa ylihinnoiteltua katiskaa! olen myynyt kymmeniä erittäin hyväkuntoisia autoja ja kaikki paitsi bemarit on mennyt kivuttomasti
Täällä jopa etsitään jollain 6teurolla täysin ruosteetonta 15-12 vuotta vanhaa autoa
Joskus on 3teuron bemaria syynätty kun uutta ostotilanteessa
BMW F11 LCI 530da x-drive
Opel Vivaro biturbo - 18 vuokrattavana
Kyllähän BMW on sairaan vaikea myydä ellei ole tarjota rahoitusta! Jos hinta on halpa, ostaja epäilee laitteen olevan rikki! Jos taasen kohdallaan, epäillään myynti-ilmoituksen paikkaansa pitävyyttä(hyväkuntoinen) halvahkon hinnan takia! Jos "ylihinnoiteltu" ei kukaan kysy mitään, tai tarjoaa vaihdossa omaa ylihinnoiteltua katiskaa! olen myynyt kymmeniä erittäin hyväkuntoisia autoja ja kaikki paitsi bemarit on mennyt kivuttomasti
Täällä jopa etsitään jollain 6teurolla täysin ruosteetonta 15-12 vuotta vanhaa autoa
Joskus on 3teuron bemaria syynätty kun uutta ostotilanteessa
No minulla taas on hieman erilaisia kokemuksia. Järestään muut BMW:t mitä minulla on ollut aiemmin on menneet melko nopeasti järkevään markkinahintaan. Ensimmäinen nyt hieman tuskaa tuottava on tuo avo, mutta syksy on huono aika myydä. Nämä mitä aiemmin olen myynyt on hintaluokka ollut 8000€-15000€. Jopa yksi joskus 25000€ ja sekin meni melko nopeasti.
Kyllä kyllä, maksaahan joku jostakin mitä tahansa jos sitä jotakin oikein kovasti haluaa. Eikä siinä mitään pahaa / väärää ole. Mutta jutun juju tässä olikin se, että turha on tuskailla sen myyntiajan kanssa, kun harva kuitenkaan ymmärtää, miksi joku 335 maksaa niin paljon enemmän kuin vaikkapa se 320. Tästä taas tullaan siihen vanhaan viisauteen, että kaikki harrastukset maksavat. Eikä tuo 335 taida olla koskaan ollutkaan mikään zippinetto-miesten kulkine.
Voi olla, että kuulun vähemmistöön, joskin epäilen sitä, mutta itse en ainakaan nykyisessä mielentilassa maksaisi noinkin vanhasta autosta noinkin paljoa.
Ei olis mitää järkeä hinnoitella 335:ttä niin, että 320:n ostajatki kiinnostuis siitä . Ennemmin kannattaa pohtia saako samalla rahalla jonkun vastaavan tyyppisen bemarin tai muun merkkisen auton. Itse en ainakaan keksinyt halvemmalla mitään nelipaikkaista ja yhtä tehokasta suht tuoretta autoa. Siihen nähden 335:t on suorastaan alihinnoiteltuja.
Kyllä ihmiset jaksaa! Mulla on myynnissä 500€ talviauto, laitoin nettiautoon hinnaksi 550€ ihan vaan sen pakollisen tinkaamisen vuoksi.
Kyseilyt on silti tyyliin "vihoviimeinen käteisostajan hinta?", "tingitty hinta olisi paljon?", "vaihdatko tavaraan? Jos et niin paljollako lähtis suoralla käteiskaupalla?"
Mitä helvettiä? Ajokuntoinen, nettiauton halvimpia, leimassa vielä pari viikkoa oleva auto 500€ ja siitä tingataan ja väännetään. Ja millä muulla kuin käteisellä tämmöinen kauppa hoidettaisiin? Pankkivekselilläkö...
Kyllä ihmiset jaksaa! Mulla on myynnissä 500€ talviauto, laitoin nettiautoon hinnaksi 550€ ihan vaan sen pakollisen tinkaamisen vuoksi.
Kyseilyt on silti tyyliin "vihoviimeinen käteisostajan hinta?", "tingitty hinta olisi paljon?", "vaihdatko tavaraan? Jos et niin paljollako lähtis suoralla käteiskaupalla?"
Mitä helvettiä? Ajokuntoinen, nettiauton halvimpia, leimassa vielä pari viikkoa oleva auto 500€ ja siitä tingataan ja väännetään. Ja millä muulla kuin käteisellä tämmöinen kauppa hoidettaisiin? Pankkivekselilläkö...
Joo, ei ole helppoa, omakin auto ollut myynnissä kesästä lähtien, mutta ei vaan kauppoja synny millään. Sitten kun käydään paikalla ja ajelemassa ympäri kyliä ja todetaan auto hyväksi, niin sitten kadotaan takavasemmalle, kun pitää pyytää vielä vaimolta lupa.
Jos koittas vielä tän kuun kaupata, jos ei mene niin ei väkisin.
Kyllähän BMW on sairaan vaikea myydä ellei ole tarjota rahoitusta! Jos hinta on halpa, ostaja epäilee laitteen olevan rikki! Jos taasen kohdallaan, epäillään myynti-ilmoituksen paikkaansa pitävyyttä(hyväkuntoinen) halvahkon hinnan takia! Jos "ylihinnoiteltu" ei kukaan kysy mitään, tai tarjoaa vaihdossa omaa ylihinnoiteltua katiskaa! olen myynyt kymmeniä erittäin hyväkuntoisia autoja ja kaikki paitsi bemarit on mennyt kivuttomasti
Höpö höpö. Hyväkuntoiset ja sopivasti varustellut bemarit poistuu viikossa pihalta jos hinta on kohdallaan. Kalliit ja halvat paskat sitten hankalampia hävittää. Mä oon tässä vähän seuraillut taas automarkkinoita ja ihmetellyt edelleen sitä, kuka noita 200tkm ajettuja 7-8v vanhoja ja +20ke bemareita ostaa. Näyttää e90 kori potevan nyt samaa tautia, mitä e46 korin kohdalla oli aikanaan. Jengillä ihan utopistiset pyynnit autoissa.
Ehkä joku ajattelee, että haa, tää mun auto maksaa saksassa x-euroa ja tähänhän tulee kauheet verot, niin voi tästä pyytää ihan huolella massia, kun ei näitä halvemmallakaan saa. Hyvänä esimerkkinä isokoneiset pre-facelift e9x koriset autot. Samalla kuitenkin unohtuu, että huomattavasti uudempaan vastaavaan tule vähemmän veroja pienmpien päästöjen takia. Tästä syystä käänsin itsekin katseeni jo tämän vuosikymmenen autohin. Sitä veroa ei yllättäen ihan kauheesti enää tule maksettavaksi, vaikka kyseessä onkin huomattavasti uudempi auto. Kun noihin vähän ajettuihin on päässyt kiinni, ei oikein huvita enää katsella edes 80tkm ajettuja. Uudenkarhean auton osto on muutenkin helpompaa, kun siitä näkee oikeasti heti, onko se sitä mitä väitetään.
Joo, ei ole helppoa, omakin auto ollut myynnissä kesästä lähtien, mutta ei vaan kauppoja synny millään. Sitten kun käydään paikalla ja ajelemassa ympäri kyliä ja todetaan auto hyväksi, niin sitten kadotaan takavasemmalle, kun pitää pyytää vielä vaimolta lupa.
Jos koittas vielä tän kuun kaupata, jos ei mene niin ei väkisin.
Laita 7te hinnaksi niin kaikki kysyy mikä vikana, eikä uskalla ostaa "halvan"hinnan takia vaikkei vikaa löytyisikään!
BMW F11 LCI 530da x-drive
Opel Vivaro biturbo - 18 vuokrattavana
Laittelin tuota omaakin autoa taas myyntiin, vaikka yhtään ei tiedä mitä sitä seuraavaksi laittaisi.
Kertokaahan mielipiteitä ilmoituksesta. Onko jotain, mitä pitäisi lisätä/ottaa pois ym.
- Bmw jälkivarustelu(retrofit) ja sähkötyöt.
- Ohjelmistopäivitykset, koodaukset, vikakoodit ja livedata.
- E- ja F- sarjan avaimet.
- xHP vaihdelaatikkon ohjelmointia.
- Moottorin optimointia kaikkiin merkkeihin.
Comment