Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bemun myymisen sietämätön vaikeus II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jumbo
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2005
    • 6602
    • Lappeenranta

    Tuohan on paras tapa aloittaa kaupankäynti kuten Nappe74 asian kertoi, itsestänikin on kiva rauhassa kirjoitella kysymyksiä ja kuvapyyntöjä(jos tarve) ennemmin maililla kuin tekstiviestillä. Niitä on sitten helppo tutkailla rauhassa koneella.

    Ja ei ole e30 mennyt vielä vajaassa kahdessa päivässä kaupaksi, ilmoitusta katsottu reilut 300krt/päivä ja 4 suosikkilistausta. Ja tänneppäin saa olla yhteydessä myös spostilla, vastailen kyllä
    M550d

    Comment

    • Antti O
      Bimmer Enthusiast
      • May 2005
      • 6929
      • N/A

      Luulisi noin fiksun e30 tekevän hyvin kauppansa talven alla.

      Minulla on kyllä tapana vastata asiallisesti jokaiseen kysymykseen mitä nettiauton kautta tulee. Oli ne sitten vaihtotarjouksia tai muuten kysymyksiä myytävästä autosta.

      Itse pyrin tekemään kauppoja tähän tyyliin:

      1. Soitto myyjälle, tiedustelu onko auto myynnissä ja jotain lisäkysymyksiä.
      2. Jatkot sähköpostilla ja tarkentavia kysymyksiä, lisäkuvia.

      En noita tekstareita itse ainakaan jaksa naputella..
      Last edited by Antti O; 29-10-2013, 07:10.

      Comment

      • Zeta
        Bimmer Enthusiast
        • Jun 2004
        • 7491
        • Kotona

        Originally posted by Eepo View Post
        jos ei ole sen vertaa vara sijoittaa ja näkee vaivan että kyselee kysymykset esim tekstarilla niin olkoon, ainakin minun silmissä se näyttää "paremalta" kuin joku s.postin väsääminen.
        Hmm... vuosi 2013 ja 160 merkin tekstiviesti On siitä vähän aikaa kun itse moista laittelin
        -
        Käyttöautona: F20
        Myydään: DELL pöytätietokone **130e**
        Myydään: HP EliteBook kannettava huippuvarusteilla **370e**
        -

        Comment

        • Mik@
          BTCF Member
          • Jul 2010
          • 1413
          • Nurmes

          Eikö ne sähköpostit tule (melkein kaikilla) nykyyään suoraan puhelimeen myös, niinkuin tekstari. Itseä ei kyllä haittaa sähköpostilla vastailla, tai mieluummin sillä kuin tekstarilla. Mutta monesti ketä oikeesti kiinnostaa niin soittaa.
          E61 520Da

          Comment

          • heht
            Bimmer Rookie
            • Sep 2013
            • 63
            • HYVINKÄÄ

            Originally posted by timppa811 View Post
            3700e oli muutama kuukausi sitten -02 530d 330tkm webastolla sähkönahkapenkeillä isolla navilla ja pro hifeillä. 18" ja 17" vanteet oli myös.
            Silti täällä pyydetään lähes 20ke "vastaavista". Ei sillä, onhan tuollanen 100tkm ajettu e39 loistopeli.
            Jaa, no ei viiti kyllä noin ilman bemarista luopua. Mielummin ajaa paaliin asti ja ostaa sitten mieluisan auton. Tuli varmaan maksettua vähän liikaa muutama kuukausi sitten kikottimesta, kulutusosia kun on ollut edell.omistajalla vaihtamatta. Vaihtoja saa yv:llä tarjoilla siis edellämainittuun e39 530d touringiin, mikäli tekee mieli vaihtaa kalliimpi/samanarvoinen auto pois. Huomioin kaikki vaihdokit.
            530d F11 -11 M-Sport, Carbonschwarz + dakotaoyster "voll"
            530xd E61 Lci -07 M-Sport
            Ex: e91lci 320d, e39 530d. Nippu VAG tuotteita.

            Comment

            • GameOver
              Bimmer Enthusiast
              • Jun 2005
              • 3026
              • Sjundeå

              Originally posted by Eepo View Post
              jokusen kattilan (joku 20), ja pari pyörää olen elämäni aikana myynyt, niin yksikään nettiauton kyselijä ei ole ostanut autoani, kaikki on joko soittanut, tai aloittanut tekstarilla josta on poikinut puhelinsoitto josta taas kauppa akti. että 99% voi unohtaa ne nettiauton kyselijät.
              Juu harvassa nuo nettiauton kyselyiden perusteella ostavat on. Kesällä meni signumi pelkästään sähköpostipingiksellä kaupaksi.

              Yleensä itse soitan kysyjälle ja näistäkin esimerkeistä useimman kanssa olen puhunut puhelimessa... Edellisestä elämästä opittu tapa.
              -22 Lexus ES300h
              -08 Subaru Impreza

              ...ja toiset on niin köyhii ettei niil oo muut ku rahaa…

              Comment

              • Heguli 31
                BTCF Member
                • Oct 2004
                • 9947
                • KVLA

                Omasta seiskasta on tullut kymmenkunta soittoa.Auto vaihdokkeja mailiin "testimielellä" tai tosissaan n.25kpl.Joitakin oikeasti ihan mielenkiintoisia.Välirahoista ei vaan ole oikein napannut.
                Mm. eilen tuli illan mittaan mailiini samasta VENEESTÄ kolme eri vaihtotarjousta veneliikkeestä.Vaikka jo ensimmäiseen tiedusteluun vastasin kohteliaasti,ettei minulla ole ko.14k€:n veneelle käyttöä.

                Comment

                • Supa
                  Bimmer Enthusiast
                  • Oct 2005
                  • 7597
                  • Järvenpää

                  Myyt liian halvalla. Renkaan potkijat vaan kiinostuu kenellä on melkeen varaa pyyntii mutta ei ihan.
                  Kalliimmalla eivät viitsisi edes vaivautua

                  EDIT: Mitä itse ilmoitukseen ja autoon tulee niin putsaa nyt edes isoimmat pöljyt pois sisältä, tuo pölyinen ja likainen vaihteenvalitsin on aika järkkyä katsottavaa
                  Kumimatot myöskin puistattavat ainakin itseä, vaikka alkuperäiset ovatkin. Velourimatot saa sisustan näyttämään arvokkaammalta.
                  Etsisin myös jonkun ehkä seiskaan sopivamman kuvauspaikan. Ehkä jokin kaupunkimaisema? Joku hieno iso talo tmv.
                  Last edited by Supa; 29-10-2013, 10:29.
                  - E90 320i LCI M-sport -09
                  - Porsche Boxster 987 2.7 -07

                  Comment

                  • Soiled
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jan 2004
                    • 3217
                    • Mystinen Kuopio

                    Onkohan tuo meikänkin auto liian halvalla sitten myynnissä?


                    Halvin bensa E9x 325i manuaali. Auto käytännössä tällä hetkellä ylimääräinen niin ajattelin, että laitetaan hintakin sen mukaan. Varusteita tietty muutama uupuu, mutta onhan tuo nyt kilometrien mukaankin ihan varteenotettava vaihtoehto?
                    Mystinen.Fi @ FB
                    IG @tarmohanninen
                    http://www.facebook.com/pages/Mystin...66319770141043
                    Käyttöautot: E61 530xd lci, E92 330xd
                    Harrasteet:E30 M3, E24 636csi, 2xE34 M5, E36 M3 N54, E30 M50 Cabrio, E46 330ci V8, E30 3xx, E32 735, E34 525i mtech
                    Ex. E28 530 2JZ Haimobiili, E30 M50tt, E30 S54 TIC, E46 330TIC yms.

                    Comment

                    • pexodus
                      Bimmer Enthusiast
                      • Feb 2009
                      • 1577
                      • Leppävirta/Oravikoski

                      Originally posted by Heguli 31 View Post
                      Omasta seiskasta on tullut kymmenkunta soittoa.Auto vaihdokkeja mailiin "testimielellä" tai tosissaan n.25kpl.Joitakin oikeasti ihan mielenkiintoisia.Välirahoista ei vaan ole oikein napannut.
                      Mm. eilen tuli illan mittaan mailiini samasta VENEESTÄ kolme eri vaihtotarjousta veneliikkeestä.Vaikka jo ensimmäiseen tiedusteluun vastasin kohteliaasti,ettei minulla ole ko.14k€:n veneelle käyttöä.
                      Hinta on kyllä enemmän kuin kohdallaan! Jos olisi comfortit olisin hakenut tuon varmasti vaikka kumpikaan omistani ei ole vielä edes mennyt kaupaksi!
                      Lättänät ainakin vaikuttaa paljon minun ostopäätökseen
                      BMW F11 LCI 530da x-drive
                      Opel Vivaro biturbo - 18 vuokrattavana

                      Comment

                      • BmwPunisher
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jul 2003
                        • 7629
                        • Lemu

                        Originally posted by heht View Post
                        Ajattelin kysästä tästä että mitä pyytäis 530d e39 touringistä vm. -99. Manuaaliaskilla. Beiget nahat perussäädöillä, man.ilmastointi, ym. muut normi varusteet. Leimaa tuohon sais 02/2015 asti, ja kahet melkeen uudet renkaat on. Vanteet kesäksi 17" 8J 9J style 32, talveksi 16" perusalut kitkoilla. Auto ei ole virheetön sisältä (Tai no muuten joo, mutta kuskinpenkki on vähän kulahtanut) eikä päältä, toisaalta mikään kohta autossa ei vaadi korjausta. Ajettu 315tkm. Väri sinisenharmaa.
                        Originally posted by Mikozu View Post
                        Samantyylisestä jokunen kuukausi maksettiin 2800e/nettona. Eroa tuohon omaasi kangasjakkarat, autoilmastointi, aj. 350tkm, automaatti (juuri rempattu). Talvirenkaat melkein ajamattomat vanteilla lisäksi 150e = yht. 2950e/netto.

                        Jos löytää henkilön kuka arvostaa manuaalin hämmentämistä hinta noin 3500e/netto. Tuon verran olisin itse valmis moisesta maksamaan mikäli olisin etsimässä.
                        Originally posted by heht View Post
                        Jaa, no ei viiti kyllä noin ilman bemarista luopua. Mielummin ajaa paaliin asti ja ostaa sitten mieluisan auton. Tuli varmaan maksettua vähän liikaa muutama kuukausi sitten kikottimesta, kulutusosia kun on ollut edell.omistajalla vaihtamatta. Vaihtoja saa yv:llä tarjoilla siis edellämainittuun e39 530d touringiin, mikäli tekee mieli vaihtaa kalliimpi/samanarvoinen auto pois. Huomioin kaikki vaihdokit.
                        Onko kyseessä tämä auto? tuo taisi olla 4400e pyynnillä kaupan?
                        E70 X5 30d

                        Comment

                        • Juzbe
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jul 2004
                          • 1066
                          • Pori

                          Originally posted by Eepo View Post
                          jokusen kattilan (joku 20), ja pari pyörää olen elämäni aikana myynyt, niin yksikään nettiauton kyselijä ei ole ostanut autoani, kaikki on joko soittanut, tai aloittanut tekstarilla josta on poikinut puhelinsoitto josta taas kauppa akti. että 99% voi unohtaa ne nettiauton kyselijät.
                          +1. Entinen e34 m50 turbo oli 3vk myynnissä,40 vaihtotarjousta,40 suosikkilistausta ja 4500 kävijää,kaksi soitti ja toiselle myin auton. Tämä oli tietysti arvattavissakin että vaihtotarjouksia tulee sekä 2000€ alle pyyntihinnan tarjouksia. Sitten ihmetyttää nämä myyjät,joilla auto siis myynnissä mutta eivät kuitenkaan myy sitä...

                          Comment

                          • BeamR
                            BTCF Member
                            • Jul 2007
                            • 13363
                            • Espoon takametsät

                            Originally posted by Heguli 31 View Post
                            Omasta seiskasta on tullut kymmenkunta soittoa.Auto vaihdokkeja mailiin "testimielellä" tai tosissaan n.25kpl.Joitakin oikeasti ihan mielenkiintoisia.Välirahoista ei vaan ole oikein napannut.
                            Mm. eilen tuli illan mittaan mailiini samasta VENEESTÄ kolme eri vaihtotarjousta veneliikkeestä.Vaikka jo ensimmäiseen tiedusteluun vastasin kohteliaasti,ettei minulla ole ko.14k€:n veneelle käyttöä.
                            Siistihän tuo sinun autosi on, diiseliksi asiallinen konekin, ja hinta on nyt toki kohdallaan. Silmään pistää persgrillien puute ja lättypenkit, jotka saattaa muidenkin innostusta hidastaa.

                            Ja sitten omaan via dolorosaan: nyt on E91 ollut kaksi kuukautta kaupan ilman sanottavaa kaupanhierontaa.
                            Varmasti soiva peli, kuukauden sisään vaihdettu taakse levyt ja palat, säädetty käsijarru, vaihdettu tuulilasi ja suunnattu ohjauskulmat. termarit ja hehkut on vuosi sitten uusittu ja vaihteiston öljyt huuhdeltu uusiksi suodattimen kera. Täydellinen huoltokirja ja ihan siisti muutenkin takaluukun alareunaa lukuunottamatta.
                            Katsastettu eilen ilman huomautuksia.

                            Pitäisikö tuon hinnan olla sitten alle 20k€ vai häh.

                            Kai se on kohta otettava pois myynnistä ja ajettava itse vaikka paaliin asti, vaikka seiska kyllä olisi maantieautona mukavampi.
                            F46 Gran Tourer -20
                            Boxster 2.5 -97

                            Comment

                            • apuna_69
                              BTCF Member
                              • May 2003
                              • 264
                              • Ylöjärvi

                              Kolme päivää kerkes muovicoupe roikkuun chättiautossa ja tänään lähti uuden omistajan matkaan.. Olin kyllä varautunu pitempään myyntiaikaan, ku kumminki oli viä automaattilootalla varustettu yksilö.. Mutta kyllä ne liikkuu, ku hinta on kohdallaan..

                              Comment

                              • Zeta
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jun 2004
                                • 7491
                                • Kotona

                                Originally posted by BeamR View Post
                                Pitäisikö tuon hinnan olla sitten alle 20k€ vai häh.

                                Kai se on kohta otettava pois myynnistä ja ajettava itse vaikka paaliin asti, vaikka seiska kyllä olisi maantieautona mukavampi.
                                Kyl se vaan niin menee, että jos rahaa haluat (etkä vaihtaa) niin hinta alkaa varmasti ykkösellä, valitettavasti. Yksityiseltä tuon hintaisia autoja ostetaan niin vähän suoralla rahalla.... Paras vaihtoehto on tietenkin ajaa itse paaliin asti, niin joutuu tekemään moni bemarikuski joka ei polkuhintaan omaansa myy.

                                Kumma muuten, että vaikka sulla tossa varusteita on kivasti niin xenonit puuttuu.
                                -
                                Käyttöautona: F20
                                Myydään: DELL pöytätietokone **130e**
                                Myydään: HP EliteBook kannettava huippuvarusteilla **370e**
                                -

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎