Ei edes 200tkm, 6-kone, m-sport ja silti ei meinaa kauppa käydä. :think
Tässä on kyl hinta erittäin kohillaan. Jos olisin tämmöstä etsimässä niin tulisin samantien ostamaan. Ei saa saksasta tähän hintaan tuotua millään.
Paljon sä otat persnettoa tästä
Ei edes 200tkm, 6-kone, m-sport ja silti ei meinaa kauppa käydä. :think
En tiedä kuinka montaa muuta haitaa se että on bensa ja alcantara sisustalla, itse hylkäisin jo noiden perusteella aivan välittömästi, oli hinta ihan mitä tahansa. Seuraavana (ensimmäisenä) olisi penkkien reunojen verhoilua edessä ainakin..
Itse kääntyisin ainakin tähän, neliveto, uudempi, tehokkaampi, paremmin varusteltu (mm weba, comfort access ym) vääntävämpi, ja vähemmän kuluttava.
Eikä hinnassa ja kilometreissäkään ole järin isoa heittoa. (tosin penkkien värin vuoksi jäisi tuokin ostamatta)
En tiedä kuinka montaa muuta haitaa se että on bensa ja alcantara sisustalla, itse hylkäisin jo noiden perusteella aivan välittömästi, oli hinta ihan mitä tahansa. Seuraavana (ensimmäisenä) olisi penkkien reunojen verhoilua edessä ainakin..
Itse kääntyisin ainakin tähän, neliveto, uudempi, tehokkaampi, paremmin varusteltu (mm weba, comfort access ym) vääntävämpi, ja vähemmän kuluttava.
Eikä hinnassa ja kilometreissäkään ole järin isoa heittoa. (tosin penkkien värin vuoksi jäisi tuokin ostamatta)
Mulla on 280tkm ajettu sporttialcantara joka on ehjä, ei ne sen kummemmin veny tai kulu kuin nahkasisustakaan...
Itse hylkäisin auton välittömästi mikäli se olisi väriltään hopeanharmaa, mutta ei kai se tarkoita sitä ettei joku semmoisesta voisi pitää? :P
Itse hylkäisin auton välittömästi mikäli se olisi väriltään hopeanharmaa, mutta ei kai se tarkoita sitä ettei joku semmoisesta voisi pitää? :P
Mulla on hopeanharmaa 330d alla, ja täytyy sanoa että pitkästä aikaa ei tarvitse repiä ressiä pesuista välittömästi, ei näy jokainen hiukkanen pinnassa heti,
eli siis
Ja mitä taas penkkeihin tulee, kun auton vaihto oli mulla taas ajankohtainen, kävin suomessa testaamassa useampaakin eri korimallin m-sporttia, sekä alcantaralla että nahoilla. Täsmälleen 100% kuskin alcantaroista oli revennyt, ja kaikki samoista kohdista, otanta kuitenkin +10 autoa, joten kyllä sulla on mun nähdäkseni enemmän poikkeus kun sääntö, tai sitten sellanen kikka nousta jakkaralta pois, jota kukaan muu ei osaa
Itsellä maksoi viimeksi revenneen alcantaran korjaus jotain satasen luokkaa kun laitettiin uutta palaa penkin sivuun. Vaikka tuo nyt repeisi muutaman vuoden välein, niin ei tuosta kovin isoa menoerää muodostu tässä harrastuksessa. En tuon takia hylkisi autoa. Nahka näyttää pääsääntöisesti paremmalta, mutta se on liukkaampi, talvisin kylmempi ja kesäisin kuumempi. Harvalla himassakaan nykyään sohvat on nahkasia.
Kyllä on kaikki sohvat paksua nahkaa, ja tietenkin mustaa sellaista, nyt, aina ja tulevaisuudessa
Veikkaampa vaan että todella moni jolla on muksuja, hauvoja ja muuta sellaista vähemmän
sohvan kuosia arvostavaa osastoa himassa, arvostaa myös nahan helppohoitoisuutta,
kostea rätti ja se on siinä
Comment