katsoitko rekisteriotteen kuvaa, mitä siellä lukee?
juu... 520... siks mä sen tänne laitoin
hienoa vaan huomata et sulla meni kurpitsa nenään... ei 520:sistä voi myydä M5:sena... kuten jo aiemmin sanoin... se tekniikka ei tee siitä toista autoa...
tehoa saattaa olla... mut...
ei tästä mitään riitaa pitäis tulla... mut tästä aiheesta voin kyllä riidellä vaikka ajan tappiin asti... lue uudelleen tuo aiheen otsikko!!
itse olet myynti-ilmon tehny ja mä sen sieltä tänne laitoin!!
juu... 520... siks mä sen tänne laitoin
hienoa vaan huomata et sulla meni kurpitsa nenään... ei 520:sistä voi myydä M5:sena... kuten jo aiemmin sanoin... se tekniikka ei tee siitä toista autoa...
tehoa saattaa olla... mut...
ei tästä mitään riitaa pitäis tulla... mut tästä aiheesta voin kyllä riidellä vaikka ajan tappiin asti... lue uudelleen tuo aiheen otsikko!!
itse olet myynti-ilmon tehny ja mä sen sieltä tänne laitoin!!
Ihan selvästihän ilmoituksesta tulee ilmi, ettei ole aito? Makuja monia, mielestäni oikea osasto myydä tuota. Eikä ole edes ainoa...
Vesileikkuu ja laser osia/ Kuvien piirto
Tig hitsausta, myös alumiini
Ihan selvästihän ilmoituksesta tulee ilmi, ettei ole aito? Makuja monia, mielestäni oikea osasto myydä tuota. Eikä ole edes ainoa...
siitähän ei ole kyse... vaan siitä että kaveri vetää herneen nenuliin jos se nostetaan tänne...
ja kun tässä haluan nolata kaveria viellä lisää,nii laittaa viellä privaa mulle... ja selittelee....
voin antaa osoitteen jos haluaa nokkaan tulla vetämään,mut silloin paranee tulla yksin,ettei tartte useampaa ambulanssia tilata...
Nyt sit turpa kiinni täälläkin asti nousee verenpaine, miksi helvetissä ei s-moottoria voi myydä m5sena? Jos ilmoituksesta käy selväst ilmi tekniikanvaihto.
Ei niistä eekolmekympeistäkään ketään valita.
E30 M52b28 M122h Amme
E28 x monta
E23 728i Ministeri
E10 1600-2 Garret
lähinnä kiinnostais et millainen tuo on ajaa... alkaa olla vähän paljon painoo keulalla...
Sillä ny vaan, kun samanlainen projekti pyöriny mielessä. valmista en osta, kun puuttuu sit itku ja kyynelteen vuodatus ja muu harrastukseen/rakentamiseen kuuluva.
Edit:mikäs taistelukenttä tästäkin topikista on tullu?..
Nyt sit turpa kiinni täälläkin asti nousee verenpaine, miksi helvetissä ei s-moottoria voi myydä m5sena? Jos ilmoituksesta käy selväst ilmi tekniikanvaihto.
Ei niistä eekolmekympeistäkään ketään valita.
voihan M5:seen laittaa m20b20 tekniikan ja se on edelleen M5:nen... mut ei toisinpäin... pilkunnussimista... mut jos sen nosta nettiautosta tänne,nii tuskin omistajan kannattaa vetää sitä kurpitsaa nenään... saattaa jopa mennä kaupaks ku joku lukee täällä... mee sä ostaa siitä "M5"
(ei volvokaan vaihdu bemariksi jos siihen laittaa bemarin koneen)
:think
lyhyempi kone jonka joutuu laittaa ihan eteen... siinähän siirtyy vaihdelaatikko eteenpäin... nii tuskin siitä painoa ainakaa lisää tulee taakse...
tai sitte mä oon niin vitun tyhmä etten ymmärrä mitä tarkoitat... aika täynnä meina on konehuone... ku alat vertaa esim. e34:sen konehuoneeseen,nii e36:ses on vähemmän tilaa...
Comment