Kävin tätä pällistelemässä --> http://www.nettiauto.com/bmw/330/5572751
Oli kyllä ripeä menemään. Kuitteja monen tonnin edestä hanskalokerossa, vaihettu ties mitä (mm. pakosarjaa jne)
Miinuksena S-Peilit ei toimi, Navin cd huutaa erroria, etupenkit kulunut vakiomestoista, perus kiveniskuu puskurissa..
Muuten ihan kiva kapistus. Hinnasta pois pari tonnii niin ostaisin.
kyllä sen ehjänä matkassa saa menemään noihin lukemiin. vaatii tosin bemaristille epätyypillistä ajokäytöstä, n. 90km/h vakkarilla ilman ohittelua ja tasainen maasto.
kyllä sen ehjänä matkassa saa menemään noihin lukemiin. vaatii tosin bemaristille epätyypillistä ajokäytöstä, n. 90km/h vakkarilla ilman ohittelua ja tasainen maasto.
kaupunkikulutus tosin ihan utopiaa
Jos on oikein hyvä itse ennakoimaan saa menemään vielä vähän pienemmällä kuin vakkarilla.
Tosin melko pienet lukemat. Äkkiä kulutus kaupungissa on 16L+
Matkassa parhaimmillaan itsellä ollut 8,5 ja kaupungissa kaasujalan mukaan. Tällä hetkellä seka-ajossa noin 12,5l 70% matka-ajoa. Eli toi 7,5l on kyllä aika alhanen, mutta kaupungissa pärjää tolla 14l.
Tesla Model 3 Performance
EX: BMW F36 420d Gran Coupé x-drive M-Sport
EX: VW Touran 2.0 TDI
EX: VW R6 Polo GTI
EX: Audi 4F A6 Avant 3.0Tdi Quattro
EX: BMW E91 325dA M-sport
EX: BMW E46 320d touring M-sport
EX: VW Golf IV Variant 1.9 Tdi PD
EX: Seat Leon 1.9 Tdi PD
EX: Peugeot 605 3.0 v6 sr
EX: Ford Sierra 4D 2.0i DOCH
Tuo viimenen noista on kaverin entinen jokusen vuoden takaa ja ainakin sillon autossa oli tehoa enempi kun tuo 204hv?Koneeseen oli tehty muutakin kuin ohjelma :think
Auto on mulla myynnissä, kai toi aika hyvin liikkuu tollaseks ??? Mutta mulla ei ole mitään faktatietoa tehoista tai tehdyistä muutoksista, enkä ala mutujuttuja mainostelemaan. Tota soitteli joku tyyppi kenen kaverilla oli ollut aiemmin ja tiesi autosta, muisteli että ainakin X5 kytkin ja 535da suuttimet olisi vaihdettu.
Tarvii joskus penkoa hiukan että mitä vakiota ja mikä ei. Mun persdyno ei oikein kerro onko autossa 200, 250 vai 300hp. Laiskalta sellaset tuntuu kumminkin.
Ps. ja ei tietoa miksi tossa ei oo M-sportti takapuskuria, mitään kolaroinnin merkkejä ei ainakaan mun silmiin muuten auton takapäässä näy.
Comment