Hieno auto, livenä nähnyt vuosi sitten. Nick Wiljami myy.
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Kärsiiköhän tuo 420cdi samoista, 400cdi:in voimansiirron ongelmista, kun eikö se ollut vähän alimitoitettu auton moottoriin nähden?
Ainakin muistelin näin jostain lukeneeni. :think
Ja olikohan jotain jakopää häikkääkin...
ex. e39 540i vm-98, ex. audi S8 vm-01. ex. Saab 9-5 aero 2.3t sportcombi vm-05 RE85 stage 5+
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET! tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan. Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu! AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Kärsiiköhän tuo 420cdi samoista, 400cdi:in voimansiirron ongelmista, kun eikö se ollut vähän alimitoitettu auton moottoriin nähden?
Ainakin muistelin näin jostain lukeneeni. :think
Ja olikohan jotain jakopää häikkääkin...
On kotoisin - Stutgartista
400CDI on 5-vaihteisella ja 420CDI 7-vaihteisella laatikolla, vahvoja molemmat. Tehot 260 vs. 314 hv, vääntö 560 vs. 730 nm. 400:ssa heikko kohta on venyvä nokkaketju, 420:ssä ei tätä harmia ole.
Hieno moottori - hieno auto! Tuo yksilö tosin aika köyhillä varusteilla. Yhden olen tuonut, ensi viikolla siihen menee Karalan mieto ohjelma sisään (noin 355 hv / 800 nm). Jos 420CDI kiinnostaa, käyn sellaisen loppukuusta Saksasta hakemassa.
-Mika-
E63 T AMG `Designo´ -07
E350 T A BLUETEC 9G Elegance -13
1st Gen Chevrolet Monte Carlo 383cid SS F10 525d Xdrive comfort sitte Kerran kysyttiin pahin pelkosi Vastasin: Pelkään että sotkeennun omaan näppäryyteeni.Kerran luulin olleeni väärässä,mutta onneksi erehdyin. www.rotator.fi
Comment