Vertaan siihen että vuosi ja 5kk sitten ostettiin isälle vastaava aito Suomi m-sport 50tkm pienemmillä kilsoilla tonnin kalliimmalla :think
Ehkä ne e60 hinnatkin on sitten jo nousussa
Niin no jos vertaa siihen hintaan mihin niitä on SAANUT, niin tottahan tuo sitten kallis on. Eikai vaan e60 korin hinnat ala kehittymään samaan suuntaan kuin e46 ...
En nyt tiedä epäselvyyksiä, mutta omistaja M Sipilä, haltija Abdul Q ja muu haltija Samir K. Mitään "Steve Martinsia" ei kyllä missään mainita, ehkä se on vaan taiteilijanimi. Hinta on kyllä kohdillaan mutta..
No siis laita myynti-ilmoitukseen E30 Lang-edition, niin varmasti menee. On se perkele edelleen kumma, kun nuo 316:n teiniritsoja myydään parilla tonnilla ja E34 myydään taas reippaasti alle sen.
Pitäis varmaan laittaa jos se vaikka menis sillä kaupaks
Eikö oo uskoo, että e46 m3:ssa olis voimaa jäljellä?
Luultavasti useimmat äMMiä ostavat hakevat tehokasta autoa. Tuossa nyt o voimaa viel vähän enemmänkin. Ainakin itse oon aina pystynyt valitsemaan sen vaihtoehdon millä saa rahoilleen vastinetta, eikä oo tarvinnu streissailla oman pään sisäisistä rajoitteista. Mielummin tuosta 17k€ maksaa kuin 27k€ 200tkm ajetusta M:stä.
Edit: Ja mitä tulee sitten tosiaan niihin harvoihin periaatteen miehiin (joihin aiemminkin viittasin Motorsportisteina), niin heille se Alpinakin on varmaan ihan yhtä kaukana oikeasta autosta kuin mikä tahansa muukin ei M-malli.
Sori mutta en kyllä usko.
Jos hakusessa on korkealle kiertävä vaparibensa niin tuollainen tappiin viritetty nokileka tuskin on vaihtoehto. Harvalle muullekaan bensa-autoa etsivälle.
Ja harvempi ämmästä haaveileva tarvitsee farkkuperää mihinkään..
Mikähän olisi realistinen hinta tälle omalle autolle. :think
Puoli-ilmaiseksi en viitsisi luopua kun pellit ja tekniikka niin hyvässä kunnossa, Tuo nykyinen hinta on vähän yläkanttiin vaikka itse sanonkin
vai laitanko että Ei hinnoiteltu?
Puoli-ilmaiseksi en viitsisi luopua kun pellit ja tekniikka niin hyvässä kunnossa, Tuo nykyinen hinta on vähän yläkanttiin vaikka itse sanonkin
Sehän näissä vanhoissa aina on tuo että ei siitä sitä rahaa tuppaa saamaan verrattuna kuntoon. Vanha on vanha vaikka e34 ainakin omaan silmään näyttää hyvältä. Tonni pois niin ollaan 'tonteilla' ja siitäkin ehkä hieman tinkivaraa. Jos 3500 € joku tarjois niin saattasin myydä vastaavassa tilanteessa.
Ja noin korkea hinta ainoastaan että auto todella hyvässä kunnossa.
Aika turha verrata m3:sta ja tommosta farkkudieseliä, eikä tuosta 330d:stä kukaan järkevä maksa tuota hintaa kun saa jo e60/e90 josta ohjelmoimalla samat tehot ku tuosta..
No mitä ihmettä?
Kai nyt kuitenkin yleensä se näissä toiminnassa on.
Tai sitten pitää omien hinnoittelua ruveta korjaamaan kun kerran noin kallis varuste.
Ainakin itseä on alkanut tuo ilmastointi ja sen toimivuus kiinnostamaan kokoajan enemmän kun ikää karttuu. Ei kattoluukku aja lähellekkään samaa asiaa.
No joo, otetaan hiukan takas. En ole yhtään seurannut E39 hintatasoa Suomessa, e34:ten kyllä sitäkin enemmän. Ja oletin vaan että E39 nyt maksaa keskimäärin selkeesti enemmän kuin e34, mutta näin ei enää välttämättä olekaan.
Ford Mondeo Mk3 STW
VW E-Golf 2015
BMW 325i Cabriolet -87, pitkän ajan harrastus/sijoitus
Comment