Announcement
Collapse
No announcement yet.
Auton ostohuijareita liikkeellä ?
Collapse
X
-
Vissiin toriinkin laitettava puhelinnumero niin että nollat on o-kirjaimia ettei botit osaa lähetellä viestejä.
En kyllä vastais mitään.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Sädde View PostMulla oli joku merimies jenkeistä ostamassa, sillä oli joku kaveri täällä pohjoismaissa. No pyysin sitä tuomaan käteistä ja kaveri ottaa auton ja lähettää.
Olen laittanut melkein kaikille, tuo käteistä, niin auto on sinun. Että te kaikki yritätte huijata
Tässä:
Oh nice, I really like it and willing to buy it, but I want you to stop the advert from the auction site, so that I can be sure you are selling it to me, I'm a sailor, and I am sailing through the Far East Sea, also i can not come to interview the item, but I will arrange for a courier company which I have been using for a long time for Pick Up, and they come with all the necessary documents and paper works, you do not have a problem document, the courier company will be in charge.
I would like to know what method of payment you want.
Näitä riittää...F26 X4 35dXdrive M-Sport
E30 V8 Cabrio
Comment
-
-
Originally posted by Nikk3 View PostLaitoin vesijetin myyntiin toissapäivänä. Heti tulee varmaankin samaiselta merimieheltä viestiä että joku tuttu firma/kaveri hakee jetin je kyselee miten haluan maksun vesijetistä..
Tässä:
Oh nice, I really like it and willing to buy it, but I want you to stop the advert from the auction site, so that I can be sure you are selling it to me, I'm a sailor, and I am sailing through the Far East Sea, also i can not come to interview the item, but I will arrange for a courier company which I have been using for a long time for Pick Up, and they come with all the necessary documents and paper works, you do not have a problem document, the courier company will be in charge.
I would like to know what method of payment you want.
Näitä riittää.............
Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better
Comment
-
-
mulla yks tyyppi kävi paikan päällä ostamassa yhden bemarin koneen m20b25
pitkään se tutki sitä tuossa tallissa mutta mitään se ei siitä kommentoinu, no maksoi lopulta sen ja lastattiin kyytiin.
seuraavana päivänä pistää mulle viestiä että mä olisin myyny sille väärän moottorin ja väitti että hänellä on muka m20b20 kone ja vaati rahoja takas.
no itse tarkistin omasta ostokuitista että kyseessä oli todellakin m20b25 moottori joten tää kyseinen heppu yritti huijausta.
ilmoitin tuon sille ja eipä oo kuulunu mitään sen jälkeen.
ja siis tätä kautta tapahtui tuo osto
Comment
-
-
Originally posted by Sädde View PostNiin, olisi hyvä laittaa tuollaiselle ulkomailta ostavalle jotain romua, siis romuauton esim. Kattoo miten kuljetusfirma reakoi jos edes tulee hakemaan..........
No ei pelkoa että tulee. Tuohan menee siihen pisteeseen, että niille pitäisi maksaa joku summa tilille kuluja varten. Ei tollasia muutaman tonnin ruoskia kukaan lähde mistään hakemaan, vaikka ilmaiseksi saisi.
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View PostNo ei pelkoa että tulee. Tuohan menee siihen pisteeseen, että niille pitäisi maksaa joku summa tilille kuluja varten. Ei tollasia muutaman tonnin ruoskia kukaan lähde mistään hakemaan, vaikka ilmaiseksi saisi.No pitää harrastaa small talk sitten niiden kanssa
Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
Comment
-
-
Mulla nettivaraosassa perämurikka myynnissä. No, Malson Jonark laittoi sähköpostia että mikä on tiukka hinta jolla mokoman myyn. Vastasin siihen sitten sen tiukan hinnan jolloin saan vastaukseksi
"Hello ,
Thanks for your response.I'm satisfied with the condition of the merchandise and Agree with the price.So i will be paying directly into your PayPal account without any delay. Get back to me with the details below :
Name:
PayPal Email address:
Cell Phone No.:
Total Cost of the item:
Or you can send me a PayPal money request, so once i receive the details i will go ahead with the payment through PayPal and if you don't have an account with PayPal, its pretty easy, safe and secured to open one. Just log on to www.paypal.com and register with them. I hope we can make the purchase as fast as possible and then i will contact my shipping company after you get the payment. I will need your home address for the merchandise to be Picked Up by the Shipping Company..
Please Advice,
Many Thanks and best regards..."
Vastailin sitten että PayPal ei ole vaihtoehto, ainoastaan käteismaksu noudettaessa. Katsotaan mitä Malson vastaaKaarien mankelointia yli kymmenen vuoden kokemuksella.
Tiedustelut priva tai 0452210069
Current
E61 530d
E39 530d
E39 520iA
E46 330xd
E28 528i
Comment
-
-
Originally posted by VonSinner View PostNoita tuntuu olevan aika usein liikkeellä, onkohan niillä joku botti joka spämmää saman viestin koko ajan ja toinen vastaa kysymykseen?Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
Comment
-
-
Kummasti loppuu yhteyden otot, ku suomeksi vastaa ja vääntää rautalangasta samaan aikaan.
Nettiauton kautta tullut näitä huijareiden osto tarjouksi lontoon kielellä, mut eipä ole sitä kuljetus firmaa vielläkään tullut joka tulis hakeen.BMW e91 320d -08
ex.335i -07 M-sport individual alpinweiss III 5xxhp/652nm
ex.Subaru impreza WRX STI -04 335hp/478nm
ex. 330d -03, individual, M-sport II Mystic blau 291hp/732nm
Älä osoittele toista sormella, jos omat kädet ei ole puhtaat...
Comment
-
-
Originally posted by Zuuzo View Postmulla yks tyyppi kävi paikan päällä ostamassa yhden bemarin koneen m20b25
pitkään se tutki sitä tuossa tallissa mutta mitään se ei siitä kommentoinu, no maksoi lopulta sen ja lastattiin kyytiin.
seuraavana päivänä pistää mulle viestiä että mä olisin myyny sille väärän moottorin ja väitti että hänellä on muka m20b20 kone ja vaati rahoja takas.
no itse tarkistin omasta ostokuitista että kyseessä oli todellakin m20b25 moottori joten tää kyseinen heppu yritti huijausta.
ilmoitin tuon sille ja eipä oo kuulunu mitään sen jälkeen.
ja siis tätä kautta tapahtui tuo osto
Comment
-
-
Ihan vaan mielenkiinnosta, onko kukaan yrittänyt keplotella itselleen noita paypalin rahoja? Eli käsitän niin että huijari lähettää paypalilla ylisuuren summan josta sitten pyytää palauttamaan osan. Kun nämä on palautettu niin huijari tekee paypalille maksun perumispyynnön alkuperäisestä maksusta. Tämä ei käsityäkseni ole kuitenkaan suora prosessi vaan paypal pyytää saajalta jotain selvitystä? Pystyykö huijaria siis huijaamaan esim tekaistulla seurantanumerolla tms yms?
Comment
-
Comment