Liekö itse piirtänyt yhtään niistä. Jostain haastattelusta muistelisin, että Banglen aloittaessa BMW:llä oli muotoilijoita 30 ja kun lopetti niin niitä oli 300. Muotoilujohtajahan käytännössä vain valitsee alaistensa töistä jatkoon menijät.
Bangle taitaa muuten olla nykyään Samsungilla Head of Design. Eikä se muotoilupiireissä todellakaan mikään aliarvostettu ole koskaan ollut.
No oli miten oli, niin silloin Bangle teki enemmän oikeita ratkaisuja kuin huonoja. Nämä F32 on aivan saatanan hirveitä. Näyttää lähinnä Hyundai Coupelta jos merkit peitetään. Ei tässä korimallissa ole oikein onnistunut mikään.
Miks sä sytytit Bemarin palaa?
En löydä enää sun luo
Teitkö sä tän tahallaan?
Nyt kaikki palaa.
Perinteinen käsijarrukahva löytyy ja painoa on pudotettu, joten pisteet Bmw:lle, mutta ulkonäkö on vähän ristiriitainen, tuo perä etenkin. Sedan versio oli parannus E90 ulkonäöltään, joten kuvat ei ehkä tee oikeutta 4er yleiselle olemukselle, autohan taisi olla leventynyt 7cm ja madaltunut 3cm sitten E92.
Ihan näissä viimosissa luomuksissa (uusi 1-sarja, uusi 5-sarja, uusi 3-sarja) on ollut vähän sellanen fiilis, että ainoastaan farkut/toukat toimii muotoilun puolesta (siis omasta mielestäni). Mikä on tietysti vähän huono uutinen varsinkin 1-sarjalle.
Takana on heijastimet ollut varmaan 80-luvulta asti pakolliset. Oli ne sitten valoihin integroituna, tai erilliset.
Siis lähinnä tarkoitin, että pitääkö nuo nykyään pakollisena laittaa noin rumasti puskuriin? Jos ei niin mikälie aivopieru suunnittelijalla käynyt, että halvan oloinen takapuskuri ja feikkidiffuusorin jatkeeksi on lätkitty bilteman heijastimet?
Vaativaa tuo valojenkin suunnittelu uuteen korimalliin. Käännetään edellisestä korimallista vain toisin päin. (voi vertailla edelliseltä sivulta)
Siis lähinnä tarkoitin, että pitääkö nuo nykyään pakollisena laittaa noin rumasti puskuriin? Jos ei niin mikälie aivopieru suunnittelijalla käynyt, että halvan oloinen takapuskuri ja feikkidiffuusorin jatkeeksi on lätkitty bilteman heijastimet?
Vaativaa tuo valojenkin suunnittelu uuteen korimalliin. Käännetään edellisestä korimallista vain toisin päin. (voi vertailla edelliseltä sivulta)
Kyllä on taas taattua arpuceetä. Eihän noissa takavaloissa ole paljon mitään samaa vanhoihin verrattuna. Pyöreätkö olis pitänyt tehdä? Enkä kyllä ymmärrä mikä noissa heijastimissakin on niin älyttömän rumaa. Varsinkin tossa takakuvassa näyttää aika hyvältä.
Katselinkin jo aiemmin että F32 näyttää tuossa videolla paljon paremmalta kuin yhdessäkään virallisessa kuvassa mitä julkaisivat. Ja tämä siitä huolimatta että yleensä en edes tykkää harmaasta väristä varsinkaan tämäntyyppisessä autossa.
Pahin ongelma on minusta se konepellin linjan notkahdus/epäjatkuvuuskohta keulaan päin mentäessä. E92 pelti laskeutuu kauniisti, F32 taas ei.
Kyllä on taas taattua arpuceetä. Eihän noissa takavaloissa ole paljon mitään samaa vanhoihin verrattuna. Pyöreätkö olis pitänyt tehdä? Enkä kyllä ymmärrä mikä noissa heijastimissakin on niin älyttömän rumaa. Varsinkin tossa takakuvassa näyttää aika hyvältä.
Totesin vain, että sulla on huono maku. Ei sen kummempaa.
Miks sä sytytit Bemarin palaa?
En löydä enää sun luo
Teitkö sä tän tahallaan?
Nyt kaikki palaa.
Totesin vain, että sulla on huono maku. Ei sen kummempaa.
Jos mun mielestä tuo F32 näyttää ihan hyvältä ja sun mielestä täysin perseeltä, niin mulla on huono maku? Meinaat että BMW:n suunnitellussa porukalla on huono maku, kun sinä et tykkää uusien bemarien muotoilusta ja heijastimista? Tutkippa esim. kaikkia uudehkoja/uusia bemarin malleja, kaikki ihan täyttä paskaa, kun on heijastimet erillisenä takapuskurissa? Sulla tuntuu olevan lievähkö asennevamma lähes asiaan kuin asiaan, "kaikki on paskaa" tyyliin.
Arpu nyt piirtää uudet bemarit fläppitaululle vaikka erätauolla kun on maajoukkueen coutchina
Tesla Model 3 Performance
EX: BMW F36 420d Gran Coupé x-drive M-Sport
EX: VW Touran 2.0 TDI
EX: VW R6 Polo GTI
EX: Audi 4F A6 Avant 3.0Tdi Quattro
EX: BMW E91 325dA M-sport
EX: BMW E46 320d touring M-sport
EX: VW Golf IV Variant 1.9 Tdi PD
EX: Seat Leon 1.9 Tdi PD
EX: Peugeot 605 3.0 v6 sr
EX: Ford Sierra 4D 2.0i DOCH
Mielestäni erittäin menevän ja tyylikkään näköinen auto, etenkin tuossa ///Jonen postaamassa kuvassa. Eli perinteinen Bemariresepti toimii yllättäin tässäkin, koria vähän maata kohti ja jotkin hyvännäköiset vanteet alle, niin ai että näyttää hyvälle.
AUDI e-tron Sportback Edition S line 55 quattro
ex: SEAT Leon ST 1.5 TGI FR -20, X5 xDrive 40e -16, 535iX M-Sport -12, e70 X5 3,0d sport -07, Mini John Cooper Works Coupe -12,
e60 530 xd M-sport -06, Mini Cooper S + JCW kit -02, e46 328i -98, e36 325i -91,
e30 318i -88
Comment