Karsea takapuoli mutta ehkä pienellä vaivalla hyvä auto? Eihän se muuta tarvitse kun takaluukku romiksesta ja joku tarvikke msport takapuskuri, niin voi kiertää takakauttakin ilman huonoa vointia...
Ei ole ainakaan hinnan kiroissa
Näillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
"Museorekisteröidylle ajoneuvolle voidaan asiakkaan pyynnöstä myöntää museokilpien lisäksi myös musta- tai valkopohjaiset rekisterikilvet muulla ajoneuvolla aiemmin olleella rekisteritunnuksella."
Eli vaikka dokumentin alussa rajataan pois uudemman vuosimalliset, niin tämän lainatun tekstin kun luet niin vallan hyvin voi ymmärtää, että alkuperäisellä tunnuksella saa mustat kilvet museoautoon vaikka olisi 1983 mallinen.
Sitä ei ehkä ole niin tarkoitettu, mutta niin siinä lukee.
Jos valmiiksi viritettyä E92:sta hakisi, niin nyt ois vaihtoehtoja
Hivenen eppäilen noita tehoja. Eipä oo tullu omaa vielä dynotettua, mutta uskoisin että valtaosa noista vehkeistä ei ainakaan 98:lla kyllä anna noita tehoja ulos. Tuo Active Autowerk ja Kuopion valkoinen coupe ovat olleet viimeisen 1,5 vuoden aikana niin monesti myynnissä eri myyjillä, että unohtaisin ihan suorilla. Kuopion valkoista olin viime syksynä ostamassa silloiselta myyjältä n. 32 000€:lla. Tosin en ehtinyt paikan päälle tarkastamaan missä kunnossa se on. Siitä meni ehkä kuukausi niin oli myynnissä jossain eteläisessä Suomessa 37 000€:lla. Sittemmin löytänyt tiensä Kuopioon. Silloin siihen oli uudet ahtimet vaihdettu, mutta ymmärtääkseni OEM. Se on tietysti oikeastaan vain hyvä asia, koska sehän näissä on helposti edessä 50-200tkm ajettuna, jos ei rallatuksia jaksa kuunnella.
Tuo Kokkolan yksilö vaikuttais äkkiseltään kyllä todella fiksulta. Tuohan oli keväästä myynnissä jollain 44 000 eurolla? Että jos sama myyjä on noin paljon tiputtanut hintaa ja tuollaista etsii, niin kannattaa käydä katsomassa. Jos taas joku on sen tosiaan keväällä ostanut yli 40:llä ja nyt myy noin halvalla, niin...
Comment