Yleiset ohjeet, jotka käyvät jokaiseen myynti-osioon:
- *Kauppatori on vain BMW tuotteille, pl. Muut merkit osio, jossa ei ole eritelty luokkia (autot,varaosat,purkuautot,renkaat/vanteet, kaikki samassa).
- Panostaakaa viestin otsikkoon, siitä tulisi heti selvitä, että mitä on myymässä. Itse viestiin sitten hyvin tarkka selvitys, jottei lukijoiden tarvisi kovin hirveästi lisätietoja hinkua. Yleensä kuvat kertovat enemmän kuin tuhat sanaa. Jos tulee esim. valkoinen ruutu ilmoitusta lähetettäessä, kokeile tehdä ensin lyhyt otsikko ja muokkaa sitten pidemmäksi (Edit -> Go Advanced).
- Muista mainita MISSÄ myytävät artikkelit ovat. Paikkatieto on pakollinen. Paikka kannattaa mainita ITSE ILMOITUKSESSA , linkki nettiautoon ei riitä. Halutessasi voit mainita myös millä alueella (esim. "Keski-Suomi", katso aluejako alueellisesta keskustelusta) tuotteet sijaitsevat. Alueen kirjoittaminen auttaa tavaroiden myymistä, jos joku hakee tavaroita vain lähialueeltaan.
- HINTA on pakollinen tieto kaikissa muissa myyntiosioissa, paitsi Tallin tyhjennys/Purkuautot -osiossa.
- Ilmoita toivottu yhteydenottotapa (esim. privaviesti, puhelin, sähköposti, tms)
- Jos tunnet tarvetta kertoa lisää, muuttaa hintaa, lisäillä kuvia tai muuten muuttaa ilmoitusta ennen 2 viikon uppausaikaa, niin se tehdään editoimalla aiempaa viestiä/viestejä!
- Jos tavarasta on jo ilmoitus foorumilla, voi olemassa olevaa ilmoitusta uppailla sääntöjen puitteisssa. Uuden ilmoituksen tekeminen samasta tavarasta on kielletty.
- Muiden käyttäjien foorumilla olevien ilmoitusten kaikenlainen kommentointi omassa ilmoituksessa on kielletty, koski se esim. hintaa tai laatua.
- Huuto.netin jne. foorumin ulkoisten huutokauppakohteiden ilmoittaminen on tällä foorumilla KIELLETTY.
- Yksityishenkilö saa myydä vain omistuksessaan olevaa tavaraa. Tavaran välitys on kielletty.
- Vinkki: Jos saat paljon samoja kysymyksiä yksityisviesitllä tms, niin kannattanee lisätä vastaus ilmoitukseen (Opettaa vastaisuudessakin kertomaan myytävästä artikkelista paremmin).
Osat ja tarvikkeet:
- Yhdellä henkilöllä saa olla max. 5 ilmoitusta. Mikäli tavaraa on enemmän, tulee tehdä uusi ilmoitus "Tallin tyhjennys / Purkuautot"-osastolle ja merkitä Osat ja tarvikkeet -puolen ilmoitukset poistettaviksi (samalla tavalla kuin myydyissä, eli uppaus ja ilmoituksen otsikkoon "voi poistaa")
Tallin tyhjennys / purkuautot:
- Tallin tyhjennykset / Purkuautot -osio on tarkoitettu ilmoituksille, joissa myydään kuusi (6) tai useampi artikkeli samassa ilmoituksessa. Koskee myös yhden tuotteen massamyyntiä. Esim. teholastut, puslat tai muut, joita tehdään menekin mukaan.
- Purkuautoa ilmoittaessa kannattaa mainita VIN-koodi tai varustelista. Mikäli kyseisiä tietoja ei ole saatavilla, kannattaa mainita ainakin auton mallimerkintä, vuosimalli (kk/vvvv), auton väri, kilometrilukema, tärkeimmät varusteet. Tämä vähentää turhien kyselyiden määrää sekä parantaa hakukoneen tarkkuutta.
- Tallin tyhjennykset / purkuautot -osiossa muut voivat kysyä myytävistä artikkeleista. Myyjä voi heti vastata kysymyksiin, mutta kaikki "uppailu" on kiellettyä. HUOM. Tätä valvotaan! (Siis 2 viikon välein saa uppailla, mutta esim. tavaroiden lisäys ja poisto tehdään editoimalla tai odotetaan 2 viikkoa edellisestä omasta postauksesta. Kysymykseen saa vastata heti ja siitä alkaa uusi 2 viikon odotus uppaukseen, jos ei tule uusia kysymyksiä vastattavaksi).
Renkaat ja vanteet:
- Kun myytte vanteita ja renkaita, ilmoittakaa selvästi niiden tiedot jo otsikossa!
- Vanteilla on useita mitattavia suureita, näistä varmasti tärkeimmät ovat vannekoko sekä pulttijako. Yleensä ostaja tarvitsee myös niistä muuta tietoa kuten: vanteen leveys, ET-arvo sekä keskireiän halkaisija. Mikäli et näitä tiedä, kerro ainakin (ja mielellään joka tapauksessa) missä autossa vanteet on olleet alla! Tämä koskee jokaista myynti-ilmoitusta.
- Renkaista sen verran myös, että muistakaa mainita tietysti renkaiden koko mutta myös missä kunnossa ne ovat ja ovatko tasaisesti kuluneet. Nämä ovat tärkeimpiä tietoja rengaskaupoissa.
- Vannekoon ilmoitus mielellään esim. 18t, ei 18" koska foorumin haku ei ymmärrä tuota "hipsua".
HUOM! Muiden ilmoituksiin ei saa mennä kirjoittamaan mitään (pl. tallin tyhjennys -puoli). Ilmoituksen muokkauksen lisäksi myyjän on sallittu aikaisintaan kahden (2) viikon välein kirjoittaa lisätietoa uudella viestillä samaan ilmoitukseen, jolloin ilmoitus samalla uppaantuu. Koska uppaus on vapaaehtoista, pidempi aikaväli edellisten uppausten välillä ei oikeuta tekemään seuraavaa uppausta aiemmin. Jää siis myyjän vastuulle tehdä sellainen ilmoitus, joka jättää mahdollisimman vähän kysyttävää. Kaikki yhteydenotot siis suoritetaan ilmoitusten ulkopuolella yksityisviesteillä, sähköpostilla, Puhelimella tms. MUISTA ILMOITTAA YHTEYSTIEDOT!
Myydyn tavaran ilmoituksen saa upata aiemmin, jotta ylläpito voi poistaa ilmoituksen. Editoi samalla myös otsikkoon "myyty".
Sääntöjä rikkovat ilmoitukset voidaan poistaa ilman erillistä ilmoitusta. Myös käyttäjän sulkeminen pois foorumilta (bannaus) on mahdollista, jos käyttäjä rikkoo ilmoitussääntöjä toistuvasti.
Kannattaa välillä lukaista tätä infoa, pieniä lisäyksiä todennäköisesti tulee. Jos jotain jäi epäselväksi, kysy!
Ammattimainen myynti ei kuulu foorumin myyntipuolelle (pois lukien Yritykset-osio), vaikka se tapahtuisikin yksityishenkilönä. Tällaisessa tapauksessa oikea paikka on Yritykset-osio, jonne voi hankkia tunnukset täältä. Ammattimaisuuden rajat määrittelee BTCF:n hallitus. Yleislinjana tähän asiaan: signaturessa saa mainostaa vapaasti, mutta esim. kaikki palvelut ovat sellaisia, että niitä saa mainostaa vain yrityspuolella.
SHORT VERSION IN ENGLISH:
-Price and location of the items must be included in the ad, except topics in the "Tallintyhjennys/Purkuautot"-section (area for parting out cars/clearing the garage-sales), where only the location is obligatory.
-Max. 5 ads/topics in parts sale and max 5 parts in each ad. If you have more parts for sale, make an ad to the "Tallintyhjennys/Purkuautot" section and list all parts to that topic.
-Topic may be bumped every 2 weeks, not sooner! Make other updates to the thread by editing existing posts. Exception: Answering to the questions is allowed sooner in "Tallintyhjennys/Purkuautot" section. Answering the question will then start a new 2 week period before upping is allowed.
-Companies / professional part dealers may only put up ads in the Yritykset-section.
-Repeated violations to these rules will earn the user a ban.
RVS pukkasi uutta tuotetta ja pakkauskokoa pihalle, nyt saatavilla on myös käsittely bensiinin ruiskutuspumpulle - eli nyt käsittelyitä löytyy diesel että bensiinipumpuille. Uudeksi pakkauskooksi tuli G8 (bensiini) ja D8 (diesel) moottorin käsittelyt, jotka riittävät jopa 8l moottoriöljyn tilavuudelle.
RVS käsittely on toimivaksi todistettua nanoteknologiaa, joka mahdollistaa liukuvan sekä erittäin kestävän tribokeraamisen pinnan muodostumisen koneiden ja vaihteistojen osille. Moottorin tai vaihteiston kunto parantuu reilusti kun se suojataan myös tulevalta kulumiselta. RVS on hyvin riittoisaa ja yhdellä käsittelyllä saadaankin suojaa jopa 100 000km ajaksi - eli kohtuukäytössä vaikutus kestää jopa vuosia. RVS on erinomainen hyllytuote ja sitä pidetäänkin aina omassa varastossa, toki lisää tilataan aina kun hyllyt ovat tyhjenemässä tai tarvetta tulee isommalle kertasatsille.
Amsoil on valmistanut laadukkaita moottori ja vaihteistoöljyjä sekä hurjasti erilaisia lisäaineita jo yli 40 vuoden ajan. Suosituimmat lisäaineet ja öljyt löydät suoraan varastostamme.
Amsoil on tunnettu jenkkivalmistaja öljyille ja lisäaineille yli 40 vuoden kokemuksella, eli kaikki tuotteet ovat vankalla kokemuksella tarkoin suunniteltuja sekä testattuja. Amsoilin valikoimasta löytyy rutkasti erilaisia öljyjä ja lisäaineita pääosin autoihin, mutta myöskin moottoripyöriin, mopoihin, veneisiin ja kelkkoihin saa omia aineitaan - esimerkiksi Amsoililla on oma 2-tahtiöljy tuoteperhe, josta löytyy sopivaa öljyä niin tuorevoiteluun kuin säiliökäyttöönkin. Red Linen poistuessa peräöljyjä ja lisäaineita lukuunottamatta hieman takavasemmalle, on Amsoilin öljyt erinomaisia korvaajia niin katu kuin kisakäyttöön. Kaikista menevimmät tuotteet löydät aina suoraan varastostamme.
Saatiin tänään mukava satsi Japan Racingin epäkeskopultteja varastoon ja nyt niitä taas riittää.
Varastosta löytyy laajalti myös muita pultteja sekä muttereita melkein kaikkiin käyttötarkoituksiin. Varastoimme muun muassa Mishimoton laadukkaita lukkomuttereita jotka ovat kevyitä, mutta erittäin kestäviä vahvan alumiinirakenteen vuoksi. Pulttipuolelta on saatavilla muun muassa äsken varastoon saapuneita JR epäkeskopultteja 1.25 sekä 1.5 nousulla ja Eibachin "kiinteitä" pultteja monilla eri pituuksilla ja nousuilla. Eibachin tuotannosta olemme varastoineet kaikista yleisimmät koot kuten esimerkiksi M12 x 1.5 55mm pituisena, joka on tarpeen mukaan myös helposti lyhennettävissä sopivan pituiseksi eli on ns. universaalia mallia.
Luisilta ja meidän hyllystäkin löytyy keskiötä moniin autoihin. Olemme varastoineet kaikista yleisimmät kuten Nissanin ja Volvon keskiöt myymäläämme.
Italilainen valmistaja Luisi tekee todella laadukkaita ratin keskiöitä lähes kaikkiin automalleihin. Olemme listanneet verkkokauppaan lähtökohtaisesti airbägittömät keskiöt, mutta myös bägillisiin löytyy hurjasti erilaisia malleja myynnistä kysymällä. Keskiöissä on lähes kaiken kattava tuplajako, jolloin käytännössä kaikki ratit sopivat kiinni - esimerkiksi Luisin, FK, Jomin, Sparcon, Momon ja Omp ratit istuvat suoriltaan kiinni ongelmitta. Paketissa tulee mukana itse mallikohtainen keskiö ja asennustarvikkeet kuten ruuvit. Mikäli autossa on alkuperäsittäin vilkun katkaisija toteutettu rattiakseliin, löytyy se myös Luisin keskiöstä eli kaikki toimii kuten ennenkin.
Keskiöiden lisäksi Luisi duunailee tosi mageita ratteja. Löytyy nahkaista, polyuretaanista, puista ja näiden "sekoituksia", eli Luisi on pyrkinyt tekemään kaikkien silmiä miellyttäviä malleja markkinoille. Kaikista suosituimmat Luisin kamppeet olemme varastoineet, mutta käytännössä harvinaisiakin keskiöitä saa usein vain päivän parin toimitusajalla tilattua.
Harrasteautomiitti 21.6.2018
Kuvio on tuttu - Race (eli me) tarjoo kahvit, makkarat, grillin ja paikan Tapahtuma ei maksa yhtään mitään ja paikan päälle on tervetulleita kaikki harrasteautolla tai ilman.
Metrikamana myytävät Gates polttoaineletkut saat paitsi E85 ja jopa metanolin kestävänä, myös fiksuun hintaan ja monessa eri koossa.
Maaliskuussa valikoimaan tulleet Gates polttoaineletkut ovat näemmä tulleet todellakin tarpeeseen! E85 ja metanolin kestävää letkua on mennyt satoja metrejä, ellei peräti kilsaa. Myös ABAn järeät RST klemmarit ovat liikkuneet tiuhaan tahtiin letkujen kaverina - ovathan ne reilusti fiksumpia kuin pussikamana myytävät lähinnä soikeat sinkityt peltilipareet.
Valikoimasta löytyvät erikseen myös upotettavat letkut tankin sisäisiin asennuksiin. Upotettavan letkun ero on siinä, että tavan E85 letku on suunniteltu pitämään sisällään E85 polttoainetta, kun upotettava taas kestämään sitä myös pinnallaan pitkiä aikoja.
Sää näyttää aavistuksen pilviseltä. Se sopii kuitenkin hienosti auton puunaamiseen, siinä missä kunnon kesäkeleillä myrkyt kuivahtaa pintaan alta aikayksikön.
Alkukesän mittaan on uutena tuotekategoriana nostanut hyvin päätään mikäs muu kuin autonhoito. Valikoimaan on ilmaantunut niin laadukkaita vahoja ja pesuaineita kuin tarviketta vaahdottimestapesukintaaseen.
Kuten useimmat tietävät, pilvinen sää on varsin otollinen auton pesuun koska aineet eivät yksinkertaisesti kuivahda niin nopeasti - kaikilla kun ei ole varjoista vimosen päälle pesuhallia käytössää.
Tsekkaa autonhoitotuotteet tuosta. Toimarit alk 5.90, ja yli 200 € kasat on the house =) »» Race: Autonhoitotuotteet
20kpl sarja laadukkaita ja edullisia pyöränmuttereita 19mm kannalla sekä 60 asteisella kartiolla. Mutteri on mallia avoin, eli menee pitkillekkin pulteille.
Avoin näppärä mutteri jota otettiin hiljattain iso kasa (tarkemmin reilut 1500kpl) varastoon jolloin hintakin saatiin polkaistua mutskuille alas. Mutterit ovat varustettu M12 kierteellä ja saatavilla on kahta nousua, 1.5 ja 1.25 jotka käytännössä kattavat suurimman osan autoista.
Harrasteautomiitti 16.8.2018
Elokuun harrasteautomiitti starttaa täällä Racella Torstaina 16.8.2018. Tapahtuma ei ole sen enempää kaupallinen kuin mitä paikka sattuu olemaan. Miitistä löytyy myös Facebook tapahtuma jossa lisätietoja. Tervetuloa paikan päälle!
»» Harrasteautomiitti 16.8.2018
Laitettiin viime viikon lopulla RVS hyllytilaus vetämään ja nyt käsittelyitä taas riittää. Suosituimpia käsittelyitä kuten G4, G6, D4 ja D6 otettiin useampia purkkeja kerralla varastoon.
RVS on käytännössä toimivaksi todistettua nanoteknologiaa, joka mahdollistaa liukuvan sekä erittäin kestävän tribokeraamisen pinnan muodostumisen koneiden ja vaihteistojen osille. Moottorin tai vaihteiston kunto parantuu heittämällä kun se suojataan myös tulevalta kulumiselta. RVS on riittoisaa ja yhdellä käsittelyllä päästään menemään jopa 100 000km jolloin hintakaan ei päätä huimaa suhteutettuna kilometreihin (G4 käsittelyllä laskettuna vajaa 0.04 € / 100km).
RVS käsittelyitä löytyy kaikkiin käyttötarkoituksiin eli moottoreille, vaihteistoille, ohjaustehostimille ja jopa polttoaineen ruiskutuspumpuille. Käsittelyitä on myyty vuosien mittaan reilusti ja palaute on ollut aina RVS osalta ensiluokkaista - Toimiva tuote ja vieläpä järkevään hintaan!
Luisin keskiöllä sovitat alkuperäisen ratin tilalle käytännössä minkä tahansa ratin, jako on yleismallinen ja esimerkiksi Sparcon, Luisin sekä Momon ratit istuvat paikalleen suoriltaan.
Luisi tekee todella laadukkaita ratin keskiöitä lähes kaikkiin automalleihin. Olemme listanneet verkkokauppaan lähtökohtaisesti airbägittömät keskiöt, mutta myös bägillisiin löytyy reippaasti erilaisia malleja myynnistä kysymällä. Keskiöissä on yleismallinen tuplajako, jolloin esim Sparcon, Luisin ja Momon ratit istuvat suoriltaan kiinni ongelmitta. Paketissa tulee mukana itse mallikohtainen keskiö ja ruuvit kiinnitykseen. Mikäli autossa on alkuperäinen vilkun katkaisija toteutettu rattiakseliin, löytyy se myös Luisin keskiöstä eli kaikki toimii vähintään yhtä hyvin kuin ennenkin.
Keskiöiden lisäksi Luisi valmistaa erilaisia ratteja, on nahkaista, polyuretaanista, puista ja näiden "sekoituksia", eli Luisi on pyrkinyt tekemään tuotteita jokaiseen makuun ja tarpeeseen. Kaikista suosituimmat Luisin kamppeet varastoimme myymäläämme, mutta käytännössä harvinaisiakin keskiöitä saadaan tilaamalla päivässä parissa. Luisien lisäksi meiltä löytyy etenkin kilpakäyttöön suunnattua pikairroituskeskiötä, jolloin esimerkiksi ohjaamosta nouseminen käy helpommin kun ratin saa pois edestä.
RVS reippaasti varastossa - uutuutena D8 ja G8 käsittelyt
Viime viikolla otettiin RVS taas reippaasti hyllyyn ja nyt käsittelyitä taas riittää. Suosituimpia käsittelyitä kuten G4, G6, D4, D6 ja uusia jopa 8l tilavuudelle soveltuvia D8/G8 käsittelyitä otettiin useampia purkkeja kerralla varastoon.
RVS on ihan oikeasti toimivaksi todistettua nanoteknologiaa, joka mahdollistaa liukuvan sekä kestävän tribokeraamisen pinnan muodostumisen koneiden ja vaihteistojen osille. Moottorin tai vaihteiston kunto parantuu heittämällä kun se suojataan myös tulevalta kulumiselta. RVS on riittoisaa ja yhdellä käsittelyllä päästään menemään jopa 100 000km jolloin hintakaan ei päätä huimaa suhteutettuna kilometreihin (G4 käsittelyllä laskettuna vajaa 0.04 € / 100km) - eli hintalaatusuhde on tässä tuotetteessa enemmän kuin kohdallaan.
RVS käsittelyitä on tehty kaikkiin käyttötarkoituksiin eli moottoreille, vaihteistoille, ohjaustehostimille ja jopa polttoaineen ruiskutuspumpuille - luonnollisesti käsittelyitä voi käyttää autojen lisäksi myös mopoissa ja moottoripyörissä, toki miksei myöskin ruohonleikkureissa tai raivaussahoissa. Käsittelyitä on myyty vuosien mittaan reilusti ja palaute on ollut RVS osalta aina ensiluokkaista.
Race.fi tuotteita löytyy reippaasti varastosta. Hyllyjä koristaa esimerkiksi laaja valikoima vaihdevälin lyhentimiä, bensanpaineensäätimiä ja kaasuläppiä.
Öljynjäähdyttimet, OC-13 & OC-25 13-rivinen öljynjäähdytin
Kennokoko: Korkeus 100mm, leveys 290mm.
Kokonaismitat: Korkeus 130mm, leveys 330mm.
Liitäntä: AN10
25-rivinen öljynjäähdytin
Kennokoko: Korkeus 200mm, leveys 290mm.
Kokonaismitat: Korkeus 230mm, leveys 330mm.
Liitäntä: AN10
Bensanpaineensäädin, FPR-1
- Säätimessä on mittari josta paineen näkee.
- Letkuliittimet 8mm, karat irroitettavissa ja kierre 1/8" NPT.
- Mitta-alue 20-75psi.
- Nostaa paineita 1:1 suhteessa (ei siis kertova malli).
- Sopii turbo/ruiskukäyttöön.
- Soveltuu tavalliselle bensiinille, tapauksesta riippuen toiminut myös E85 käytössä.
»» Race.fi: Bensanpaineensäädin
Vaihdevälin lyhentimet
- Myymämme lyhentimet ovat testatusti toimivia tuotteita joita on myyty satoja ellei tuhansia suomalaisille autoilijoille.
- Vaihdevälin lyhennin lyhentää vaihdekepin liikerataa noin 25-40% verrattuna alkuperäiseen.
- Uusi vaihdekeppi parantaa tarkkuutta koska alkuperäinen vivusto voi olla kulunut.
- Vaihdevälin lyhentimen asennus on helppoa, ei mitään rakettitiedettä. Vanha vivusto pois ja uusi tilalle.
»» Race.fi: vaihdevälin lyhentimet
Polttoaineletkua löytyy reippaasti erilaisia ja ne sopivat muun muassa E85 etanolille, dieselille ja tavan bensiinille. Kokoja löytyy moneen lähtöön, saatavilla on esimerkiksi 4, 5, 6, 8, 10 ja 12mm kokoista. Kiristäminen käy helposti MINI-ABA rst letkuklemmareilla ja ne kestävät melkeimpä mitä tahansa, myös irroittamista
Alkuvuodesta valikoimaan tulleet Gates polttoaineletkut ovat tulleet todellakin tarpeeseen, näitä on myyty nyt syksyyn mennessä huomattava määrä. E85 ja metanolin kestävää letkua on mennyt monia satoja metrejä, näitä on myös otettu varastoon reilummin - käytännössä tällä hetkellä melkein jokainen letkumalli on varastotuote. Myös MINI-ABA järeät RST klemmarit ovat liikkuneet tiuhaan tahtiin letkujen kaverina - ovathan ne kuitenkin reippaasti fiksumpia kuin pussikamana myytävät lähinnä soikeat sinkityt peltinippelit.
Valikoimasta löytyvät erikseen myös upotettavat letkut tankin sisäisiin asennuksiin. Upotettavan letkun ero on siinä, että tavan E85 letku on suunniteltu pitämään sisällään E85 polttoainetta, kun upotettava taas kestämään sitä myös pinnallaan pitkiä aikoja.
Bimeccin edulliset mutta laadukkaat pyöränmutterit takaavat että talvirenkaat pysyvät varmasti paikallaan ja toki ulkonäköseikatkin on kunnossa. Mutterit löytyvät meiltä aina varastosta.
Bimeccit menevät käytännössä melkeimpä mihin tahansa muttereilla varustettuun autoon, myös pitkille pulteille. Saatavilla on kahta kaikista yleisimpää nousua, 1.25 ja 1.5 - nämä kattavat suurimman osan Eurooppalaisista ja Japanilaisista autoista. 60 asteen kartio menee lähes kaikkiin alu ja peltivanteisiin merkkiin katsomatta. Bimeccien lisäksi meiltä löytyy kattava valikoima myös muita muttereita ja pultteja valikoimasta, kaikkiin pääsee tutustumaan verkkokaupassamme ja suurin osa pidetään aina omassa varastossa.
Käytiin Castrol ja Red Line öljyjen sekä lisäaineiden hintoja läpi, lopputulemana hinnat laskivat entistäkin kilpailukykyisemmäksi kuin aiemmin. Suuremmat tilausmäärät ja fiksu rahtisopimus näkyy meillä suoraan asiakkaiden hinnoissa.
Rukasimme tänään hintoja ölpistä ja lisäainesta parempaan eli tietenkin alhaisempaan suuntaan. Etenkin varastoimamme tuotteet ovat nyt rutkasti aikaisempaa edullisempia verkkokaupassa ja myymälässä. Castrolin osalta olemme painottaneet etenkin moottoriöljyihin, toki myös vaihteisto ja peräöljyä menee säännölisesti mutta Red Lineen verrattuna kuitenkin aika marginaalisesti. Red Line öljyissä olemme taas keskittyneet lähinnä myydyimpiin, eli perä/vaihteistoöljyihin sekä moottorin lisäaineisiin. Varastossa on muun muassa reippaasti 75w90NS peräöljyä sekä SI-1, 85 PLUS ja Water Wetter lisäaineita. Kuitenkaan kaikki Red Line tuotoksetkaan eivät aina myy yhtä hyvin, joten olemme lisänneet ne rohkeasti poistopuolelle jopa -60% alennuksella.
RVS käsittelyt, varastossa myös G8 ja D8 säästöpakkaukset
RVS käsittely parantaa polttoainetaloutta, päästöjä ja säästää rahaa. RVS löydät käsittelyt moottoreiden lisäksi myös vaihteistolle, itseasiassa jopa ohjaustehostimelle ja ruiskutuspumpulle löytyy omat käsittelynsä.
RVS on ihan oikeasti toimivaksi todistettua nanoteknologiaa, joka mahdollistaa liukuvan sekä kestävän tribokeraamisen pinnan muodostumisen koneiden ja vaihteistojen osille. Moottorin tai vaihteiston kunto parantuu heittämällä kun se suojataan myös tulevalta kulumiselta. RVS on riittoisaa ja yhdellä käsittelyllä päästään menemään jopa 100 000km jolloin hintakaan ei päätä huimaa suhteutettuna kilsoihin. D8 ja G8 säästöpakkauksien rantautuessa valikoimaan isommankin öljytilavuuden saa hoidettua nyt yhdellä purkilla.
RVS käsittelyitä on tehty eri käyttötarkoituksiin: Moottoreille, vaihteistoille, ohjaustehostimille ja jopa polttoaineen ruiskutuspumpuille - luonnollisesti käsittelyitä voi käyttää autojen lisäksi myös mopoissa ja moottoripyörissä, toki miksei myöskin ruohonleikkurissa tai moottorisahassa. Asiakaspalaute RVS tuotteissa on ollut aina ensiluokkaista ja se jos jokin kertoo aineen tinkimättömästä laadusta sekä sen toimivuudesta.
Comment