Lue nyt ensimmäisenä koodit kunnon lukijalla, nyt varmaan luettu jollain yleismallinlukijalla kun ei mitään selitystä ole koodille. Vika ei ole start/stop, vaan jossain ihan muualla, jos ei käynnisty. Onko startin toimintaa testattu?
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
CAS virheitä tulee ja menee.
Samat koodit ja välillä avaimen vaihtaminen auttaa.
Ei yritäkään käynnistyä.
CAS resetoitu moneen otteeseen. Ei vaikutusta.
Cas reset tehty.
Jako uusittu kun oli ketju venynyt.
Ajoitusmerkit kohdillaan ja ei herjaa ainakaan syncronoinnista.
Pelkkiä CAS virheitä eri moduuleihin ja poistamalla virheet välillä palaavat ja välillä ei.
Eniten tuota topicin alussa mainittua A0B4 virhettä.
Välillä avaimen laiton jälkeen mittaristossa punainen service ja sitten taas toisinaan ei.
Pyörittää ainakin kohtuullisen hyvin.
On rinnalla toista akkua ja boosteria.
On putsailtu akkunavat ja liittimet.
Ennen jakoremppaa herjasi syncronoinnista ja ei ihme koska syyllinen löyty koneesta.
Puristukset hyvät ja uudet tulpat asennettu.
Kipinäkin tuli ja bensa haisi kun pyöritti ilman tulppia ja mittaili puristuspaineita.
Vekkuleita laitteita.
Käynnistettäessä monen moduulin jännite käväisee 10.5 voltissa mutta pyöriryksen jatkuessa nousee yli 11v.
Keväällä E46 samat oireet, startti pyörii, muta ei lähde tulille eikä antanut mitään koodeja. Jostain lui kampiakselin tunnistin viasta ja päätin kokeilla, uusi antura ja kone lähti käyntiin.
Vikahan ei ole välttämättä sama, mutta suht edullinen kokeilla.
Tulee kipinä mutta väärään aikaan. Sitten kun arvailu alkaa kyllästyttää niin käytä sitä INPAa siinä kiinni niin saat tarkan vikakoodin etkä pelkästään jotain starttiin liittyvää. Alkuperäinen kampuran asentoanturiki maksaa sen verran, ettei sitä kannata turhaan ostaa.
BMW F10 520d '10 Alpinweiss III BMW F11 530dxa '12 Sophisto Grey
Asia selvä.
Olisin kytkenyt Inpan jo kiinni, mutta vuosien saatossa näköjään pimentynyt ohjelmisto.
Liekö syynä se että Windows päivittynyt 10?
Kiitti kaikille jotka jaksaa avustaa.
Comment