Announcement

Collapse
No announcement yet.

118 2.0 bensa 2006 ei käynnisty

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ihka
    Bimmer Rookie
    • Feb 2015
    • 56
    • finland

    118 2.0 bensa 2006 ei käynnisty

    Muita koodeja ei pukkaa kuin
    aob4.
    Akkujännite hyvä ja lisänä buusterikin.
    Ei lähde käymään.
    Leviikö start/stop automatiikka ?
    Last edited by ihka; 27-09-2019, 05:11.
  • HTK12
    BTCF Member
    • Jul 2011
    • 10923
    • Joensuu

    #2
    Lue nyt ensimmäisenä koodit kunnon lukijalla, nyt varmaan luettu jollain yleismallinlukijalla kun ei mitään selitystä ole koodille. Vika ei ole start/stop, vaan jossain ihan muualla, jos ei käynnisty. Onko startin toimintaa testattu?
    e39 540iA E85

    Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
    Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
    Retrofit ym. koodaukset (BMW)
    Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
    INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
    Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

    Comment

    • ihka
      Bimmer Rookie
      • Feb 2015
      • 56
      • finland

      #3
      Starttaa ihan nätisti.
      Ihan kunnon yleismallin lukijalla.
      Ehkä pitää kiikuttaa INPA kiinni.

      Comment

      • HTK12
        BTCF Member
        • Jul 2011
        • 10923
        • Joensuu

        #4
        Originally posted by ihka View Post
        Starttaa ihan nätisti.
        Ihan kunnon yleismallin lukijalla.
        Ehkä pitää kiikuttaa INPA kiinni.
        Jos oli kunnon lukija, niin kai se jonkun selityksen antoi tuolle koodille?
        e39 540iA E85

        Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
        Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
        Retrofit ym. koodaukset (BMW)
        Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
        INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
        Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

        Comment

        • ihka
          Bimmer Rookie
          • Feb 2015
          • 56
          • finland

          #5
          Jotain starttaukseen liittyvää

          Comment

          • kautsi300
            Bimmer Fanatic
            • Feb 2012
            • 213
            • Järvenpää

            #6
            Nettihaku antoi viitteitä akun liittimeen

            How to fix this code when your bmw wont start but you hear the starter engaged. Code pull up as A0B4 and A0C1. You gonna have to tap the BST cable back in to...

            Comment

            • ihka
              Bimmer Rookie
              • Feb 2015
              • 56
              • finland

              #7
              CAS virheitä tulee ja menee.
              Samat koodit ja välillä avaimen vaihtaminen auttaa.
              Ei yritäkään käynnistyä.
              CAS resetoitu moneen otteeseen. Ei vaikutusta.

              Comment

              • arska86
                BTCF Member
                • Jan 2008
                • 309
                • Helsinki

                #8
                Eli pyörittää hyvin ja Cas-sync ei auta?
                Jako hypännyt?

                Comment

                • ihka
                  Bimmer Rookie
                  • Feb 2015
                  • 56
                  • finland

                  #9
                  Cas reset tehty.
                  Jako uusittu kun oli ketju venynyt.
                  Ajoitusmerkit kohdillaan ja ei herjaa ainakaan syncronoinnista.
                  Pelkkiä CAS virheitä eri moduuleihin ja poistamalla virheet välillä palaavat ja välillä ei.
                  Eniten tuota topicin alussa mainittua A0B4 virhettä.
                  Välillä avaimen laiton jälkeen mittaristossa punainen service ja sitten taas toisinaan ei.
                  Pyörittää ainakin kohtuullisen hyvin.
                  On rinnalla toista akkua ja boosteria.
                  On putsailtu akkunavat ja liittimet.
                  Ennen jakoremppaa herjasi syncronoinnista ja ei ihme koska syyllinen löyty koneesta.
                  Puristukset hyvät ja uudet tulpat asennettu.
                  Kipinäkin tuli ja bensa haisi kun pyöritti ilman tulppia ja mittaili puristuspaineita.
                  Vekkuleita laitteita.

                  Käynnistettäessä monen moduulin jännite käväisee 10.5 voltissa mutta pyöriryksen jatkuessa nousee yli 11v.
                  Last edited by ihka; 28-09-2019, 11:24.

                  Comment

                  • kautsi300
                    Bimmer Fanatic
                    • Feb 2012
                    • 213
                    • Järvenpää

                    #10
                    Kampiakselinasentotunnistin?

                    Comment

                    • ihka
                      Bimmer Rookie
                      • Feb 2015
                      • 56
                      • finland

                      #11
                      Mut eikö pitäisi tulla herjaa jos se tuo olis ?

                      Comment

                      • kautsi300
                        Bimmer Fanatic
                        • Feb 2012
                        • 213
                        • Järvenpää

                        #12
                        Keväällä E46 samat oireet, startti pyörii, muta ei lähde tulille eikä antanut mitään koodeja. Jostain lui kampiakselin tunnistin viasta ja päätin kokeilla, uusi antura ja kone lähti käyntiin.
                        Vikahan ei ole välttämättä sama, mutta suht edullinen kokeilla.

                        Comment

                        • ihka
                          Bimmer Rookie
                          • Feb 2015
                          • 56
                          • finland

                          #13
                          Mut jos anturi tai anturit paskana niin ei kait sitä kipinääkään tulpille tule ?

                          Comment

                          • alpine3
                            Bimmer Enthusiast
                            • Feb 2010
                            • 1221
                            • Kajjjaani

                            #14
                            Tulee kipinä mutta väärään aikaan. Sitten kun arvailu alkaa kyllästyttää niin käytä sitä INPAa siinä kiinni niin saat tarkan vikakoodin etkä pelkästään jotain starttiin liittyvää. Alkuperäinen kampuran asentoanturiki maksaa sen verran, ettei sitä kannata turhaan ostaa.
                            BMW F10 520d '10 Alpinweiss III
                            BMW F11 530dxa '12 Sophisto Grey

                            Comment

                            • ihka
                              Bimmer Rookie
                              • Feb 2015
                              • 56
                              • finland

                              #15
                              Asia selvä.
                              Olisin kytkenyt Inpan jo kiinni, mutta vuosien saatossa näköjään pimentynyt ohjelmisto.
                              Liekö syynä se että Windows päivittynyt 10?
                              Kiitti kaikille jotka jaksaa avustaa.

                              P.S. Eikö A0B4 ole oikea vikakoodi ?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎