Mikä rikkoo n47 e87 painenaturit ja tukkii dpf:n? Paineantureita saa vaihtaa niin paljon kun lompakossa rahaa riittää. Noin 3-4kk välein orkkisanturit paikalleen ja tietokoneella pakkopoltot ja auto rokkaa taas jonkun aikaa, kunnes joku mysteerisesti särkee ne taas. Onko itse DPF vaan niin loppu?
Vikakoodeina tällä erää niinkun yleensäkkin:
-4CF3
-4C5E
-4030
-480A
-481A
Hehkuista valittaa myös, mutta ei ole estänyt polttoja ennen, toisinkun jotkut foorumit väittävät että ne estää polton. Vesipumppu vaihdettu talvella, termari on kieltämättä vähän huono mutta vielä lämmöt nousevat 87 kun ajelee jonkun aikaa.
Vaihdanko nyt taas painenanturit ja ihmettelen 3kk päästä vai olisiko jollakin jotain vinkkejä?
Vikakoodeina tällä erää niinkun yleensäkkin:
-4CF3
-4C5E
-4030
-480A
-481A
Hehkuista valittaa myös, mutta ei ole estänyt polttoja ennen, toisinkun jotkut foorumit väittävät että ne estää polton. Vesipumppu vaihdettu talvella, termari on kieltämättä vähän huono mutta vielä lämmöt nousevat 87 kun ajelee jonkun aikaa.
Vaihdanko nyt taas painenanturit ja ihmettelen 3kk päästä vai olisiko jollakin jotain vinkkejä?
Comment