Kyseessä siis M47n2 moottorilla oleva E87.
Kävin tuossa hetki sitten ajamassa autolla ja kaveri seurasi Istalla Boost Target arvoa ja toteutunutta arvoa.
Kylmällä koneella lähdettiin ajamaan ja noin keskilämpöisenä (50-70 nesteen lämpötila) otin ensimäiset reilummat kiihdytykset ja Boost Target oli noin. 2600mBar ja toteutunut paine oli jatkuvasti kaasu pohjassa noin 3000-3100mBar.
Jotenkin tuntuu aivan älyttömiltä ahtopaine määriltä nuo niin senpä takia kyselisin että voiko nuo pitää paikkaansa?
Tyhjäkäynnilläkin ista näyttää että target ja toteutuneen paineen määrä olisi noin 900mbar kokoajan, mikä myöskin kuulostaa itselle jotenkin omituiselta, että tyhjäkäynnillä ahtaa melkeen 1 bar
Täysin kone lämmenneenä toteutuneen paineen määrä kaasu pohjassa laskee 2600-2800mbar nurkille.
Kävin tuossa hetki sitten ajamassa autolla ja kaveri seurasi Istalla Boost Target arvoa ja toteutunutta arvoa.
Kylmällä koneella lähdettiin ajamaan ja noin keskilämpöisenä (50-70 nesteen lämpötila) otin ensimäiset reilummat kiihdytykset ja Boost Target oli noin. 2600mBar ja toteutunut paine oli jatkuvasti kaasu pohjassa noin 3000-3100mBar.
Jotenkin tuntuu aivan älyttömiltä ahtopaine määriltä nuo niin senpä takia kyselisin että voiko nuo pitää paikkaansa?
Tyhjäkäynnilläkin ista näyttää että target ja toteutuneen paineen määrä olisi noin 900mbar kokoajan, mikä myöskin kuulostaa itselle jotenkin omituiselta, että tyhjäkäynnillä ahtaa melkeen 1 bar
Täysin kone lämmenneenä toteutuneen paineen määrä kaasu pohjassa laskee 2600-2800mbar nurkille.
Comment