Mikä olisi paras vaha mustalle bmw e87?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Vaha bemarille
Collapse
X
-
Myllytys ja kestopinnoitus.Jolli Detailing -kulkupelit kiiltäväksi-
Myös vikakoodien luvut, huollot sekä korjaukset. Kaikki merkit!
PM tavoittaa, puhelimella ei.
Comment
-
-
On jos haluaa.
Blackhole "syventää" mustan väriä ja sen päälle tuo 476S.
Mulle laitettiin mylläyksen jälkeen Sedonarot metallic värille ClearKote Pink Moose Glaze (lempinimi)+Victorian Wax Concours. Vaikutti hyvältä combolta. Talveksi pitää tyrkätä kestävämpi vaha päälle.Ex: E91 d813 M-Sport le mans blau metallic
Ex: E82 123dA M-Sport Sedonarot metallic
Do not, under any circumstances, buy the 123d in the M-Sport trim. The ride is far too hard.:think
If you're relaxed or want a thrash, this motor lets you be as wild or calm as you like.
Top Gear review
Comment
-
-
^Ihan mielenkiinnosta kysyn, että missä laitettiin vai ihan yksityisen toimesta? Tuo RMG + Vics kombo on kyllä kieltämättä herkullinen yhdistelmä varsinkin punertavien autojen kanssa.
Tummien autojen kanssa, kuten topicin aloittajalla, saa olla tarkkana näiden rasvaisten vahojen kanssa. Helposti pintaan jää pyörimään vielä useiden pyyhintöjenkin kanssa ja korostuu entisestään kuumalla kelillä.
"Vahojen" osalta Jolli kertoikin kaiken oleellisen tuossa yllä... Hyvä pinnoitus loistavasti tehtyjen pohjien päälle!!!Kaikki liha tottelee kuria...
Comment
-
-
Originally posted by Hynde View Post^Ihan mielenkiinnosta kysyn, että missä laitettiin vai ihan yksityisen toimesta? Tuo RMG + Vics kombo on kyllä kieltämättä herkullinen yhdistelmä varsinkin punertavien autojen kanssa.Ex: E91 d813 M-Sport le mans blau metallic
Ex: E82 123dA M-Sport Sedonarot metallic
Do not, under any circumstances, buy the 123d in the M-Sport trim. The ride is far too hard.:think
If you're relaxed or want a thrash, this motor lets you be as wild or calm as you like.
Top Gear review
Comment
-
-
Itellä löytyy imperial wax:sia.. Ensimmäinen kerros hyvin pestyn auton päälle ja 2h kuivausta.. Sen jälkeen uus pinta päälle ja noin 14-17h kuivausta. Muka nin vuoden kestävä pinnoite, mutta oon itse tykänny vahailla noin kuukauden kahden välein.
Nykyiset:
Bmw F10 520dA M-sport -11vm
Vw Polo 1.4 -07vm
Mb 190D 2.5 -87vm
Ex:
Paljon.
Comment
-
Comment