Originally posted by Kräki
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
120d ruostuminen
Collapse
X
-
Originally posted by VilleP View PostVeljellä meni just - 13 vuotisesta x3:sesta koko takaluukku vaihtoon kuplien takia. Ja tehtaan piikkiin meni koko homma.
Kyselläänkö tässä nyt maahantuojalta vai tehtaalta? Sillä jälkimmäinen näitä maksaa.
Jotenkin tämä vain ärsyttää senverran,etten kyllä jätä asiaa tähän.
Jo ihan muidenkin autojen tulevien pilkkujen takia.
Comment
-
-
Kauanko teillä on kestänyt vastauksen saaminen siitä kun olette autoa käyneet näyttämässä huollossa? Itse olen tässä kolmisen viikkoa odotellut päätöstä tuohon -15 mallin vitoseen, jossa oikeassa takaovessa ja lokasuojassa kuplia. Käytettynä ostettu auto, täysi merkkikirja, toinen omistaja. Sellaista "sinnkikuplan" näköistä rupea puskee läpi, mittailin itse niin ihan tehtaan maaleissa on auto kauttaaltaan.
Edellisen (uutena ostamani) Bemarin kanssa meni jo hermot sekä kyseisen liikkeen huoltoon että maahantuonnin asiakaspalvelun välinpitämättömyyteen, mutta eihän sitä näköjään opi. Pitää varmaan ensi viikolla kysellä perään jossei mitään kuulu.
Yleisesti ottaen oman kokemukseni ja kuulemani perusteella BMW Suomen asiakaspalvelu ei halua jostain syystä ikinä kommentoida mitään asiaa suoraan, vaan he kommunikoivat vain jälleenmyyjän kautta. Tästä voi sitten aiheutua ongelmia, varsinkin jos kyseinen jälleenmyyjä on jo nostanut kädet pystyyn asian hoitamisen kanssa.
Comment
-
-
Originally posted by N54 View PostKauanko teillä on kestänyt vastauksen saaminen siitä kun olette autoa käyneet näyttämässä huollossa? Itse olen tässä kolmisen viikkoa odotellut päätöstä tuohon -15 mallin vitoseen, jossa oikeassa takaovessa ja lokasuojassa kuplia. Käytettynä ostettu auto, täysi merkkikirja, toinen omistaja. Sellaista "sinnkikuplan" näköistä rupea puskee läpi, mittailin itse niin ihan tehtaan maaleissa on auto kauttaaltaan.
Edellisen (uutena ostamani) Bemarin kanssa meni jo hermot sekä kyseisen liikkeen huoltoon että maahantuonnin asiakaspalvelun välinpitämättömyyteen, mutta eihän sitä näköjään opi. Pitää varmaan ensi viikolla kysellä perään jossei mitään kuulu.
Yleisesti ottaen oman kokemukseni ja kuulemani perusteella BMW Suomen asiakaspalvelu ei halua jostain syystä ikinä kommentoida mitään asiaa suoraan, vaan he kommunikoivat vain jälleenmyyjän kautta. Tästä voi sitten aiheutua ongelmia, varsinkin jos kyseinen jälleenmyyjä on jo nostanut kädet pystyyn asian hoitamisen kanssa.
Viikonverran meni aikaa,mutta tähän suoraan lähettämääni viestiin ei ole tullut vastausta nyt ainakaan pariin päivään.
Juuri samanlaista kuplaa itsellä. Tai sitten joku pistehitsin paikka,en tiedä. Tässähän pitää joku joukkokanne tehdä kohta.
Itse myös toinen omistaja ja kirjat täys. Ihmekyllä,että vaativat erillaisia koricheckkejä takuun säilymisen takia,mutta semmoista ei vain ole.Last edited by Kräki; 23-04-2021, 04:56.
Comment
-
-
Originally posted by VilleP View PostÄlkää nyt maahantuojalta kyselkö. Eihän se koritakuuta tarjoa vaan tehdas. Kaikki kori hommat menneet tehtaan piikkiin mitä lähipiirissä ollut.
No soitin nyt airportin autokeskukselle vielä,että ei se nyt näin oikeen voi mennä,niin ne olivatkin jo pistäneet asiaa eteenpäin,että saataisiin homma jotenkin hoidettua. Goodwillinä tai jotenkin.
Se oli ihan mukava yllätys kyllä,pisteet heille��Last edited by Kräki; 23-04-2021, 10:51.
Comment
-
-
Originally posted by Kräki View PostNo nyt vastasi näin bmw. Juuri itsekkin puhuvat ulkoisista vaurioista ja sitähän tässä ei ole,kun sisältäpäin.-
Käyttöautona: F20
Myydään: HP 12.5" kannettava **200e**
Myydään: HP 14" kannettava Win11 **240e**
-
Comment
-
-
Originally posted by Zeta View PostEikös nuo pysty todentamaan mittarilla sen onko tuossa alkuperäinen maali pinnassa vai onko maalailtu jälkeenpäin? :think Jos on alkuperäinen maali niin ei pitäisi olla epäselvyyttä asiasta ja koritakuuseen pitää mennä
Comment
-
-
Originally posted by Kräki View PostNe mittasi sen autokeskuksella ja alkuperäinen oli,ei siinäkään mitään ongelmaa. Ja niidenkin mielestä ilmeisesti olisi pitänyt takuuseen mennä,kun tekivät vielä jälkeenpäin kyselyä sinne.-
Käyttöautona: F20
Myydään: HP 12.5" kannettava **200e**
Myydään: HP 14" kannettava Win11 **240e**
-
Comment
-
-
Originally posted by Zeta View PostOutoa. Pitäisi saada perusteet millä väittävät, että johtuu ulkopuolisesta vauriosta...:think
Laitoinkin viestiä takaisin,että sehän tässä on juuri kyse,että sisältäpäin lähtenyt.
Tuskimpa enää vastailee edes mitään.
Comment
-
Comment