Olisi tiedossa kahta desiä isompi pata tuohon kesäkäyttikseen. Swappi taitaa olla siitä helpoimmasta päästä, mutta jotain kysyttäviä kuitenkin aina on. Kun käsittääkseni ainaki ECU on eri.
Tuo oma on jo sen verran tuore malli että se on VÄHÄPÄÄSTÖINEN ja otteessa on siitä selvät maininnat.(kolmitoimikatti ja happitunnistin) Elikkä jos luovuttaja auto on EI VÄHÄPÄÄSTÖINEN, niin eroaako joku muu koneen (mekaaninen tai elektroninen) komponentti tuohon vähäpäästöiseen? Onko esim. kansi tai suuttimet samat tjs..
Ajattelin myös hieman piristää konetta muutenkin. Kuinka paljon kantta uskaltaa tuossa koneessa laskea ennenkuin tulee vastaan minkäänsortin ongelmia? Ja tuon kannen kanavat, onko niille tehtävissä "parannuksia"? Kulmia pyöreeks tai venaohjurin näkyvää osaa sileemmäks tai mitä vaan ! Saa ehdotella. Dremeli oottelee jo Ja sitte jotain hyviä vinkkejä imu- ja pakosarjojen kohdistamista varten.
Tiedossa saattaisi olla myös jyrkempi nokka tuohon. Tietääkö joku että nostaako se enemmän vai pitääkö se vain kauemmin venttiiliä auki vakioon verrattuna? Lasketun kannen jos sinne laittaa niin tämäkin täytyy nyt saada varmaks ettei naulaa sen takia..
JA vielä että esimerkiksi edellämainittujen "viritysten" jälkeen miltähän mahtaa päästölappu näyttää? Nuoseeko arvot yli sallitun vai vaikuttaako mitenkä paljon pakokaasuihin jos sosetta palaa reilummin ja suuremmalla puristuksella. Katin ainaki pitäisi vielä olla kunnossa kun viime kesänä päästölappu tuli nyrkkipajalta ja silloin oli jo kanttaki vähän laskettu. (1mm)
Näillä tiedoilla pärjäisin jo pitkälle ja moottorin purkamisen voisi aloittaa heti kun kone ja pukki on hommattu.
Tuo oma on jo sen verran tuore malli että se on VÄHÄPÄÄSTÖINEN ja otteessa on siitä selvät maininnat.(kolmitoimikatti ja happitunnistin) Elikkä jos luovuttaja auto on EI VÄHÄPÄÄSTÖINEN, niin eroaako joku muu koneen (mekaaninen tai elektroninen) komponentti tuohon vähäpäästöiseen? Onko esim. kansi tai suuttimet samat tjs..
Ajattelin myös hieman piristää konetta muutenkin. Kuinka paljon kantta uskaltaa tuossa koneessa laskea ennenkuin tulee vastaan minkäänsortin ongelmia? Ja tuon kannen kanavat, onko niille tehtävissä "parannuksia"? Kulmia pyöreeks tai venaohjurin näkyvää osaa sileemmäks tai mitä vaan ! Saa ehdotella. Dremeli oottelee jo Ja sitte jotain hyviä vinkkejä imu- ja pakosarjojen kohdistamista varten.
Tiedossa saattaisi olla myös jyrkempi nokka tuohon. Tietääkö joku että nostaako se enemmän vai pitääkö se vain kauemmin venttiiliä auki vakioon verrattuna? Lasketun kannen jos sinne laittaa niin tämäkin täytyy nyt saada varmaks ettei naulaa sen takia..
JA vielä että esimerkiksi edellämainittujen "viritysten" jälkeen miltähän mahtaa päästölappu näyttää? Nuoseeko arvot yli sallitun vai vaikuttaako mitenkä paljon pakokaasuihin jos sosetta palaa reilummin ja suuremmalla puristuksella. Katin ainaki pitäisi vielä olla kunnossa kun viime kesänä päästölappu tuli nyrkkipajalta ja silloin oli jo kanttaki vähän laskettu. (1mm)
Näillä tiedoilla pärjäisin jo pitkälle ja moottorin purkamisen voisi aloittaa heti kun kone ja pukki on hommattu.
Comment