Paljonkos menovettä kuluu normaalissa ajossa (kaupunkia/matkaa)? Normaali on vaikea määritelmä mutta ei pisaralla pisimmälle, eikä älytöntä revitystä. Oma vie n.11.5 litraa. Auto on minulle uusi, joten ei ole aikaisempaa vertailupohjaa. Tuntuu kovalta tuo kulutus. Auto toimii moitteetta, joten kaikki pitäisi olla kunnossa. Ruiskuna on Jetronic. Tyhjäkäynti lämpimänä n.900-1000 r/min.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 320I kulutus vm87
Collapse
X
-
Originally posted by bee320Paljonkos menovettä kuluu normaalissa ajossa (kaupunkia/matkaa)? Normaali on vaikea määritelmä mutta ei pisaralla pisimmälle, eikä älytöntä revitystä. Oma vie n.11.5 litraa. Auto on minulle uusi, joten ei ole aikaisempaa vertailupohjaa. Tuntuu kovalta tuo kulutus. Auto toimii moitteetta, joten kaikki pitäisi olla kunnossa. Ruiskuna on Jetronic. Tyhjäkäynti lämpimänä n.900-1000 r/min.E28 ///M-tech V8 -83
E36 ///M3 3.2 SMG cabriolet -98
-
-
Aiemmin omistamani -85 320i ei kyllä muistaakseni noin reilusti syönyt. Matkassa 7-8 litraa ja pelkässä kaupunkipyörityksessä 10-11 (ei sukkasillaan ajettuna). Talvellahan sitten viiden kilometrin matkasta matkamittariin tuli varmaan 8 kilometriä, joten kulutuskin oli sitten sen mukaista."If you are going through hell, keep going." - Sir Winston Churchill
Comment
-
-
Originally posted by bee320Paljonkos menovettä kuluu normaalissa ajossa (kaupunkia/matkaa)? Normaali on vaikea määritelmä mutta ei pisaralla pisimmälle, eikä älytöntä revitystä. Oma vie n.11.5 litraa. Auto on minulle uusi, joten ei ole aikaisempaa vertailupohjaa. Tuntuu kovalta tuo kulutus. Auto toimii moitteetta, joten kaikki pitäisi olla kunnossa. Ruiskuna on Jetronic. Tyhjäkäynti lämpimänä n.900-1000 r/min.
Kesällä olen saanut kerran auton kulkemaan 8 l-keskikulutuksella, mutta se olikin pääosin maantieajoa. Tankkaan yleensä samalla mittarilla ja tankkaan tankin täyteen asti, joten lukemat pitäisi olla aika tarkkoja (paljonkohan trippimittarin virhe on?)
Comment
-
Comment