onkos e30 325etassa isot vai pienet tolpat. katotaanko tuo tehoista että pitääkö olla isot vai pienet tolpat. meinaan vaan että jos 320 on pikkutolpat ja 325etassa on suunnilleen samanverran tehoa nii voisko 320 keulille pistää tuon 2.7eta moottorin :think . varmaa olis jotaki juttua löytyny searchilla mut helpompi näin
e30 325eta asiaa
Collapse
X
-
Tags: None
-
oli katos semmonen tapaus että 320 oli laitettu 2.7 eta kone. ja oli pienet tolpat ja takana levyt. oli menny katsastuksessa läpi.. :thinke30 316"i"
e36 318is
e30 318
-
nojuu eipä enää mitää.. haeskelun avulla sain tietää että 320:ssä ON pienet tolpat ja että sen 2.7 koneen voi laittaa sinne keulille koska tehot itseasiassa laskee jonku verran.. eli periaatteessa ton 2.7etan voi laittaa 316.sen keulille kunha pistää levyt taka ja jotaki muuta hilpettä. olenko oikeassa?
e30 316"i"
e36 318is
e30 318
Comment
-
Oikeastaan et, kyseessä on mallisarjan sisäinen muutos, jolloin mitään tehon laskemisia tms. ei laskeskella mitenkään vaan auton on vastattava sitä mallia jonka moottori siihen asennetaan.Originally posted by peddee e30 View Postolenko oikeassa?
Tai sitten käytettävä parempia osia kuin siinä mallissa jonka moottori asennetaan ja koska pienet tolpat eivät katsastusmiehen logiikalla voi olla paremmat kuin isot niin ne pitää vaihtaa.
Virallisesti 316->325e muutoksessa pitäisi vaihtaa ainakin:
etupalkki, ohjausvaihde, tolpat, etujarrut, jarrujen paineventtiili, taka-akselisto perineen, kardaani ja vaihteisto.
Harvoin noita akselipalkkeja kuintenkaan on vaihdettu todellisuudessa, jos edes väitetty vaihdetuiksi.Olli.
Comment
-
Mitehä se oli sitte menny läpi katsastuksessa pienillä tolpilla . Lueskelin tällä foorumilla yhe jutun melkeen samasta swapista mutta siinä vaihettiin vaan 320→325e. Ja eikö 320 oo pienet tolpate30 316"i"
e36 318is
e30 318
Comment
-
Saahan nuita autoja katsastettua vaikka miten ja minkälaisia tahansa. Se on ihan katsastajasta ja juttelemisesta sun muusta kiinni. Hyvin harvon katsastuksessa edes aukastaan konepeltiä joten se on ihan sama mitä sielä pellin alla on kunhan päästöt on ok. Se on sit ihan oma asia haluaako ajaa laillisella vai laittomalla autolla. Jos inssillä jää joku asia huomaamatta tai omistajalla kertomatta ei auto muutu lailliseksi vaikka se katsastetaan hyväksytysti.
Lehdet on täynnä 500-1000 heppasia autoja joista varmaankin hyvin pieni osa on täysin laillisia vehkeitä...E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.
Comment
-
Useita kymmeniä kertoja olen autoa leimalla käytetty ja aivan joka kerta on kyllä peltiä auki käytetty....Originally posted by GOOFY View PostSaahan nuita autoja katsastettua vaikka miten ja minkälaisia tahansa. Se on ihan katsastajasta ja juttelemisesta sun muusta kiinni. Hyvin harvon katsastuksessa edes aukastaan konepeltiä joten se on ihan sama mitä sielä pellin alla on kunhan päästöt on ok. Se on sit ihan oma asia haluaako ajaa laillisella vai laittomalla autolla. Jos inssillä jää joku asia huomaamatta tai omistajalla kertomatta ei auto muutu lailliseksi vaikka se katsastetaan hyväksytysti.
Lehdet on täynnä 500-1000 heppasia autoja joista varmaankin hyvin pieni osa on täysin laillisia vehkeitä...
Toki yleensä ei oo katsottukun valmistenumero ja akun kiinnitys jos akku konehuoneessa mutta kuitenkin.
Harvemmimpa ne inssit sitä rupeaa tutkimaan mikä m20 siellä pellinalla on vaikka peltiä auki käytettäisiinkin.TEAM "Peli Menetetty"
Nyt:
E30 325i bagged m20b28 stroker cabriolet
E30 320i 2d m20b27 tic project
E38 728ia
E46 316i sedan
Ex:
3xE39 4xE36 1xE34 3xE30 4xE21
Comment
Comment