Originally posted by peddee e30
View Post
m10 ruiskun polttoainepumppu
Collapse
X
-
isoR
-
isoR
Joku hopeakovajuote oli itellä mielessä silloin kun ei meinannu alkaa löytymään ruiskumallin tankkivarustetta.
Esim. http://www.masino.fi/products/kovajuotteet/
Mutta sehän pitää kuitenkin saada purettua se yksikkö, oliko mahdollista? Siellähän on muovia...
Eli reikä ja sopiva putkinippa kierteellä:think Tai no. Sama kai se on juottaa jos sen purkaa.
Comment
-
Originally posted by isoR View PostJoku hopeakovajuote oli itellä mielessä silloin kun ei meinannu alkaa löytymään ruiskumallin tankkivarustetta.
Esim. http://www.masino.fi/products/kovajuotteet/
Mutta sehän pitää kuitenkin saada purettua se yksikkö, oliko mahdollista? Siellähän on muovia...
Eli reikä ja sopiva putkinippa kierteellä:think Tai no. Sama kai se on juottaa jos sen purkaa.e30 316"i"
e36 318is
e30 318
Comment
-
-
isoR
Siis mullahan on jonku ruiskumallin tankkivaruste siellä. En kyllä osaa sanoa että mistä. Luulisin prefl. 325i. Mutta sopi suoraan tankissa olevaan reikään. Siitä letku kuskinpuolen helmakotelon viereen, takarenkaan etupuolelle, siihen pumpun teline, ja putket konehuoneeseen missäon suodatin.
Comment
-
BMW:n vanhat alkuperäiset pumput mitä mulla on ollut, on melko huonosti imeviä. Linja pitää olla bensaa täys että huttu alkaa liikkua. En nyt muista äkkiä millanen tyhjenemisenesto noissa oli joissa on pelkkä ulkonen pumppu. Melko härdellihän siellä E30:n sisähelmassa on osia L-jet-vehkeessä
Mitä jos sinne tankkiin vaan laittas sinne kuuluvan bensapumpun, siinä ois paluun paikkakin valmiina ja imusiivilä mukana?Last edited by petrolhead; 06-01-2015, 10:29.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Itse oon muinoin tehnyt niin että tankin kanteen reikä ja tankkivarusteen reiästä mutteri sisälle ja siihen uzit tiivisteillä 90 asteen mutkalla oleva kierteistetty letkunippa kiinni uzit tiivisteiden kera.
Lorisee mahdollisesti kun valuttaa bensa pinnan yläpuolelta, mutta omassa autossa ei ainakaan tuottanut harmia, en edes huomannut lorinaa, mutta joku muu sanoi sellaista kuulleensa samalla kombolla.Olli.
Comment
-
Comment