Eli auto lähtee hyvin käyntii mutta ku pääsee ajamaa ni joku 10 min et kone lämpenee ni tehot häviää ja kierrokset rajottuu 3000. Ennen tota ongelmaa kone kyllä kiertää ihan normaalisti ja kaikki toimii. Kellää mitään hajua mistä vois johtua? Kaveri epäili että komponentti ylikuumenis moottorinohjaus boksis. Kone on 316i m40b16
E30 tehot häviää
Collapse
X
-
Olisko ruiskun lämpöanturi paskana tai liitin irti?
E: Saisit varmaan parempia neuvoja jos kertoisit millä koneella se bemari on?Last edited by smpovers; 25-11-2014, 19:53.BMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek
BMW 330d touring e46 -05
Ford Cortina Mk2 1600 -70
ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja
-
Itellä aiheutti m40b18 samantyylistä vikaa kun oli ruiskulle lämpötilaa kertova anturi rikki.. Alkoi toimimaan aina 15min lämmittelyn jälkeen normaalisti, mutta aina kylmänä sama hommaE30 M50tic -90
E34 M5 -90
E91 325d M-sport -07
Ford F100 -53 LS edition
Comment
Comment