Originally posted by jks
View Post
Testasitteko/säädittekö ilmamäärämittaria mihinkään suuntaan, jäi epäselväksi? mulla notkui tyhjäkäynti samalla tavalla että pätkäsi silloin tällöin tyhjäkäynnillä(m40) tämä siis ennen virranjakajan kannen uusimista(iski kans piheys, seuraavasta päivärahasta pyörijä kun en sitä laittanut jostain syystä samalla

imusatsin tiivisteet-tulpanjohdot(ok vanhoista parempikuntoisiin)-vj kansi- siinäpä ne on. Seuraavaksi päästöjä ottamaan korjaamolle(nimeä en mainitse mutta autoasi- luokiteltu korjaamo) niin, kivenkovaa tämä auton huoltaja väitti että (nyt siis kyseessä m40 kone) seosruuvi on tämä sininen potikka m40 ilmamäärämittarissa. Niin sitä vaan hammas kerrallaan pomputettiin mittarista säätölevyä,vaikutti päästöjen perusteella tässä vaihteessa että tämä sininen on hienosäätö. ja saatiin päästöt otettua vain säätämällä tätä kiekkoa. jos totta puhutaan, sama homma on tehty vuosi takaperin samalla koneella ja täysin huoltamatta. kone kalkattaa kuin saatana. ja nokassa on kulumaa ainaki kynnen verran.
TL;DR: (Too Long, Didnt Read)
Pointti oli että jos m42 ja m40 imm on ratkaisevia eroja, säätäkää ilmamäärämittariä vielä/koittakaa toisella vaikka testiksi, jos noilla meikäläisen lähtötiedoilla saadaan päästöihin. Muuttujia on monia, toivottavasti saatte koneen päästöistä läpi

Comment