tutkin tuossa ja ihmettelin pään puhki,et mitkä moottorin korvalliset pitää laittaa tohon vanhan mallin 4-syl 2,0l lohkoon et sen saa nostettua e30 .sen keulalle,ku siinä paikoillaan olevan 1,8 m10 moottorin korvalliset ei ainakaa mene tohon lohkoon,aivan erinlaiset kiinnitys paikat lohkossa---öljytikkuki pitäs tulla korvallisen läpi(startin puoli)ja ei se kyl passaa se pakosarjan puolen korvallinenkaan,eli nyt tieto olis tarpeen,ja vielä parempi jos jollakulla olis kuvia..!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e30 ---ja m10 2,0l korvakot?????
Collapse
X
-
Niitä on kahdenlaisia. Uudemmissa on sellaiset harmaat valukorvakot jotain alumiiniseosta. Vanhassa on lattateräksestä hitsatut kapulat. Näin kuvaannollisesti!
Lisäänpä tähän kuvankin, kaivoin esiin. Tuollainen se on, ihan varma en ole että onko korvakon päässä oleva palikka tehdastekoinen.Last edited by TheLoial; 22-03-2005, 23:42.
-
-
salaisuuksien verhon raotus
vertailin lohkoja, -72 2.0, -77 2.0 ja -85 1.8.
kaikiin sopii vasen E30 korva kivutta.
oikean puoleinen E30 korva sopii sovitelevyn kanssa vanhempaan lohkoon, matskuna 8mm metalliLast edited by mortimer; 09-04-2006, 00:52.
i3S -20
E30M3 slotcar 1:32
XKE FHC 1971
Mgb Gt -66
T6 -19
E91 -08
Comment
-
-
E12 4zyl oikea korvake on myös helppo modifioida käymään, sellanen pitäs olla mulla tallessa nut nyt ei ole kuvia käikäleestä.
Ja jos ollaan aivan tarkkoja niin ne kolme pakosarjan puoleista kiinnityspintaa eivät ole samassa tasossa. Kaksi takimmaista päällekkäon olevaa ovat keskenään samassa tasossa mutta se etummainen on n. 2 mm alempana.
- siis tämä tiedoksi sitten kun joskus ihmettelette miksi se etummainen kierre lohkeaa kon korvakkeen vetää kunnolla kiinni
Comment
-
-
Originally posted by TzeimiE12 4zyl oikea korvake on myös helppo modifioida käymään, sellanen pitäs olla mulla tallessa nut nyt ei ole kuvia käikäleestä.
Ja jos ollaan aivan tarkkoja niin ne kolme pakosarjan puoleista kiinnityspintaa eivät ole samassa tasossa. Kaksi takimmaista päällekkäon olevaa ovat keskenään samassa tasossa mutta se etummainen on n. 2 mm alempana.
- siis tämä tiedoksi sitten kun joskus ihmettelette miksi se etummainen kierre lohkeaa kon korvakkeen vetää kunnolla kiinni
tuollainen E12/4 korvakin pitäisi löytyä, näppään siitä pari kuvaa jos löydän käikäleen
i3S -20
E30M3 slotcar 1:32
XKE FHC 1971
Mgb Gt -66
T6 -19
E91 -08
Comment
-
-
tässäpä vielä kummaltaki puolen kuva lohkosta,tuon vänkärinpuolen korva(kuva 1) onnistuu tuola 8mm lootu patentilla,mut tuo toinen puoli ihmetyttää,menishän se jalka tohon öljytikun 4-pulttiin(kuva 2) mut ne ei ole ku 6mm kierteilä(alujalassa 8mm reiät),eli ei varmaa olis lohko kovin pitkäikänen
Comment
-
Comment