Eli, onko jollain tietoa miten ETUalatukivarren takapään laskeminen ~25mm vaikuttaa ajo-ominaisuuksiin. Ongelma on että pyörää pitää saada eteenpäin ja tätä takapuslaa ei saa siirrettyä "ulospäin autosta" ellei sitä laske. Tietysti runkopalkkia silpomalla saa mutta siihen en vielä haluaisi ryhtyä.
Eli näin kuulin että kun tukivarsi on vaakatasossa se ei reagoi teräviin nyppyihin niin radikaalisti kuin se että tukivarren takaosaa olisi nostettu. Taas jarrutuksissa etupää niiaisi jos takapää on vaakatasossa tai alempana. Onko jonkun mielestä sillä vakavia vaikutuksia jos lasken tukivarren takaosaa.
Tuli tässä kirjoitellessa mieleen että jos lasken tukivarren runkopalkissa olevaa pallonivelen kiinnitystä saman verran, kompensoisiko se tämän muutoksen.
Camberit ja casterit saan kyllä kohdilleen..
Eli näin kuulin että kun tukivarsi on vaakatasossa se ei reagoi teräviin nyppyihin niin radikaalisti kuin se että tukivarren takaosaa olisi nostettu. Taas jarrutuksissa etupää niiaisi jos takapää on vaakatasossa tai alempana. Onko jonkun mielestä sillä vakavia vaikutuksia jos lasken tukivarren takaosaa.
Tuli tässä kirjoitellessa mieleen että jos lasken tukivarren runkopalkissa olevaa pallonivelen kiinnitystä saman verran, kompensoisiko se tämän muutoksen.
Camberit ja casterit saan kyllä kohdilleen..
Comment